LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Jongste verzekeringen Babythings
De Jongste verzekeringen Babythings
Heeft u enige tijd geleden iets bij babythings gekocht met het verhaal dat u een kortingsbedrag op een spaarrekening gestort zou krijgen? Heeft u sindsdien ook onduidelijke brieven van De Jongste Verzekeringen gekregen over problemen met Reaal, geweldigde beleggingsprodukten zonder duidelijke toelichting, enz? Ik wel, en ik zou graag horen of er meer mensen zijn die hier niet zo'n geweldig gevoel over hebben.
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Ook wij hebben onze babykamer en kinderwagen bij babythings gekocht en zouden ook een dreamstartpolis krijgen waarop Babythings een bepaald bedrag zou storten.
Onze dochter is nu 5,5 maand en nog steeds hebben wij dat geld NIET ontvangen. Telkens heeft Babythings een andere rede waarom het nog niet gestort is. Een aantal weken geleden heb ik contact gehad met de directeur en hij zou het bedrag zo op onze rekening storten. Maar ook dat schijnt erg moeilijk te zijn. Afspraken die met de directeur lopen worden door hem niet nagekomen en ineens neemt hij dagen zijn telefoon niet op!
Onze dochter is nu 5,5 maand en nog steeds hebben wij dat geld NIET ontvangen. Telkens heeft Babythings een andere rede waarom het nog niet gestort is. Een aantal weken geleden heb ik contact gehad met de directeur en hij zou het bedrag zo op onze rekening storten. Maar ook dat schijnt erg moeilijk te zijn. Afspraken die met de directeur lopen worden door hem niet nagekomen en ineens neemt hij dagen zijn telefoon niet op!
Ja, ook wij zijn de dupe. Wij hebben BabyThings al meedere keren gebeld maar we worden van het kasje naar de muur gestuurd. Denk je een leuk spaarcentje voor je kind te krijgen, in plaats van korting, nu moet je maar afwachten of je het ooit zal krijgen. BabyThings maar adverteren, maar een afspraak kunnen ze niet eens nakomen. Zo'n mooie winkel, maar de service is waardeloos.
Wij wachten al een aantal weken, we proberen nu De Jongste Verkering zelf te bereiken. Maar daar zijn we nog niet in geslaagd.
Wij wachten al een aantal weken, we proberen nu De Jongste Verkering zelf te bereiken. Maar daar zijn we nog niet in geslaagd.
Wij als opa en oma gaven onze dochter een mooie kinderwagen.Die hadden wij gezien toen zij met haar man bij Babythings een babykamer aanschafte.Wij waren mee gegaan.
Ook ons werd beloofd,dat als zij een geboortekaartje opstuurden,zij ook voor die kinderwagen € 150,= op een spaarrekening gestort zouden krijgen,op dezelfde rekening als voor die babykamer.
Wij vonden dit een mooi begin voor een spaarrekening.
Ons kleinkind is nu 10 weken en naar die leuke beginstart kunnen we fluiten.
Nu begrijpen we ook waarom alle dure zaken in deze winkel €300,= resp.€150,= duurder zijn dan elders.
Ik hoop dat er meer reageren,dan kunnen we die man over de kling jagen.
Ook ons werd beloofd,dat als zij een geboortekaartje opstuurden,zij ook voor die kinderwagen € 150,= op een spaarrekening gestort zouden krijgen,op dezelfde rekening als voor die babykamer.
Wij vonden dit een mooi begin voor een spaarrekening.
Ons kleinkind is nu 10 weken en naar die leuke beginstart kunnen we fluiten.
Nu begrijpen we ook waarom alle dure zaken in deze winkel €300,= resp.€150,= duurder zijn dan elders.
Ik hoop dat er meer reageren,dan kunnen we die man over de kling jagen.
Geachte lezer,
Hierbij zou ik gaarne een beroep willen doen op onze klanten, die op dit forum een klacht hebben gedeponeerd over de spaarpolis. Wij willen uw vragen zo snel mogelijk beantwoorden en eventueel nog openstaande zaken direct oplossen. In uw reacties op deze site staan geen telefoonnummers vermeld, zodat ik geen contact met u kan opnemen. Ik zou het dan ook op prijs stellen indien u mij belt. Gezien het feit dat ik regelmatig onderweg ben, zult u mij inderdaad lastig op mijn kantoor in Barendrecht bereiken. U kunt echter rechtstreeks contact opnemen via mijn mobiele nummer: 06-27077064. Voor alle duidelijkheid: wij willen deze zaak oplossen en niet uitstellen, zoals door enkelen van u wordt gesuggereerd.
Met vriendelijke groet,
BabyThingsBV
F.B.H. van Duijkeren
Hierbij zou ik gaarne een beroep willen doen op onze klanten, die op dit forum een klacht hebben gedeponeerd over de spaarpolis. Wij willen uw vragen zo snel mogelijk beantwoorden en eventueel nog openstaande zaken direct oplossen. In uw reacties op deze site staan geen telefoonnummers vermeld, zodat ik geen contact met u kan opnemen. Ik zou het dan ook op prijs stellen indien u mij belt. Gezien het feit dat ik regelmatig onderweg ben, zult u mij inderdaad lastig op mijn kantoor in Barendrecht bereiken. U kunt echter rechtstreeks contact opnemen via mijn mobiele nummer: 06-27077064. Voor alle duidelijkheid: wij willen deze zaak oplossen en niet uitstellen, zoals door enkelen van u wordt gesuggereerd.
