LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] declaraties Bewuzt.nl

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
dukesnukem
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2014 15:12

declaraties Bewuzt.nl

Ongelezen bericht door dukesnukem »

Is er iemand die ook hele slechte ervaringen heeft met zorgverzekeraar Bewuzt.nl? Ik ben nu 2 jaar bij hen verzekerd en het is mij nog nooit gelukt op "mijnbewuzt.nl" in te loggen met DiGiD. Mijn DiGiD doet het normaal wel maar niet bij Bewuzt.nl. Ik krijg steevast de melding dat "Inloggen is niet mogelijk Er is een technische fout opgetreden; we werken aan een oplossing"
Op een klacht (al diverse ingediend) komt steevast het antwoord of ik een screendump wil opsturen maar dat krijg ik van een "no-reply" emailadres en daar kun je helemaal niet op antwoorden. In die mail is een link opgenomen, maar die link verwijst slechts naar de inlogpagina van MijnBewuzt" en daar schiet je dus helemaal niets mee op.
Als je dan vervolgens gaat bellen (a 90cent per gesprek) kom je ook geen stap verder want je wordt, nadat je je verhaal hebt uitgelegd, zogenaamd doorverbonden met de technische afdeling, maar daar hoor je weer, dat de wachttijd 1 minuut is en dat hoor je dan 30 minuten lang. Ook zegt de stem dat "alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik een terugbelafspraak kan maken" maar ze zegt ook niet hoe.

Er worden verschillende bedragen afgeschreven (honderden bij elkaar) en af en toe kun je uit het afschrift halen dat het gaat om een eigen bijdrage van een declaratie. De grote bedragen echter een wirwar van cijfers waar uit ik niet kan opmaken waar dit om gaat... :evil:

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: declaraties Bewuzt.nl

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Misschien dan tijd om eens over te stappen op een andere zorgverzekeraar?

Gesloten