LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Jongste verzekeringen Babythings
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Een eventueel faillisement hebben we niks van meegekregen, alleen heeft dhr. van Duijkeren het waarschijnlijk wel weer te druk om zijn belofte om vorige week terug te bellen na te komen. Het blijft gewoon bij loze beloften, hoe je ook je best doet. Ik ben dan ook erg benieuwd wat boze klant heeft weten te bereiken met dhr. van Duijkeren. Wij kunnen inmiddels wel een boek schrijven over Babythings. Maar wij zijn in deze niet de enige. Ik zag vanavond wel dat er twee forums bestaan over Babythings -> zie ook oproepen telefoonteam/Babythings.
Ook wij hebben in juli 2004 een kinderwagen gekocht bij Babythings, maar nog steeds geen € 150,- ontvangen. Ik heb al wel regelmatig gebeld met babythings, maar nog zonder succes.
Het zou inderdaad kunnen dat babythings failliet is, want het filiaal in Eindhoven, waar wij de kinderwagen hebben gekocht, lijkt opheffingsuitverkoop te hebben. Mijn schoonmoeder was daar vrijdag 4 maart jl. en er stonden nog maar een paar kinderwagens, alle kleding was bijna verkocht en alles was met flinke kortingen te koop.
Ik blijf proberen contact te krijgen met de heer Van Duijkeren, maar ik ben bang dat we het geld niet meer krijgen. We zijn gelukkig wel tevreden over de kinderwagen!!
Het zou inderdaad kunnen dat babythings failliet is, want het filiaal in Eindhoven, waar wij de kinderwagen hebben gekocht, lijkt opheffingsuitverkoop te hebben. Mijn schoonmoeder was daar vrijdag 4 maart jl. en er stonden nog maar een paar kinderwagens, alle kleding was bijna verkocht en alles was met flinke kortingen te koop.
Ik blijf proberen contact te krijgen met de heer Van Duijkeren, maar ik ben bang dat we het geld niet meer krijgen. We zijn gelukkig wel tevreden over de kinderwagen!!
Wij hebben een kamer en een kinderwagen gekocht eind 2003. Dus in totaal goed voor 450 euro. Na de geboorte van ons zoontje alles opgestuurd. Maar dat is inmiddels negen maanden geleden en nog steeds is er niks van te zien. we hebben geen polis ontvangen, maar Reaal heeft wel geld van onze rekening afgehaald als zijnde premie. Dat zou dan door De Jongste met ons verrekend worden, maar helaas.... Tot nu toe is dat nog niet gebeurd en als ik eerlijk ben, zie ik het zwaar in. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en ook Babythings laat niks van zich horen en reageert niet o ons schrijven.
Wij balen....
Wij balen....
Aan Dhr van Duikeren;
Ik heb een maand geleden contact met u opgenomen. U gaf mij de geruststelling dat alles snel opgelost zou worden. U heeft mijn persoonlijke gegevens dus het is niet zo dat u geen contact heeft kunnen opnemen.
Ik stel iedereen op dit forum voor om gezamelijk een wettelijke actie tegen babythings op te gaan zetten, deze onduidelijkheid kan echt niet langer!!! Laat weten op dit forum of er interesse voor is AUB.
Wat de Jongste verzekeringen betreft, deze heeft bij hun eerste bezoek kort na de aanschaf van de babykamer bevestigd dat het spaarbedrag na 1 jaar vrij opgenomen kan worden. Men is dus wel degelijk debet aan deze situatie.
Ik heb een maand geleden contact met u opgenomen. U gaf mij de geruststelling dat alles snel opgelost zou worden. U heeft mijn persoonlijke gegevens dus het is niet zo dat u geen contact heeft kunnen opnemen.
Ik stel iedereen op dit forum voor om gezamelijk een wettelijke actie tegen babythings op te gaan zetten, deze onduidelijkheid kan echt niet langer!!! Laat weten op dit forum of er interesse voor is AUB.
Wat de Jongste verzekeringen betreft, deze heeft bij hun eerste bezoek kort na de aanschaf van de babykamer bevestigd dat het spaarbedrag na 1 jaar vrij opgenomen kan worden. Men is dus wel degelijk debet aan deze situatie.
Ook ik heb een babykamer gekocht bij Babythings, en ook te maken gehad met allerlei niet waargemaakte beloften. Wel 10 keer gebeld; terugbellen doen ze niet; ook op een aangetekende brief hebben ze niet gereageerd. Het is gewoon ontwijk gedrag.
Stel dat een klant met betalingsachterstand zo zou omgaan met hun betalingsverzoeken, daar zouden ze wel raad mee weten!
Gisteren heb ik contact gehad met deurwaarderskantoor Flanderijn; zij willen me wel helpen; vandaag heb ik alle stukken opgestuurd.
