LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dier en Polis Falliet

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
ingeborg_d
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2005 15:04

Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door ingeborg_d »

De maatschappij dier en polis is falliet.

Dit even ter info voor mensen die het zich afvragen

saco
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2007 09:13

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door saco »

Hoe weet je dat? Waar heb je deze informatie vandaan?

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door Anastasia »

Ingeborg, graag website ook vermelden en waar je dit bericht vandaan hebt, nooit van de firma gehoord, maar er zijn ook diverse met bijna zelfde namen, en een doorstart kan ook nog, dus ik wil de uitspraak rechtbank, vaak worden er wel aanvragen gedaan, maar gaan ze toch niet failliet.

Pas met uitspraak rechtbank en benoemen Curator is die info kompleet en betrouwbaar....

ingeborg_d
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2005 15:04

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door ingeborg_d »

Ik heb de info van de nederlandse bank

0900 5200520

Gisteren is faillissement aangevraagd

betreft: www.dierenpolis.nl

martijn22
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2007 16:48

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door martijn22 »

ik heb mijn hond daar verzekerd.
ik bne net klaar met de premie te betalen.
dit was de laatste maand.
nu is mijn hond dus niet meer verzekerd?
en al het geld dat ik aan hun heb betaald kan ik dat op de een of andere manier terugkrijgen?
of bij wie moet ik dan zijn?

mvg
martijn

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door Anastasia »

Martijn heeft een probleem, tenzij het maar een tussenpersoon is wat failliet is, of het een echte firma of tussen persoon is, want in dat laatste zou de maatschappij blijven bestaan.

Zonder polis kan ik weinig, is dat allemaal hetzelfde adres?
Er worden vele kleine aangeboden die achteraf ergens anders herverzekerd zijn, dus dan kan je daar terecht.

martijn22
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2007 16:48

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door martijn22 »

bedankt anastasia.

ik heb net gekeken op de kamer van koophandel en daar staat daar dierenpolis 3 verschillende namen heeft op hetzelfde adres.

en de website www.dierenpolis.nl is ook offline.

maar als ze dus echt failliet zijn en het is geen tussenpersoon dan kan ik dus geen geld meer terugkrijgen

BIWI
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mar 2007 10:53

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door BIWI »

Op de site van de rechtbank (= rechtspraak.nl) staat dat dier en polis falliet is verklaard. Kies links bij kies databank, insolventieregister en klik op OK. Ga dan naar bekendmakingen insolventies en klik op de datum van 1 maart. Hierna moet je naar beneden gaan en bij de rechtbank Arnhem staat bij uitspraken faillissement dat dier en polis falliet is. Ik raad dan ook iedereen aan om als het nog kan het innen van premies stop te zetten.

Jacquelien_S
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2007 15:00

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door Jacquelien_S »

Wij zijn ook via site van de Kamer van Koophandel erachter gekomen dat de Onderlinge Waarborgmaatschappij Dier en Polis UA failliet is. Maar deze is gevestigd in Duiven, niet in Arnhem. Wel staat OWM Dier en Polis UA in de polisvoorwaarden vermeld.
Als je contact opneemt met de kamer van koophandel 0900-1234567 kun je achter de naam van de curator komen. Daar kun terecht met eventuele vragen over hoe nu verder betreft de polis.

Wij hebben al vanaf januari de premie stop gezet omdat we al het vermoeden hadden dat er iets niet in de haak was. Heeft iemand ook ervaring met hoe het eventueel verder gaat met de premie? Moet je dat afbetalen of kom je dan toch onder de polis uit??

matthieutje
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2007 20:19

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door matthieutje »

hoi ook ik ben verzekerd bij dier en polis en eigenlijk al vanaf het begin dat ik verzekerd ben (1-3-2006) heb ik problemen met deze verzekering,ik heb 5 katten verzekerd en ben dus waarschijnlijk ook al mijn ingelegd premie geld kwijt,heb nu mijn rechtsbijstandverzekering aan gesproken om het te zoeken. Ben erg boos!!

een bezorgde burger
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2007 22:15

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door een bezorgde burger »

Het faillisement van Dier en Polis zat er aan te komen. Ben woonachtig in Arnhem en heb zojuist gezien dat het pand door de eigenaar leeggehaald is (in het donker op een zondagavond).

Het juiste adres is:

Zypendaalseweg 4
Arnhem

Succes aan iedereen die een polis heeft lopen.

Homie
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2007 10:43

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door Homie »

Heb ook contact gehad, met de advocaat en met de curator.
De curator heeft mij aangeraden de betalingen even te stoppen, en het geheel even af te wachten, ze verwachten deze week een definitieve uitspraak.Dit omdat het een nogal complexe zaak was, en bij deze maatschapij een heleboel dingen niet echt in de haak waren. Ik wacht dus ook maar niet af, ga wel een andere zoeken.
Ik raad dan ook iedereen aan om zoiezo de betalingen stop te zetten

[quote] (www.rechtspraak.nl)
uitspraken faillissement

xxxxxxx

mappy
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mar 2007 11:35

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door mappy »

hoe kan het dan leegehaald zijn terwijl ze in duiven zijn. wat een gelul betalingen stoppen, gaat toch per incasso?
neem aan dat ze dus niet meer incasseren..

ik was wel heel erg tevreden tot nog toe. maar de nederlandse bank schijnt ook hier er weer achter te zitten.

nederlandse bank, bedankt he, al mijn inleggeld weg. eerst draaien ze animas de nek om en nu dier en polis.

wat een ### instantie.
die organisatie moeten ze eens aanpakken in plaats van dier en polis.

wie is dan de advocaat met wie homie contact heeft gehad? is toch alleen een curator bij faillissement?

