LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dierenverzekering Pico Bello
Re: Dierenverzekering Pico Bello
...nou, en wij ook!!
Re: Dierenverzekering Pico Bello
HONDENVERZEKERING PICO BELLO NIET TE VERTROUWEN!!!
Bij deze moet ik gewoon mijn verhaal kwijt, en hoop hierbij mensen te behoeden van een grote misstap! Vorig jaar heb ik een heel lief hondje uit het asiel gehaald, en omdat je toch bang bent, dat er eventueel medische kosten in de toekomst kunnen komen, vond ik het verstandig om een verzekering af te sluiten. Ik heb heel goed alle dierenverzekeringen bekeken, en ben uit eindelijk voor Pico Bello gegaan. Want de prijs was redelijk, en op de website stond vermeld, dat ze 50% van de sterilisatie betalen. Dit moest bij mijn hondje nog gebeuren, dus was dit punt heel belangrijk. Afijn, polis binnen gekregen, en voordat ik instemde, eerst gebelt, en ook nogmaals persoonlijk bevestiging gekregen, dat zij inderdaad de helft vergoeden bij medische indicatie. Op 1-11-2006 heb ik mijn hond verzekerd voor 11.77 per maand. Toen kreeg ik een onaangename verrassing, want ik kreeg papieren, dat mijn verzekering per april 2007 werd verhoogd tot 15.41 per maand!! ik heb toen hier over gemaild, en het klopte zoals ze zeiden, want in de polis staat, dat ze ten alle tijden de polis kunnen verhogen! Ik voelde me zo in de maling genomen, en heb het van me af gezet, want wat moet je er tegen doen, en ik zit er nog 2 jaar aanvast........Maar toen kwam weer een brief, met het heuglijke bericht, dat Pico Bello jarig is!( 10 jarig bestaan) En wat lees ik, mijn polis kwam daarom op 11.98 per maand!! joepie! iK denk dat ze het heel heet onder hun voeten kregen, na vele klachten, dat ze snel een feestje hebben verzonnen, om de klanten te gerust te stellen. Nu heb ik mijn hondje laten helpen, want als ze loops was, dan was ze heel ziek van de hormonen, en geen levenslust. Haar dokter raadde het dan ook aan. Gelukkig is alles goed gegaan, en ik heb er een vrolijk hondje voor terug, die weer helemaal de oude is. De declaratie heb ik gelijk opgestuurd. Het bedrag was 250.00 euro. Het duurde nog al lang, voor ik iets hoorde, dus heb ik net een email verzonden naar Pico Bello, met de vraag of het al in behandeling was. Het antwoord was: STERILISATIE OP MEDISCH ADVIES VERGOEDEN WIJ STANDAARD EU 50.-
Ik voel me zo opgelicht!!! op hun site staat NU, dat ze maximaal 40% vergoeden!Dat is al belachelijk, dat ze dit zo even kunnen veranderen, en dan ook nog mij mailen, dat het standaard 50.00 euro wordt vergoed voor sterilisatie! Ik ben zo boos, en zal nog 1 jaar moeten uitzitten bij die oplichters!Ik schrijf mijn verhaal dus om het van me af te schrijven, en vooral om mensen te waarschuwen voor PICO BELLO!!