Wie wil weten hoe het mij vergaat, of zich aan wil sluiten kan mij mailen op [email protected].
Stel dat een klant met betalingsachterstand zo zou omgaan met hun betalingsverzoeken, daar zouden ze wel raad mee weten!
Gisteren heb ik contact gehad met deurwaarderskantoor Flanderijn; zij willen me wel helpen; vandaag heb ik alle stukken opgestuurd.
Wie wil weten hoe het mij vergaat, of zich aan wil sluiten kan mij mailen op [email protected].
Ik heb zojuist te horen gekregen dat Babythings failliet is verklaard. Ik wil iedereen dan ook sterkte wensen met terugkrijgen van hun geld.
BABYTHINGS is keihard failliet!!!! stond vandaag voor de deur om verhaal te halen omtrend mijn 150 euro, affiches op de toegangsdeur vertelde mij dat babythings opgeheven was. telefonisch zijn ze wel bereikbaar, maar je wordt direct naar de Jongte verzekeringen gestuurd, (Overigens goed geholpen door een medewerkster van Babythings die binnen aanzienlijke tijd op straat staat) dus ik De Jongste verzekeringen bellen, en de gene die er over ging was uiteraard niet aanwezig.
Ik hoop dat Trosradar, deze ellende allemaal volgt en iets voor ons allen kan beteken..... wordt vervolgd
Ik hoop dat Trosradar, deze ellende allemaal volgt en iets voor ons allen kan beteken..... wordt vervolgd
Wij hebben volgende week een afspraak met de directeur van Babythings die nog steeds denkt tot een oplossing te komen. Ik verwacht daar niet zoveel van maar ja niet geschoten is altijd mis. Ik hou jullie op de hoogte.
Ook wij hebben begin oktober 2004 onze kinderkamer en kinderwagen in barendrecht bij babythings gekocht. De spullen zouden in januari worden geleverd. We hebben hier erg vaak over moeten bellen en ook wij kregen telkens de toezegging dat we teruggebeld zouden worden....... Niet dus!!! Uiteindelijk vond de levering plaats op 10 februari. Er ontbrak echter een onderdeel van de kinderwagen. Dit zou worden nagestuurd. Gisteren even gebeld en toen tot onze verbazing gehoord dat de zaak ophoudt te bestaan en dat levering niet meer mogelijk was. Een positief punt moet worden aangekaart: Het geld van het ontbrekende deel stond vandaag al op onze rekening.
Wij hadden ook een spaarplan van 450,- euro toegezegd gekregen, gewoon in de vorm van een spaarrekening voor ons kindje. Dit geld zou na 5 jaar vrij komen. In de tussentijd konden we zelf verder sparen. Ons is gisteren toegezegd dat dit allemaal gaat doorlopen, maar over de manier waarop konden ze ons niets vertellen. Nu we alle verhalen zo lezen zakt de moed je in de schoenen, maar we blijven optimistisch en hopen dat Dhr. van Duijkeren goed nieuws voor ons heeft. Ons mailadres is : [email protected]
Wij hadden ook een spaarplan van 450,- euro toegezegd gekregen, gewoon in de vorm van een spaarrekening voor ons kindje. Dit geld zou na 5 jaar vrij komen. In de tussentijd konden we zelf verder sparen. Ons is gisteren toegezegd dat dit allemaal gaat doorlopen, maar over de manier waarop konden ze ons niets vertellen. Nu we alle verhalen zo lezen zakt de moed je in de schoenen, maar we blijven optimistisch en hopen dat Dhr. van Duijkeren goed nieuws voor ons heeft. Ons mailadres is : [email protected]
Ik denk dat je inderdaad kan fluiten naar je spaarrekening want deze is namelijk 15 jaar met een maandelijkse minimale inzet van 15 euro.Dat is het grootste leugen wat babythings heeft verkocht aan ons en vele andere.Het enige wat kan na 5 jaar is afkopen en dat kost geld anders zit je er aan vast.jullie ook succes.Fam.Dekker
Hallo,
Al deze berichten klinken mij bekend in de oren. Ook wij hadden problemen met levering door Babythings. Na vele malen aandringen en nooit te worden teruggebeld zijn wij zelf de nalevering op gaan halen. Gelukkig maar, want de curator stond al e.e.a. te inventariseren vanwege hun faillissement.
De babykamer is compleet, maar hoe zit het met de beloofde spaarinleg???
Hiervoor ook doorverwezen naar de Jongste Verzekeringen in Barendrecht, maar uiteraard was de heer Zwet niet aanwezig en iedere keer in bespreking. Ik heb hier geen goed gevoel over en denk dat wij naar die spaarinleg kunnen fluiten.
