LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dekilometerverzekering.nl
dekilometerverzekering.nl
ik had vorig jaar mijn autoverzekering overgesloten omdat de oude verzekering afliep en zocht op goedkoopste autoverzekering en kwam uit op de kilometerverzekering.nl op zich lijkt alles leuk en aardig maar die mensen daar weten echt niet wat ze doen ze werken daar met zijn drieeen een daarvan is de baas en hebben een boekhouderskantoor die de maandelijkse premie afschrijft de maandelijkse afschrijving van mijn autoverzekering klopte keer op keer niet en als je dan afspraken met dekilometerverzekering.nl maakt zijn ze die na een paar dagen al vergeten en in de tussentijd krijg je maar brieven van het boekhouderskantoor dat je niet betaalt hebt en brieven dat je verzekering word stopgezet als je niet hebt betaald terwijl hun de fout maken echt een raar bedrijf is dat hebben meerdere mensen ervaring met de kilometerverzekering.nl
Re: dekilometerverzekering.nl
michal
Het lijkt me raadzaam om zo snel als mogelijk een andere verzekeraar te zoeken.
Sukses, Maxiem.
(note: op zich is univé niet duur)
Het lijkt me raadzaam om zo snel als mogelijk een andere verzekeraar te zoeken.
Sukses, Maxiem.
(note: op zich is univé niet duur)
-
Beste Machal,
Het komt best vaak voor dat klanten die kiezen voor automatische incasso niet voldoende saldo op de rekening hebben staan of waarvan helemaal geen incasso van de rekening kan plaatsvinden. Verzekerde die kiezen voor automatische incasso moeten er zelf goed op toezien dat de premie ook daadwerkelijk geincasseerd kan worden. Lukt dat niet dan ontvangt verzekerde op den duur een herinnering per post. De herinnering komt niet van een boekhoudkantoor maar van de verzekeraar zelf. Belangrijk voor u om te weten is dat bij het uitblijven van premiebetaling dit na verloop van tijd consequenties heeft voor de dekking op uw autoverzekering. Uw verzekeraar, in dit geval dekilometerverzekering.nl heeft dit blijkbaar wel gedaan. Op tijd betalen en contact houden met de kilometerverzekering had hierin een goede oplossing kunnen bieden. Verzekeringspremie betaal te nu eenmaal vooruit en niet achteraf. Graag nodigen wij jouw uit om contact met ons op te nemen voor een nadere toelichting.
Het komt best vaak voor dat klanten die kiezen voor automatische incasso niet voldoende saldo op de rekening hebben staan of waarvan helemaal geen incasso van de rekening kan plaatsvinden. Verzekerde die kiezen voor automatische incasso moeten er zelf goed op toezien dat de premie ook daadwerkelijk geincasseerd kan worden. Lukt dat niet dan ontvangt verzekerde op den duur een herinnering per post. De herinnering komt niet van een boekhoudkantoor maar van de verzekeraar zelf. Belangrijk voor u om te weten is dat bij het uitblijven van premiebetaling dit na verloop van tijd consequenties heeft voor de dekking op uw autoverzekering. Uw verzekeraar, in dit geval dekilometerverzekering.nl heeft dit blijkbaar wel gedaan. Op tijd betalen en contact houden met de kilometerverzekering had hierin een goede oplossing kunnen bieden. Verzekeringspremie betaal te nu eenmaal vooruit en niet achteraf. Graag nodigen wij jouw uit om contact met ons op te nemen voor een nadere toelichting.
nou micheal boon van de kilometerverzekering jij hebt zkr last van alzheimer of zo want je vergeet werkelijk alles koop eens een kladblok of zo en probeer eens wat service gerichter naar je klanten te doen want wij betalen per slot van rekening jouw salaris