Bij deze moet ik gewoon mijn verhaal kwijt, en hoop hierbij mensen te behoeden van een grote misstap! Vorig jaar heb ik een heel lief hondje uit het asiel gehaald, en omdat je toch bang bent, dat er eventueel medische kosten in de toekomst kunnen komen, vond ik het verstandig om een verzekering af te sluiten. Ik heb heel goed alle dierenverzekeringen bekeken, en ben uit eindelijk voor Pico Bello gegaan. Want de prijs was redelijk, en op de website stond vermeld, dat ze 50% van de sterilisatie betalen. Dit moest bij mijn hondje nog gebeuren, dus was dit punt heel belangrijk. Afijn, polis binnen gekregen, en voordat ik instemde, eerst gebelt, en ook nogmaals persoonlijk bevestiging gekregen, dat zij inderdaad de helft vergoeden bij medische indicatie. Op 1-11-2006 heb ik mijn hond verzekerd voor 11.77 per maand. Toen kreeg ik een onaangename verrassing, want ik kreeg papieren, dat mijn verzekering per april 2007 werd verhoogd tot 15.41 per maand!! ik heb toen hier over gemaild, en het klopte zoals ze zeiden, want in de polis staat, dat ze ten alle tijden de polis kunnen verhogen! Ik voelde me zo in de maling genomen, en heb het van me af gezet, want wat moet je er tegen doen, en ik zit er nog 2 jaar aanvast........Maar toen kwam weer een brief, met het heuglijke bericht, dat Pico Bello jarig is!( 10 jarig bestaan) En wat lees ik, mijn polis kwam daarom op 11.98 per maand!! joepie! iK denk dat ze het heel heet onder hun voeten kregen, na vele klachten, dat ze snel een feestje hebben verzonnen, om de klanten te gerust te stellen. Nu heb ik mijn hondje laten helpen, want als ze loops was, dan was ze heel ziek van de hormonen, en geen levenslust. Haar dokter raadde het dan ook aan. Gelukkig is alles goed gegaan, en ik heb er een vrolijk hondje voor terug, die weer helemaal de oude is. De declaratie heb ik gelijk opgestuurd. Het bedrag was 250.00 euro. Het duurde nog al lang, voor ik iets hoorde, dus heb ik net een email verzonden naar Pico Bello, met de vraag of het al in behandeling was. Het antwoord was: STERILISATIE OP MEDISCH ADVIES VERGOEDEN WIJ STANDAARD EU 50.-
Ik voel me zo opgelicht!!! op hun site staat NU, dat ze maximaal 40% vergoeden!Dat is al belachelijk, dat ze dit zo even kunnen veranderen, en dan ook nog mij mailen, dat het standaard 50.00 euro wordt vergoed voor sterilisatie! Ik ben zo boos, en zal nog 1 jaar moeten uitzitten bij die oplichters!Ik schrijf mijn verhaal dus om het van me af te schrijven, en vooral om mensen te waarschuwen voor PICO BELLO!!
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Nou lieve mensen,
Ik heb deze week eerder mijn verhaal gedaan over Pico Bello(dierenverzekering).Ik wordt dus gestraft omdat ik in Amsterdam woon! Want zoals ze mij nu vertelt hebben, zijn de kosten in Nederland gemiddeld 150.00 euro voor sterilisatie, en daar gaan ze van uit met de uitbetalingen! En aangezien alle dierendokters in Amsterdam 250.00 euro rekenen voor deze operatie, hebben de amsterdammers gewoon dikke pech!!! Dus met andere woorden, zou ik naar limburg moeten rijden, voor een sterilisatie, wil ik 40% van het totale bedrag terug krijgen!
Dit is toch van de gekke!! Het blijft gewoon dus een feit, dat ik met 50.00 euro wordt afgescheept, omdat het in een boerengehucht goedkoper is!!!
DUS AMSTERDAMMERS GA NOOIT BIJ PICO BELLO.......OF VERHUIS EERST NAAR HET ZUIDEN!!
p.s: zijn er nog meer gedupeerde amsterdammers, die dit verhaal bekent in de oren klinken???
Ik hoor het graag!
Ik heb deze week eerder mijn verhaal gedaan over Pico Bello(dierenverzekering).Ik wordt dus gestraft omdat ik in Amsterdam woon! Want zoals ze mij nu vertelt hebben, zijn de kosten in Nederland gemiddeld 150.00 euro voor sterilisatie, en daar gaan ze van uit met de uitbetalingen! En aangezien alle dierendokters in Amsterdam 250.00 euro rekenen voor deze operatie, hebben de amsterdammers gewoon dikke pech!!! Dus met andere woorden, zou ik naar limburg moeten rijden, voor een sterilisatie, wil ik 40% van het totale bedrag terug krijgen!