Ik hoop dat RADAR nogmaals aandacht aan deze zaak kan besteden, want zo te zien zijn er veel gedupeerden.
Al deze berichten klinken mij bekend in de oren. Ook wij hadden problemen met levering door Babythings. Na vele malen aandringen en nooit te worden teruggebeld zijn wij zelf de nalevering op gaan halen. Gelukkig maar, want de curator stond al e.e.a. te inventariseren vanwege hun faillissement.
De babykamer is compleet, maar hoe zit het met de beloofde spaarinleg???
Hiervoor ook doorverwezen naar de Jongste Verzekeringen in Barendrecht, maar uiteraard was de heer Zwet niet aanwezig en iedere keer in bespreking. Ik heb hier geen goed gevoel over en denk dat wij naar die spaarinleg kunnen fluiten.
Ik hoop dat RADAR nogmaals aandacht aan deze zaak kan besteden, want zo te zien zijn er veel gedupeerden.
Bij ons was het zo dat de verkooptster van de Jongste verzekeringen het verhaal ophing dat haar baas de 450 euro zou betalen en niet Babythings. Die verkocht alleen zijn spullen sneller en de klant zat dan vast aan de spaarpolis van de Jongste. Hebben meer mensen dit verghaal te horen gekregen?
Geachte klanten,
De directie van de Jongste Verzekeringen B.V. te Barendrecht heeft besloten inzake de Babydreamstart actie, welke is gehouden tot 1 november 2004 bij Babythings te Barendrecht en Eindhoven, het initiatief te moeten nemen gezien de financiële situatie by Babythings.
Tezamen met de gedupeerde klanten zal naar een oplossing worden gezocht, zodat het ontstane probleem tot tevredenheid van de klanten van Babythings kan worden opgelost.
Daar wij helaas geen telefoonnummers of emailadressen hebben van de klanten die hebben gereageerd via dit forum, verzoeken wij deze klanten onmiddellijk schriftelijk c.q. per e-mail naar ons te reageren, zodat wij het een en ander tot tevredenheid kunnen afwikkelen.
Inmiddels hebben wij reeds actie ondernomen naar de klanten van Babythings waarvan naam en telefoonnummer bij ons bekend zijn.
Deze actie is op eigen initiatief door de Jongste Verzsekeringen BV genomen zodat wij de gedupeerde klanten, voor wat betreft de Babydream Startactie, alsnog tevreden kunnen stellen.
de Jongste Verzekeringen BV
Postbus 91085
3007 MB Rotterdam
E-mail: [email protected]
De directie van de Jongste Verzekeringen B.V. te Barendrecht heeft besloten inzake de Babydreamstart actie, welke is gehouden tot 1 november 2004 bij Babythings te Barendrecht en Eindhoven, het initiatief te moeten nemen gezien de financiële situatie by Babythings.
Tezamen met de gedupeerde klanten zal naar een oplossing worden gezocht, zodat het ontstane probleem tot tevredenheid van de klanten van Babythings kan worden opgelost.
Daar wij helaas geen telefoonnummers of emailadressen hebben van de klanten die hebben gereageerd via dit forum, verzoeken wij deze klanten onmiddellijk schriftelijk c.q. per e-mail naar ons te reageren, zodat wij het een en ander tot tevredenheid kunnen afwikkelen.
Inmiddels hebben wij reeds actie ondernomen naar de klanten van Babythings waarvan naam en telefoonnummer bij ons bekend zijn.
Deze actie is op eigen initiatief door de Jongste Verzsekeringen BV genomen zodat wij de gedupeerde klanten, voor wat betreft de Babydream Startactie, alsnog tevreden kunnen stellen.
de Jongste Verzekeringen BV
Postbus 91085
3007 MB Rotterdam
E-mail: [email protected]
Geachte de Jongste verzekeringen
Met de verkoopster van u was afgesproken dat u het bedrag zou storten in een keer in plaats van een maandelijkse storting van 10 euro. Tot op de dag van vandaag nog niets te zien op die rekening. Wel kregen wij een brief waarin u het contract eenzijdig probeert te wijzigen. En dat u zegt: " het cadeau is nog steeds geld waard"! Mooi stort het dan maar eens Het contract dat u probeert te wijzigen is minder gunstig. Wij hebben al contact met u opgenomen per brief, maar nog niets van u vernomen. U heeft onze gegevens.
Dus kom niet aan met die mooie verhaaltjes, maar kom over de brug!!!!!!!!!!