Met vriendelijke groet,
BabyThingsBV
F.B.H. van Duijkeren
Geachte heer van Duijkeren,
Kunt u hier eens een toelichting geven op deze constructie en hoe Reaal daarin past? Ben toch wel benieuwd.
Wij kochten recent ook een babykamer en ik kreeg als financial planner tegenstrijdige berichten van de verkoper. Ik ken Reaal vrij goed en ben toch benieuwd hoe e.e.a. in elkaar steekt.
Lees er graag meer over.
T. van Opheusden
Kunt u hier eens een toelichting geven op deze constructie en hoe Reaal daarin past? Ben toch wel benieuwd.
Wij kochten recent ook een babykamer en ik kreeg als financial planner tegenstrijdige berichten van de verkoper. Ik ken Reaal vrij goed en ben toch benieuwd hoe e.e.a. in elkaar steekt.
Lees er graag meer over.
T. van Opheusden
Misschien kan het onderwerp van deze topic even aangepast worden? Het gaat hier toch om babythings en niet om de Jongste verzekeringen?
Waarom zou de naam van het onderwerp moeten veranderen.
Zowel het verhaal van Babythings als de Jongste verzekering( Beide Barendrecht) is geen zuivere koffie. De Jongste verzekering verschuilt zich ook achter Babythings en verzekeringsmaatschappijen en zegt zelf dat ze er niets aan kunnen doen.
Vreemd genoeg zijn er maar weinig mensen, die hier werk van maken.
Zowel het verhaal van Babythings als de Jongste verzekering( Beide Barendrecht) is geen zuivere koffie. De Jongste verzekering verschuilt zich ook achter Babythings en verzekeringsmaatschappijen en zegt zelf dat ze er niets aan kunnen doen.
Vreemd genoeg zijn er maar weinig mensen, die hier werk van maken.
@Boze klant, ik heb namelijk begrepen dat de Jongste als tussenpersoon er letterlijk tussen zit (tussen babythings en reaal). En omdat ze bij Babythings verkeerde informatie hebben gegeven belt iedereen nu naar hen.Het is natuurlijk ook niet voor niets dat de heer van Duijkeren zomaar zijn telefoonnummer hier neer zet...... Vandaar de vraag of het niet veranderd moest worden. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het probleem gewoon opgelost moet worden!
@gast
Volgens mij heeft u aandelen bij de Jongste of werkt u bij de Jongste. Heel opvallend!
De Jongste verzekering weet al sinds de geboorte van onze baby, dat wij niet kiezen voor de optie met premie betaling, zoals wij in het verleden hebben aangegeven bij Babythings. Vage verhalen over kosten van beleggen en over wij zoeken het korte termijn voor u uit, maken de Jongste even schuldig. Korte termijn betekent namelijk bij u bedrijf niet reageren!
Ik denk dat veel mensen het er bij laten zitten of alsnog besluiten op het verkoopgesprek in te gaan en per maand een bepaalde premie te gaan betalen.Helaas voor U bedrijf zijn ook wij dat niet van plan.
Wij hebben trouwens Dhr. van Duijkeren gebeld en deze heeft ons een bepaalde belofte gedaan, die op dit moment nog niet is uitgevoerd.
Wij wachten even op de reactie van dhr. van Duijkeren voordat wij verdere stappen ondernemen, maar wij hebben goede hoop dat babythings nu wel zijn belofte nakomt.
Volgens mij heeft u aandelen bij de Jongste of werkt u bij de Jongste. Heel opvallend!
De Jongste verzekering weet al sinds de geboorte van onze baby, dat wij niet kiezen voor de optie met premie betaling, zoals wij in het verleden hebben aangegeven bij Babythings. Vage verhalen over kosten van beleggen en over wij zoeken het korte termijn voor u uit, maken de Jongste even schuldig. Korte termijn betekent namelijk bij u bedrijf niet reageren!
Ik denk dat veel mensen het er bij laten zitten of alsnog besluiten op het verkoopgesprek in te gaan en per maand een bepaalde premie te gaan betalen.Helaas voor U bedrijf zijn ook wij dat niet van plan.
Wij hebben trouwens Dhr. van Duijkeren gebeld en deze heeft ons een bepaalde belofte gedaan, die op dit moment nog niet is uitgevoerd.
Wij wachten even op de reactie van dhr. van Duijkeren voordat wij verdere stappen ondernemen, maar wij hebben goede hoop dat babythings nu wel zijn belofte nakomt.
@boze ouder: geen aandelen of werkzaamheden hoor (ik zit in de verzorging en dat is iets heel anders! ).
Maar toen ik belde kreeg ik dat te horen, dus vandaar dat ik dat even wilde meedelen!
En zoals ik al zei: het moet natuurlijk wel opgelost worden, door wie dan ook!