Homie
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2007 10:43

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door Homie »

De adres gegevens heb ik allemaal gekregen via de KvK, ik heb eerst gesproken met een of andere vertegenwoordiger van Dier en polis, deze wou er eigenlijk geen uitspraak over doen en heeft mij het telefoonnummer gegeven van het advocatenkantoor.
Bij het advocatenkantoor heb ik gesproken met ene Rientjes, het telefoonnummer heb ik thuis liggen. Deze verwees mij naar de curator. Het nummer staat in mijn vorige post, ik zou zeggen, gooi er 2 kwartjes tegen aan en bel eens.

mappy
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mar 2007 11:35

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door mappy »

volgens KvK is die rientjes de bestuurder van de faillietie toko, en hij is dan ook geen advocaat van dier en polis, maar verantwioordelijk voor faillietverklaring.

en als ze dus in duiven zitten....

ben benieuws wat die rientjes zegt als iedereen hem gaat bellen.....

Kicken
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mar 2007 21:38

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door Kicken »

Als zij het lef hebben om mijn geld te jatten, heb ik het lef om hun namen hier te zetten!

Zij zijn diegene die verantwoordelijk zijn voor Dierenpolis Zij hebben ons geld!

Dhr *** staat bij de kvk als eigenaar geregistreerd, en deze meneer *** geeft vervolgens het nummer van advocaten kantoor Reijntjes...

Ik denk dat die reintjes er niks mee van doen heeft, maar dat meneer *** een beetje moe wordt van ons

Ik heb zijn gegevens (***) hij heeft nu een makelaars kantoor!!! iemand een huisje nodig?!???

Ik heb adres telefoon en GSM

WIE BIED?

Laten we met zn alleen gaan claimen.. en met zn alleen naar de politie EN Naar radar!

Hier moet wat aan gebeuren!!!

O ja... kijk eens op http://www.dierenverzekering.nl/

valt NIEMAND iets op aan de kleuren? fotos? of verzekerings pakketten?!

***

Groeten!

Ralf

mappy
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mar 2007 11:35

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door mappy »

eerst je werk goed doen voordag je gaat beschuldigen kicken:
het zit namelijk anders (vraag maar na bij de kamer van koophandel)

reintjes is de bestuurder van de owm en dus verantwoordelijk. die *** is staat los van onderlinge waarborgmaatschappij , en de onderlinge waarbogrmaatschppij is failliet!!!

dus vindt het raar dat die reintjes weer zegt dat ie er niete mee te maken heeft, bel maar naar de KVK en vraag maar of onderline waarborgmaatschpaiij dier en poliss u.a. (volledige naam) failliet is en wie daar de ebstuurers van zijn..
reintjes schijnt inderdaad een advocaat te zijn met een eigen advocatenkantoor. ga maar eens googlen

hemmo
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2007 13:27

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door hemmo »

Hoe is het mogelijk dat dier en polis failliet is. Vorige week heb ik nog een e-mailtje gekregen dat mijn declaratie als nog verwerkt zal worden. Daarna hoorde ik niets meer op mijn gestuurde e-mailtjes. Ik heb op dit moment nog een rekening liggen van 180 euro. Ik vraag me af of het nog zin heeft om deze in te dienen.

Ik heb in jan 2005 een verzekering afgesloten voor mijn hond, kosten 315 euro (in 1x betaald). Ze zou voor haar leven verzekerd zijn. Ik voel me erg gedupeerd.
Mocht iemand iets meer weten over hoe het nu verder gaat, dan wil ik dat graag vernemen. Mocht ik zelf een bijdrage kunnen leveren dan ook graag een reactie.

Kicken
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mar 2007 21:38

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door Kicken »

ze zijn dus echt failliet ik heb gisteren met de curator gebeld... zij is nu de persoon die alles regeld... als je wil neem contact met me op, dan kan ik je haar gegevens mailen of doorgeven

groetjes, en succes

hemmo
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2007 13:27

Re: Dier en Polis Falliet

Ongelezen bericht door hemmo »

Ik zou graag contact met je opnemen, maar hoe doe ik dat?

Jij hebt dus al gebeld met de curator en ze zijn dus echt failliet. Wat intens gemeen om me 10 dagen geleden nog een mailtje te sturen dat de declaratie in behandeling wordt genomen!!!!

Trouwens ik heb nog een rekening liggen van 180 euro van vorige week. Ik voel me echt belazerd.

Ik zou graag meer info willen hebben.

Gesloten