LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Even Apeldoorn bellen?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
thies

Even Apeldoorn bellen?

Ongelezen bericht door thies »

Wie heeft ook ervaren dat Centraal Beheer niet wil uitkeren?
In 2002 had ik een flinke lekkage in de wonnkamer na extreem noodweer. Er bleek een afvoer zeer slecht bereikbaar te zijn. Geen uitkering daarom. Daar kon ik me in vinden. Uiteraard wilde ik geen herhaling, dus werd de zaak goed in orde gehouden. In 2004 een zeer extreem noodweer met wel 20 cm. hagel. Nu flinke lekkage in een kamer boven. Er komt iemand van een bouwbedrijf kijken. Geen uitkering want de regenpijp heeft een hoek van 90 graden, er loost water van twee daken op de goot etc. Allemaal waar, maar waarom heeft noch degene die in 2002 kwam kijken, noch de expert die toen ook is geweest, iets gezegd? Ik voel me behoorlijk ge.........
Dan nog (ja, het is ongelooflijk) onlangs in dezelfde kamer weer lekkage. Nu blijkt de rookgasafvoerpijp van de cv een lekje te hebben.
U raadt het al, ook dit valt niet onder de verzekering.
Even Apeldoorn bellen? Helpt geen barst volgens mij. :cry: :cry: :cry:

hagelschade

Re: Even Apeldoorn bellen?

Ongelezen bericht door hagelschade »

Beetje laat bericht maar er valt niet elke dag hagel!

Ik ben dus vandaag ook tot de ontdekking gekomen dat centraal beheer niet uitkeerd met hagel. Ook niet als je een all risk dekking hebt voor huis en tuin. Het gras is verzekerd voor hagelschade maar een carport niet. Die loopt niet zoveel risico.

Gesloten