in 1990 heb ik een levensverzekering afgesloten bij De Verzekerings Unie ( via
mijn tussenpersoon).
Het polisnummer is : 4.348.438
De officiële polis is mij op naam van De Waerdye toegestuurd ( 10.12.1990)
met een looptijd tot 01.12.2006.
Helaas heb ik pas in 2009 gemerkt dat de einddatum van deze polis al sinds 2006 verlopen was.Via mijn tussenpersoon ben ik dit toen gaan navragen maar tot op heden nog steeds geen resultaat.Uiteindelijk kreeg ik te horen dat men niets meer kon terugvinden.Dit is natuurlijk je reinste kolder. Intussen al meerdere keren gereclameerd maar nog altijd zonder resultaat. Men blijft er bij dat er niets meer terug te vinden is.Dit alhoewel de einddatum nog niet zo lang geleden is ( 01.12.2006).
Wat kan ik verder nog aan doen ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Verzekerings Unie
-
Re: De Verzekerings Unie
U kunt elke teveel betaalde cent terugvragen. Schrijf eerst de verzekeringmaatschappij per aangetekende brief aan en verlang daarin dat u alle ten onrechte betaalde premie vanaf de vervaldatum der verzekering terug verlangt en binnen vier weken op uw rekeningnummer gestort wenst te zien.[Zeg hen daarbij aan dat indien hieraan geen gevolg wordt gegeven u in rechte treed ten einde uw recht te halen vanwelke de kosten voor de verzekeraar komen.
e
e
-
Re: De Verzekerings Unie
u kunt deze kwestie ook voorleggen op de website verzekeraarklachten.nl
op deze website wordt gratis hulp en begeleiding geboden door mensen die precies weten op welke wijze uw geval moet worden aangepakt. U hoeft er zelf niets meer aan te doen, dat doet het team achter de site.
op deze website wordt gratis hulp en begeleiding geboden door mensen die precies weten op welke wijze uw geval moet worden aangepakt. U hoeft er zelf niets meer aan te doen, dat doet het team achter de site.