Met de verkoopster van u was afgesproken dat u het bedrag zou storten in een keer in plaats van een maandelijkse storting van 10 euro. Tot op de dag van vandaag nog niets te zien op die rekening. Wel kregen wij een brief waarin u het contract eenzijdig probeert te wijzigen. En dat u zegt: " het cadeau is nog steeds geld waard"! Mooi stort het dan maar eens Het contract dat u probeert te wijzigen is minder gunstig. Wij hebben al contact met u opgenomen per brief, maar nog niets van u vernomen. U heeft onze gegevens.
Dus kom niet aan met die mooie verhaaltjes, maar kom over de brug!!!!!!!!!!
Geachte donkere wolk,
in ieder geval is er wel sprake van actie en zelfs van stortingen. Dat is goed nieuws, al is het niet zo goed als ons was voorgespiegeld.
Kunt u aan ons laten weten wat nu de deal is die De Jongste Verzekeringen voorstelt? Dan kan ik daar vast over nadenken.
groet,
Mattijs
in ieder geval is er wel sprake van actie en zelfs van stortingen. Dat is goed nieuws, al is het niet zo goed als ons was voorgespiegeld.
Kunt u aan ons laten weten wat nu de deal is die De Jongste Verzekeringen voorstelt? Dan kan ik daar vast over nadenken.
groet,
Mattijs
Hoi Mattijs,
De Jongste Verzekeringen is bij ons nog niet ingegaan over hoeveel ons cadeau waard is. Dus ik heb geen idee, ben zelf ondertussen ook erg nieuwsgierig. Ze wilde alleen tot nu toe ons contract wijzigen. Van een storting van hun kant is nog geen sprake!
De Jongste Verzekeringen is bij ons nog niet ingegaan over hoeveel ons cadeau waard is. Dus ik heb geen idee, ben zelf ondertussen ook erg nieuwsgierig. Ze wilde alleen tot nu toe ons contract wijzigen. Van een storting van hun kant is nog geen sprake!
Das lekker
Vandaag met de Jongste verzekeringen gebeld.
Staan wij daar niet eens in het bestand.
Blijkt dat Babythings nooit onze aankoop nota heeft doorgestuurd.
Maken we misschien nergens meer aanspraak op.
Vandaag met de Jongste verzekeringen gebeld.
Staan wij daar niet eens in het bestand.
Blijkt dat Babythings nooit onze aankoop nota heeft doorgestuurd.
Maken we misschien nergens meer aanspraak op.
De werkwijze en de manier van communiceren van de Jongste Verzekeringen en Babythings is wat ons betreft redelijk vergelijkbaar. Verwijzen naar vergaderingen, onstlagen, werkachterstand, zoekgeraakte spullen enz., zolang er maar niks concreet wordt afgesproken. Wij hebben meerdere keren e-mail contact proberen te krijgen met Dhr. xxxxxx ([email protected]), echter met weinig/geen resultaat.
CITAAT: Inmiddels hebben wij reeds actie ondernomen naar de klanten van Babythings waarvan naam en telefoonnummer bij ons bekend zijn.
Ook wat betreft dit citaat van bds zeker een werkachterstand want wij hebben nog geen mail ontvangen !! Voor ons zou het gaan om EUR 450,00 -> wij hebben (gelukkig) geen langlopend contract afgesloten met de Jongste. Vertel het maar mr. xxxxx wat zijn onze opties volgens u dan om alsnog snel (binnen 1 jaar) enige aanspraak te maken op iets zonder 15 jaar aan een polis vast te zitten. Ons idee is dat u werkwijze dezelfde is als dat van Babythings en dat u EIGEN BELANG dan ook torenhoog bovenaan staat.
Ook wij hebben al meerdere malen contact proberen te zoeken met De jJongste, zowel schriftelijk als via de mail als telefonisch. Schriftelijk en via de mail reageren ze niet en telefonisch? Je krijgt iemand aan de lijn die er niks van snapt, vervolgens word je door verbonden en sta je zeker 15 minuten in de wacht en dan is diegene er blijkbaar niet! Ook wij zijn dus met onze gegevens bekend bij De JOngste, maar wij hebben ook nog steeds niets gehoord, om gek van te worden!
Wij hebben vorig jaar een kinderwagen (en nog wat spullen) gekocht, ook een beetje naar aanleiding van de 150 euro spaarinleg-aanbieding. Hetzelfde kastje-muur verhaal: telefonisch contact opgenomen met Babythings, het telefoonnummer op de bon was om te beginnen onjuist. Het nummer dat de winkel gaf van de directeur, was niet in gebruik. Vervolgens is ons toegezegd dat we teruggebeld zouden worden en ook dat is nog niet gebeurd.
Ik hoop maar dat we niet kunnen fluiten naar die 150 euro, toch best veel geld als je eenmaal zo'n kleintje hebt!
Ik hoop maar dat we niet kunnen fluiten naar die 150 euro, toch best veel geld als je eenmaal zo'n kleintje hebt!