Dit is toch van de gekke!! Het blijft gewoon dus een feit, dat ik met 50.00 euro wordt afgescheept, omdat het in een boerengehucht goedkoper is!!!
DUS AMSTERDAMMERS GA NOOIT BIJ PICO BELLO.......OF VERHUIS EERST NAAR HET ZUIDEN!!
p.s: zijn er nog meer gedupeerde amsterdammers, die dit verhaal bekent in de oren klinken???
Ik hoor het graag!
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Hoi Micka,DUS AMSTERDAMMERS GA NOOIT BIJ PICO BELLO.......OF VERHUIS EERST NAAR HET ZUIDEN!!
Heb je alle 15 pagina's van dit topic al doorgelezen? Dan lees je dat het niet uitmaakt waar je woont, want iedereen wordt gedupeerd door Pico Bello...
Re: Dierenverzekering Pico Bello
ik heb inderdaad alle berichten gelezen, maar had nog niets gelezen over dat het verschil maakt waar je woont.
maar ook denk ik dat Pico Bello veel meer negatieve reacties heeft gekregen sinds vorig jaar. want toen ben ik ook het internet afgestruind, voordat ik in zee ging met ze. en waren de meningen, en ook van een dierendokters site redelijk goed.........
maar bedankt in iedergeval voor je reactie.....
maar ook denk ik dat Pico Bello veel meer negatieve reacties heeft gekregen sinds vorig jaar. want toen ben ik ook het internet afgestruind, voordat ik in zee ging met ze. en waren de meningen, en ook van een dierendokters site redelijk goed.........
maar bedankt in iedergeval voor je reactie.....
-
- Berichten: 3097
- Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Staat dat verschil tussen Amsterdam en de rest expliciet vermeld in de polisvoorwaarden?? Indien niet, dan mogen ze zich daar niet op beroepen,
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Ik vraag me af wat daar waar van was. Eén van de dierenartsen die, tot vorig jaar, vermeld stond (met foto!) op de website van Pico Bello als zijnde één van de aan hun verbonden dierenartsen, is namelijk mijn dierenarts. Hij vertelde mij dat hem nooit toestemming is gevraagd om zijn naam te vermelden op hun website en al helemaal niet of hij als dierenarts aan hun verzekeringsmaatschappij verbonden wilde zijn! Hij heeft Pico Bellomeerdere malen moeten veizoeken zijn naam en foto van hun website af te halen, voordat ze dat uiteindelijk ook gedaan hebben!en waren de meningen, en ook van een dierendokters site redelijk goed.........
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Beste Micka
Je zit helemaal niet vast aan Pico Bello. Gewoon niet meer betalen.
Je zit helemaal niet vast aan Pico Bello. Gewoon niet meer betalen.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 sep 2007 11:23
Re: Dierenverzekering Pico Bello
beste laantje,
Ik las uw laatste reactie en wil daar even op reageren.
Ik heb mij altijd afzijdig gehouden m.b.t de reacties op dit forum maar voel mij nu toch genoodzaakt iets nader te verklaren.
Wat u schrijft over uw dierenarts en pico bello is onjuist. Eind 2000 ben ik benadert door de heer S. E van dierconsult.nl met de vraag of het mogelijk was een link op onze site te zetten naar de site van dierconsult.nl. Dat hebben wij destijds gedaan en daar zelfs een pagina van gemaakt met de titel "vragen aan de dierenarts". De dierenartsen van dierconsult waren drs. A.H. en K. de L. Toen uw dierenarts mij belde en vertelde dat dierconsult.nl niet meer bestond heeft hij mij verzocht om hem en collega dierenarts van de site te halen wat wij toen ook hebben gedaan.
