LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DELA Plusverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.

Ontving u ook ongevraagd een aanvraag formulier Plusverzkering

Peiling eindigde op 26 jan 2009 17:02

ja
1
25%
nee
3
75%

Totaal aantal stemmen: 4

ffvandun

DELA Plusverzekering

Ongelezen bericht door ffvandun »

Ongevraagd ontving ik een aanvraagformulier Plusverzekering.
Als ik dit formulier NIET retourneer met daarop aangevinkt : Nee ik wil mijn Plusverzekering niet verhogen, wordt de PLUS verzekering automatisch verhoogt.

Ook na telefonische navraag hedenmiddag blijkt dat inderdaad zo te zijn.

Je bent dus verplicht het formulier te retourneren anders hang je eraan, of je wil of niet.

Ook de medewerker va Dela was redelijk onbehoorlijk : " nou meneer dan ziet u maar wat er gebeurt als u het formulier niet terugstuurt".
Onbehoorlijk van DELA

:evil:

Martin Kersbergen

Re: DELA Plusverzekering

Ongelezen bericht door Martin Kersbergen »

Geachte heer / mevrouw ffvandun,

Cooperatie DELA kent de door u geschetste werkwijze niet. Mogelijk bent u benaderd door iemand die zich ten onrechte uitgeeft als een vertegenwoordiger van DELA. Graag ontvangen wij de contactgegevens en de naam van de persoon die u gesproken heeft. U kunt dit mailen naar: [email protected]

Wellicht ten overvloede: wanneer onze leden kiezen voor verhoging van de Plusverzekering is dat altijd gebaseerd op een eigen keuze. De door u geschetste werkwijze is bij DELA simpelweg niet mogelijk. U hoeft dus ook op geen enkele wijze te vrezen dat de Plusverzekering automatisch is verhoogd.

We danken u voor uw opmerkzaamheid; indien u ons de contactgegevens en naam stuurt, kunnen wij maatregelen nemen.

Met vriendelijke groet,

Gesloten