Maar toen ik belde kreeg ik dat te horen, dus vandaar dat ik dat even wilde meedelen!
En zoals ik al zei: het moet natuurlijk wel opgelost worden, door wie dan ook!
Ook wij hebben slechte ervaringen met babythings.Ik ben sinds december 2004 al bezig over deze polis.In totaal 8 keer gebeld en de heer van duykeren 1 maal gesproken.het bleef tot op heden bij loze beloften en het niet nakomen van eerdere afspraken.Gezien de vele reacties wellicht een structureel beleid om van ons af te komen doordat je het vanzelf een keer zat wordt?
p.s.alle telefoonnummers zijn bekend bij babythings dus de reactie van de heer van duykeren begrijp ik dan ook niet.
p.s.alle telefoonnummers zijn bekend bij babythings dus de reactie van de heer van duykeren begrijp ik dan ook niet.
-
Onze ervaringen zijn ook wat magertjes !
Ondertussen zijn alle borden van de babydream polis uit de winkel verdwenen en is de website ook baby dreamstart schoon.
Nu nog alle beloftes nakomen!!
Nu nog alle beloftes nakomen!!
Geachte lezer,
In aansluiting op ons bericht van 23 februari jl. het volgende. Overeenkomstig ons verzoek heeft een aantal van u reeds contact met ons opgenomen, zodat we een en ander naar tevredenheid en volgens de gemaakte afspraken hebben kunnen afwikkelen. Ik doe een beroep op u om uw telefoonnummer op dit forum achter te laten, zodat wij ook met u de zaak zo snel mogelijk kunnen oplossen. Wilt u dit uit privacy overwegingen niet doen, vermeld dan uw postcode, zodat we uw dossier kunnen traceren. Voor alle duidelijkheid: er is geen enkele sprake van dat wij onze belofte niet nakomen. Wel is er sprake van vertraging in de afhandeling van een aantal dossiers en dit willen wij zo snel mogelijk opgelost zien.
Met vriendellijke groet,
Babythings BV
F.B.H. van Duijkeren
In aansluiting op ons bericht van 23 februari jl. het volgende. Overeenkomstig ons verzoek heeft een aantal van u reeds contact met ons opgenomen, zodat we een en ander naar tevredenheid en volgens de gemaakte afspraken hebben kunnen afwikkelen. Ik doe een beroep op u om uw telefoonnummer op dit forum achter te laten, zodat wij ook met u de zaak zo snel mogelijk kunnen oplossen. Wilt u dit uit privacy overwegingen niet doen, vermeld dan uw postcode, zodat we uw dossier kunnen traceren. Voor alle duidelijkheid: er is geen enkele sprake van dat wij onze belofte niet nakomen. Wel is er sprake van vertraging in de afhandeling van een aantal dossiers en dit willen wij zo snel mogelijk opgelost zien.
Met vriendellijke groet,
Babythings BV
F.B.H. van Duijkeren
U kunt beter niet uw telefoonnummer op het forum achterlaten. Het is beter als u uw e-mailadres achterlaat.
Redactie Radar
Redactie Radar
Geachte redactie van Radar,
Vriendelijk dank voor uw terechte opmerking. Het is inderdaad beter dat de bezoekers van het forum een e-mail adres achterlaten. Ons adres is: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Babyhtings BV
F.B.H. van Duijkeren
Vriendelijk dank voor uw terechte opmerking. Het is inderdaad beter dat de bezoekers van het forum een e-mail adres achterlaten. Ons adres is: [email protected]
Met vriendelijke groet,
Babyhtings BV
F.B.H. van Duijkeren
Vandaag hebben wij kontakt gehad met Dhr. van Duijkeren en het een en ander besproken.Wij hebben trouwens Dhr. van Duijkeren gebeld en deze heeft ons een bepaalde belofte gedaan, die op dit moment nog niet is uitgevoerd.
Babythings heeft in ieder geval naar ons toe zijn belofte waargemaakt en alles naar behoren opgelost.
Wij adviseren om kontakt op te nemen met Babythings.
Vraagje aan boze klant:
De oplossing die is gevonden betekent dat, dat jullie alsnog een Babydreamstartpolis hebben afgesloten (+inleg van EUR 150 - 300 of 450) of hebben jullie zonder dat de Jongste Verzekeringen daarin is betrokken een oplossing gevonden met Dhr. van Duijkeren (die in ieder geval sympathiek overkwam). Oftewel hebben jullie zonder dat jullie een babydreamstartpolis hebben hoeven afsluiten een oplossing gevonden ??
De oplossing die is gevonden betekent dat, dat jullie alsnog een Babydreamstartpolis hebben afgesloten (+inleg van EUR 150 - 300 of 450) of hebben jullie zonder dat de Jongste Verzekeringen daarin is betrokken een oplossing gevonden met Dhr. van Duijkeren (die in ieder geval sympathiek overkwam). Oftewel hebben jullie zonder dat jullie een babydreamstartpolis hebben hoeven afsluiten een oplossing gevonden ??
De geruchten gaan dat Babythings faillier is! Is dit bekend bij een van jullie?