Ik vind het jammer te moeten lezen dat er zoveel negatieve reacties zijn m.b.t uw ( forumbezoekers ) ervaringen met pico bello en zelfs van mensen die ik zelfs persoonlijk ken. Daar tegenover doet het mij wel goed dat er ook reacties zijn van mensen die altijd zeer te vreden zijn geweest over pico bello tot het begin van dit jaar, het moment waarop het huidige bestuur mij op non-actief heeft gezet.
Ik kon mij niet vinden in de wijzigingen die het overige bestuur wilde doorvoeren, zoals aanpassing van premies en polisvoorwaarden. Door mij op non-actief te zetten kan ik helaas geen invloed uitoefenen op het huidige beleid van de maatschappij.
Met vriendelijke groet,
S. van der Velde
Ik las uw laatste reactie en wil daar even op reageren.
Ik heb mij altijd afzijdig gehouden m.b.t de reacties op dit forum maar voel mij nu toch genoodzaakt iets nader te verklaren.
Wat u schrijft over uw dierenarts en pico bello is onjuist. Eind 2000 ben ik benadert door de heer S. E van dierconsult.nl met de vraag of het mogelijk was een link op onze site te zetten naar de site van dierconsult.nl. Dat hebben wij destijds gedaan en daar zelfs een pagina van gemaakt met de titel "vragen aan de dierenarts". De dierenartsen van dierconsult waren drs. A.H. en K. de L. Toen uw dierenarts mij belde en vertelde dat dierconsult.nl niet meer bestond heeft hij mij verzocht om hem en collega dierenarts van de site te halen wat wij toen ook hebben gedaan.
Ik vind het jammer te moeten lezen dat er zoveel negatieve reacties zijn m.b.t uw ( forumbezoekers ) ervaringen met pico bello en zelfs van mensen die ik zelfs persoonlijk ken. Daar tegenover doet het mij wel goed dat er ook reacties zijn van mensen die altijd zeer te vreden zijn geweest over pico bello tot het begin van dit jaar, het moment waarop het huidige bestuur mij op non-actief heeft gezet.
Ik kon mij niet vinden in de wijzigingen die het overige bestuur wilde doorvoeren, zoals aanpassing van premies en polisvoorwaarden. Door mij op non-actief te zetten kan ik helaas geen invloed uitoefenen op het huidige beleid van de maatschappij.
Met vriendelijke groet,
S. van der Velde
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Jammer dat veel mensen moeten lijden onder dit familiedrama.
Nou, mijnheer Van der Velde, u bent/was zelf ook niet zo scheutig in het uitbetalen van kosten voor noodzakelijke operaties die wel onder de verzekering vielen/vallen, maar waarvoor u wel een of andere smoes had om niet te hoeven betalen!
Nou, mijnheer Van der Velde, u bent/was zelf ook niet zo scheutig in het uitbetalen van kosten voor noodzakelijke operaties die wel onder de verzekering vielen/vallen, maar waarvoor u wel een of andere smoes had om niet te hoeven betalen!
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Beste heer van der Velde,
Er stond in die tijd toch duidelijk op u website dat dat de dierenartsen waarmee waren waarmee Pico Bello samenwerkte. Ik vind het een hele bijzondere gang van zaken om dierenartsen, die u niet eens persoonlijk kent (in elk geval had u met mijn dierenarts voor die tijd nog geen enkel contact gehad) op die manier, inclusief foto, te vermelden op uw website.
Achteraf waren er wel meer opvallende zaken aan uw vezekeringsmaatschappij (maar waar ik mij 3,5 jaar geleden niet mee bezig gehouden heb, omdat ik het persoonlijke contact wat ik, als klant, met u had altijd als zeer positief ervaren had), zoals:
- waarom is een verzekeringsmaatschappij alleen maar telefonisch bereikbaar via een 06-nummer?
- waarom heeft een verzekeringsmaatschappij alleen maar een Postbus adres en geen bezoekadres?
