LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierenverzekering Nationaal Spaarfonds

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
b-delicious
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2010 13:21

Dierenverzekering Nationaal Spaarfonds

Ongelezen bericht door b-delicious »

Inmiddels 4 weken geleden heb ik alle gegevens; gegevens dier, dierenartsrekening en patiëntenkaart huisdier opgestuurd naar Nationaal Spaarfonds, vervolgens heb ik een paar dagen later gebeld of alles in orde was. Alles was in orde. Nu 4 weken later nog geen geld van de declaratie terug, wederom gebeld en de uitleg was;" ja mevrouw, we hebben het druk, dat gaat nog wel 4 weken duren."
Is het wel correct om zolang op een teruggave te moeten wachten, ik betaal namelijk netjes elke maand op tijd mijn verzekering, inmiddels al een half jaar en ik heb nog geen cent terug gezien.

Sylvia22
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2010 13:50

Re: Dierenverzekering Nationaal Spaarfonds

Ongelezen bericht door Sylvia22 »

De grootste verzekeraars zijn terug te vinden op http://dierenverzekeringnederland.nl/ Google eens op ervaringen met deze 4 vergelijk de dekking en premie en je weet of en zo ja welke verzekering je af moet sluiten.

Gesloten