Misschien had ik me daar van te voren druk over moeten maken, maar dat heb ik helaas niet gedaan. Dat was een dure leerschool voor ons...
Er stond in die tijd toch duidelijk op u website dat dat de dierenartsen waarmee waren waarmee Pico Bello samenwerkte. Ik vind het een hele bijzondere gang van zaken om dierenartsen, die u niet eens persoonlijk kent (in elk geval had u met mijn dierenarts voor die tijd nog geen enkel contact gehad) op die manier, inclusief foto, te vermelden op uw website.
Achteraf waren er wel meer opvallende zaken aan uw vezekeringsmaatschappij (maar waar ik mij 3,5 jaar geleden niet mee bezig gehouden heb, omdat ik het persoonlijke contact wat ik, als klant, met u had altijd als zeer positief ervaren had), zoals:
- waarom is een verzekeringsmaatschappij alleen maar telefonisch bereikbaar via een 06-nummer?
- waarom heeft een verzekeringsmaatschappij alleen maar een Postbus adres en geen bezoekadres?
Misschien had ik me daar van te voren druk over moeten maken, maar dat heb ik helaas niet gedaan. Dat was een dure leerschool voor ons...
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 sep 2007 11:23
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Beste laantje,
dit heeft wel degelijk op de site gestaan en wel met de volgende bewoording: Dankzij een uniek samenwerkingsverband tussen de heer Sander E. van dierconsult.nl en pico bello is deze rubriek tot stand gekomen. Wanneer ik in persoon wordt benadert door iemand die eigenaar/beheerder is van een website en na dit te hebben gecontroleerd op sidn mag ik aannemen dat persoon in kwestie mede handelt namens alle overige personen die hun medewerking verleenden aan de site van dierconsult.nl
Beste gea en jan,
Ik snap uw reactie indien u een schade heeft gehad en die door de maatschappij is afgewezen en dat u mij daarop persoonlijk aanspreekt.
Duitse Dog ???
met vriendelijke groet,
S van der velde
dit heeft wel degelijk op de site gestaan en wel met de volgende bewoording: Dankzij een uniek samenwerkingsverband tussen de heer Sander E. van dierconsult.nl en pico bello is deze rubriek tot stand gekomen. Wanneer ik in persoon wordt benadert door iemand die eigenaar/beheerder is van een website en na dit te hebben gecontroleerd op sidn mag ik aannemen dat persoon in kwestie mede handelt namens alle overige personen die hun medewerking verleenden aan de site van dierconsult.nl
Beste gea en jan,
Ik snap uw reactie indien u een schade heeft gehad en die door de maatschappij is afgewezen en dat u mij daarop persoonlijk aanspreekt.
Duitse Dog ???
met vriendelijke groet,
S van der velde
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Vandaag mijn automatische incasso terug getrokken en de onderstaande brief naar pico bello verstuurd.
We zullen wel zien hoe of wat. Deze brief heeft eerder op dit topic gestaan.
Heeft iemand hier die deze verstuurd heeft nog een reactie op gehad?
Pico Bello Onderlinge huisdieren verzekeringsmaatschappij
Postbus 229
7580 AE LOSSER
Amsterdam, 06 November 2007
Betreft: Opzegging polisnummer
Geachte heer, mevrouw,
In verband met het feit dat u de overeenkomst die ik met u heb niet nakomt, ontbind ik hierbij na overleg met mijn rechtskundig adviseur, met onmiddellijke ingang 06 November 2007 deze overeenkomst. Ik verwijs daarbij naar Artikel 265 BW6 Boek 6 Titel 5 Afdeling 5. Het spreekt vanzelf dat u vanaf nu 07november 2007 géén toestemming meer van mij heeft om de premie automatisch te incasseren.
Graag zie ik zo spoedig mogelijk het royementsaanhangsel van u tegemoet.
Hoogachtend,
We zullen wel zien hoe of wat. Deze brief heeft eerder op dit topic gestaan.
Heeft iemand hier die deze verstuurd heeft nog een reactie op gehad?
Pico Bello Onderlinge huisdieren verzekeringsmaatschappij
Postbus 229
7580 AE LOSSER
Amsterdam, 06 November 2007
Betreft: Opzegging polisnummer
Geachte heer, mevrouw,
In verband met het feit dat u de overeenkomst die ik met u heb niet nakomt, ontbind ik hierbij na overleg met mijn rechtskundig adviseur, met onmiddellijke ingang 06 November 2007 deze overeenkomst. Ik verwijs daarbij naar Artikel 265 BW6 Boek 6 Titel 5 Afdeling 5. Het spreekt vanzelf dat u vanaf nu 07november 2007 géén toestemming meer van mij heeft om de premie automatisch te incasseren.
Graag zie ik zo spoedig mogelijk het royementsaanhangsel van u tegemoet.
Hoogachtend,
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Beste M. Schepper,
Wij hebben een soortgelijke brief naar Pico Bello gestuurd met onze opzegging van de verzekering er in. Op deze brief hebben we geen enkele reactie gehad. Wel is daarna nog één maal premie afgeschreven door Pico Bello, maar dit hebben we terug geboekt. Daarna hebben we nooit meer wat van hen vernomen.
Wij hebben een soortgelijke brief naar Pico Bello gestuurd met onze opzegging van de verzekering er in. Op deze brief hebben we geen enkele reactie gehad. Wel is daarna nog één maal premie afgeschreven door Pico Bello, maar dit hebben we terug geboekt. Daarna hebben we nooit meer wat van hen vernomen.
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Ook ik ben al diverse jaren vezekerd bij hun zolang men maar betaald is het goed maar als je op hun een beroep moet doen hebben zij altijd wel een smoesje om niet te betalen ook heb ik een keer met een behoorlijke rekening gehad dat zij mij vertelden dat ze hiervan niets wisten dat voorkom ik nu door de rekeningen aangetekend met bericht van ontvangst op te sturen nu hebben ze iedere keer een andere smoes om maar niet te betalen . Eingelijk zouden we eens gezamelijk dit Juridisch moeten oplossen .
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Beste A. Coret,
Waarom blijft u al die jaren verzekerd bij een verzekeraar de blijkbaar niets uit wil betalen aan u?
Waarom blijft u al die jaren verzekerd bij een verzekeraar de blijkbaar niets uit wil betalen aan u?
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Ja Laantje ik heb pas in het afgelopen jaar declaraties bij hun ingedient dus ik wist niet dat ik met zo,n slecht bedrijf had te maken , maar dat maakt het niet minder erg hoor .
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Beste A. Coret,
Nee, dat geloof ik zeker. Blijft u nu nog verzekerd bij dit bedrijf nu blijkt dat zij niet waar kunnen maken wat zij beloven?
Nee, dat geloof ik zeker. Blijft u nu nog verzekerd bij dit bedrijf nu blijkt dat zij niet waar kunnen maken wat zij beloven?
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Beste Laantje
Nee heb gisteren gelijkeen aangetekende brief met bericht van ontvangst aan hun gezonden en daarbij opgezegd en wil met
mensen die op deze manier profieteren van een ander mans
leed niets te maken hebben .
Nee heb gisteren gelijkeen aangetekende brief met bericht van ontvangst aan hun gezonden en daarbij opgezegd en wil met
mensen die op deze manier profieteren van een ander mans
leed niets te maken hebben .
Re: Dierenverzekering Pico Bello
Hallo
Ik zit met verwondering het forum te lezen over dierenverzekering pico bello.
Heb beide katten er verzekerd en vorig jaar een kat moeten laten inslapen vanwege een kaaktumor, heb voor deze kat toendertijd aangevraagd of ik er mee naar de dierenarts kon voor de behandeling, dit werd goedgekeurd via mail ( heb deze uitgeprind en bewaard) en dus de behandeling opgestart, alles bij elkaar kwamen de rekeningen op €800 a €850 deze allemaal zoals moest opgestuurd (orginele rekeningen zoals gevraagd werd) en kreeg uiteindelijk na mail over en weer in december van de totale kosten een bedrag vergoed van €197,30 zoiets (heb afschrift bank nog)
Dus kom een aanzienlijk bedrag te kort en ben het daar uiteraard niet mee eens heb derhalve contact opgenomen met pico bello toen werd ik terug gebeld en werd er gezegd het toenmalige bestuur is er niet meer en we zulen de rekeningen nakijken en alsnog in orde maken wat dus tot op heden nog niet is gebeurd telefoontje was in januari nu is het bijna december weer.
Omdat ik het volste vertrouwen had zijn mijn beide andere katten er nog verzekerd en word de premie trouw voldaan door mij, wel kreeg ik verschillende polissen thuis met verkeerde info zo was mijn kater ineens poes geworden en kreeg ik ook nog een polis thuis voor mijn overleden kat hugo wat de wond weer open rijd als je die net 3 maanden voordien moest laten inslapen.
Dit getuigt van weinig professionele aanpak omdat de rekening voor het inslapen bij hun is ingediend en NOOIT voldaan is.
Dat is dus buiten de bovengenoemde rekeningen.
Nu is het geval dat ik met de kater nicky op zaterdag naar de dierenarts moest met een acute blaasontsteking en heb een mail verzonden met daarin de info daarover en de noodzaak en de rekening opgestuurd, ik kreeg een mailtje terug dat ze zullen bekijken of dat voor vergoeding in aanmerking komt, terwijl ik de uitgebreide combipolis heb dus ziektenkosten en ogevallen voor beide katten.
Ik zat vandaag wat te kijken of er een andere verzekering is die redelijk geprijst is en toch de nodige dekkingen heeft en zo kwam ik terecht op dit forum en heb het zitten lezen, dus heb nu weinig vertrouwen over dat ik de rest van het bedrag nog zie van de rekeningen van vorig jaar en ook ben ik benieuwd of ik de huidige rekening van €47,00 vergoed kriig.
Nu las ik ook dat er voor iedere rekening €25,00 euro administratiekosten berekend wordt dat is helemaal belachelijk heb de polissen afgesloten zonder die onzin, en ineens zijn er ook heel veel dekkingen uit de voorwaarden gehaald zo heb ik de polissen niet afgesloten!!
Dus alles bij elkaar is het een zootje daar en daar betaal je dan al jarenlang maandelijks premie voor!!
Nu stond er tussen de reactie's dat deze goed moest zijn (WEL EEN GOEDE VERZEKERING IS PETPLAN. EEN VERZEKERING VAN UNIGARANT.) maar die accepteert alleen dieren tot 6 jaar oud dus daar heb je dan weinig aan!
Maar ik zal het er ook niet bij laten zitten zoals de meeste hier op het forum en proberen alles nog vergoed te krijgen en anders de rechtsbijstand inschakelen aangifte doen en eventueel een advocaat inschakelen (rechtswinkel) of via de consumentenbond waarvan ik lid ben.
Ik hoop ook dat gezien het aantal negatieve reactie's radar of opgelicht hier aandacht aan willen besteden.
p.s ik heb met mijn dierenarts overlegd en kan via hun maandelijks een bedrag sparen door een bepaald bedrag over te maken naar een spaarrekening bij hun zodat er voor eventuele noodgevallen een potje is, misschien dit een goed alternatief is voor andere forumleden om dit ook aan te kaarten bij hun dierenarts? zodat je wellicht geen verzekering meer nodig hebt.
Ik zit met verwondering het forum te lezen over dierenverzekering pico bello.
Heb beide katten er verzekerd en vorig jaar een kat moeten laten inslapen vanwege een kaaktumor, heb voor deze kat toendertijd aangevraagd of ik er mee naar de dierenarts kon voor de behandeling, dit werd goedgekeurd via mail ( heb deze uitgeprind en bewaard) en dus de behandeling opgestart, alles bij elkaar kwamen de rekeningen op €800 a €850 deze allemaal zoals moest opgestuurd (orginele rekeningen zoals gevraagd werd) en kreeg uiteindelijk na mail over en weer in december van de totale kosten een bedrag vergoed van €197,30 zoiets (heb afschrift bank nog)
Dus kom een aanzienlijk bedrag te kort en ben het daar uiteraard niet mee eens heb derhalve contact opgenomen met pico bello toen werd ik terug gebeld en werd er gezegd het toenmalige bestuur is er niet meer en we zulen de rekeningen nakijken en alsnog in orde maken wat dus tot op heden nog niet is gebeurd telefoontje was in januari nu is het bijna december weer.
Omdat ik het volste vertrouwen had zijn mijn beide andere katten er nog verzekerd en word de premie trouw voldaan door mij, wel kreeg ik verschillende polissen thuis met verkeerde info zo was mijn kater ineens poes geworden en kreeg ik ook nog een polis thuis voor mijn overleden kat hugo wat de wond weer open rijd als je die net 3 maanden voordien moest laten inslapen.
Dit getuigt van weinig professionele aanpak omdat de rekening voor het inslapen bij hun is ingediend en NOOIT voldaan is.
Dat is dus buiten de bovengenoemde rekeningen.
Nu is het geval dat ik met de kater nicky op zaterdag naar de dierenarts moest met een acute blaasontsteking en heb een mail verzonden met daarin de info daarover en de noodzaak en de rekening opgestuurd, ik kreeg een mailtje terug dat ze zullen bekijken of dat voor vergoeding in aanmerking komt, terwijl ik de uitgebreide combipolis heb dus ziektenkosten en ogevallen voor beide katten.
Ik zat vandaag wat te kijken of er een andere verzekering is die redelijk geprijst is en toch de nodige dekkingen heeft en zo kwam ik terecht op dit forum en heb het zitten lezen, dus heb nu weinig vertrouwen over dat ik de rest van het bedrag nog zie van de rekeningen van vorig jaar en ook ben ik benieuwd of ik de huidige rekening van €47,00 vergoed kriig.
Nu las ik ook dat er voor iedere rekening €25,00 euro administratiekosten berekend wordt dat is helemaal belachelijk heb de polissen afgesloten zonder die onzin, en ineens zijn er ook heel veel dekkingen uit de voorwaarden gehaald zo heb ik de polissen niet afgesloten!!
Dus alles bij elkaar is het een zootje daar en daar betaal je dan al jarenlang maandelijks premie voor!!
Nu stond er tussen de reactie's dat deze goed moest zijn (WEL EEN GOEDE VERZEKERING IS PETPLAN. EEN VERZEKERING VAN UNIGARANT.) maar die accepteert alleen dieren tot 6 jaar oud dus daar heb je dan weinig aan!
Maar ik zal het er ook niet bij laten zitten zoals de meeste hier op het forum en proberen alles nog vergoed te krijgen en anders de rechtsbijstand inschakelen aangifte doen en eventueel een advocaat inschakelen (rechtswinkel) of via de consumentenbond waarvan ik lid ben.
Ik hoop ook dat gezien het aantal negatieve reactie's radar of opgelicht hier aandacht aan willen besteden.
p.s ik heb met mijn dierenarts overlegd en kan via hun maandelijks een bedrag sparen door een bepaald bedrag over te maken naar een spaarrekening bij hun zodat er voor eventuele noodgevallen een potje is, misschien dit een goed alternatief is voor andere forumleden om dit ook aan te kaarten bij hun dierenarts? zodat je wellicht geen verzekering meer nodig hebt.