LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "even" Apeldoorn bellen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
marbada
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2009 14:02

"even" Apeldoorn bellen

Ongelezen bericht door marbada »

2e kerstdag 2008, gezellig met het gezin thuis kerst aan het vieren totdat de hoofdzekering eruit vliegt. Alles donker. Eneco gebeld en na een half uur staat er een man van Eneco die zijn gezin verlaten heeft om ons te redden. DANK!. De hoofdzekering was er tengevolge van een lekkage uitgegaan zag hij gelijk, wijzend op de druppels langs de pvc pijpen....zo de stoppenkast in! Centraal beheer gebeld en die stuurde de volgende dag een reparateur voor de aardlekschakelaar die kapot was gegaan....Ik kon als leek geen reden aangeven waarom er ergens lekkage zou zijn. Alles wel nagekeken, maar niets gevonden. Nou das mooi zegt centraal beheer dan...als je geen oorzaak kan vinden zijn wij niet thuis. Het water druppelde intussen nog steeds de meterkast in. Na moeizaam overleg werd uiteindelijk besloten om een gespecialiseerd bedrijf langs te sturen die een lekdetectie zou uitvoeren. Na een kort onderzoek door dit specialistische bedrijf vond men een lekkage in de grondplaat van de kraan in de badkamer....recht boven de meterkast. Vervolgens werd in overleg met Centraal beheer een reparatie bedrijf ingeschakeld om het een en ander te repareren. 1e afspraak gemaakt. Loodgieter kwam, keek en vertrok. das teveel werk. 2e afspraak na overleg met Centraal Beheer en de loodgieter, helaas hij belde s 'morgens af....ze konden zich niet vinden in de rapportage van het gespecialiseerde bedrijf in lekdetectie. Naar hun mening lag het aan de kitranden. Nu is de badkamer ongeveer 5 jaar oud en de kitranden zijn dus niet nieuw, maar wel waterdicht.
Gelijk twee dagen erna een brief van Centraal Beheer dat de claim was afgewezen. Dit naar aanleiding van het feit dat men bij Centraal Beheer kennelijk meer waarde hecht aan de mening van een loodgieter dan aan de mening van een gespecialiseerd bedrijf. Ideaal om mensen die jarenlang, vanaf 1980, netjes betalen dan af te wijzen en in de hoek te zetten natuurlijk. Weer overleg, ja het gespecialiseerde bedrijf wordt eigenlijk toch wel voor vol aangezien in dit soort zaken. De loodgieter kwam weer langs en ik moest tegels gaan kopen...zo gezegd zo gedaan....en ja hoor weer een week verder kwam hij weer de loodgieter van Centraal Beheer...wilde de kraan en tegels gaan slopen, maar over herstel hadden ze nog niet nagedacht ...dus daar ging hij weer.
Centraal beheer maar weer eens gebeld , loodgieter gebeld.......4e afspraak...De loodgieter weer aan de deur met twee man deze keer. Nee, Veel werklust straalden ze niet uit , maar het bad moest eruit dus eerst maar aan de voorzijde een paar tegels eruit hakken.....pfff veel werk zeg en daar gingen ze weer ons achterlatend met een groot gat aan de voorzijde van het bad.
KLACHT ingediend bij centraal beheer en weer weken zitten wachten.
Denk nou niet dat ze bij Centraal Beheer het fatsoen hebben om je even een briefje terug te sturen als je een klacht indient, want het antwoord daarop is …we krijgen zo veel klachten dat het ondoenlijk is iedereen daar afzonderlijk over te berichtten????? (bericht van de heer Bos afdeling klachten)
Tip: Zet dat dan op de site of vermeld het in jullie overigens wel leuke reclame filmpjes, die overigens voor mij een totaal andere betekenis hebben gekregen. Zelf weer gebeld en Centraal Beheer stuurt iemand van Inter-polis voor een contra-expertise.
Ja, u hebt lekkage. Joh, je meent het......en dan mag ik zelf een bedrijf bellen om de schade te laten repareren...nou dat is dan eindelijk licht aan de horizon…...dit duurt echter ongeveer drie weken om te regelen bij centraal beheer en al die tijd ben ik de meterkast droog aan het houden en zet ik steeds groepen uit als ik ze niet echt nodig hebt. Een bedrijf uit de buurt repareert op vlotte wijze binnen drie dagen mn badkamer en meterkast en stuurt de rekening na weer pijnlijk en moeizaam overleg naar centraal beheer.
Dit hele verhaal heeft mij inmiddels erg veel vrije dagen gekost en mn vertrouwen in Centraal Beheer is tot het absolute nulpunt gedaald. Ik ben al vanaf 1980 bij centraal beheer verzekerd voor meerdere verzekeringen en nu voor het eerst doe ik een beroep op ze en laten ze me nu al drie maanden in de kou staan omdat ze kennelijk als verzekeringsmaatschappij er alles aan moeten doen om wel verzekeringsgelden te innen maar bij geclaimde schade er ook alles aan zullen doen om geen euro uit te keren. Het is een werkwijze die je bij voorbaat weet maar het is toch erg vervelend om zelf te moeten ondergaan. Bij deze bedank ik verder voor centraal beheer en zal er nimmer meer een verzekering aanvragen.
Dan nog even een stukje over de klacht afhandeling. Voor het geklooi van de door Centraal Beheer gestuurde loodgieter wat mij vier vrije dagen heeft gekost mag ik best in alle redelijkheid een vergoeding vragen. Temeer omdat naar mijn mening alle termijnen van redelijkheid en fatsoen door Centraal Beheer zijn overschreden. Dit willen ze oplossen door mij een vergoeding te geven van 150 euro. En dan er nog even bij zeggen dat dit absoluut niet de normale gang van zaken is bij Centraal Beheer…..voor u maken we een uitzondering!!!
De gehele gang van zaken en vooral het arrogante klant onvriendelijke gedrag van Centraal Beheer en de onweerstaanbare drang om alles maar af te wijzen en te vertragen heeft bij mij weinig goed gedaan.
“ EVEN APELDOORN BELLEN “ geeft je de indruk dat alles binnen de kortste keren geregeld is maar m.i. i s het een slagzin die ze niet waard zijn. Het is mijn langste telefoongesprek ooit en als ik straks ophang kunnen ze van mij alleen nog maar een ingesprektoon krijgen.

Peter2508
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 aug 2008 09:22

Re: "even" Apeldoorn bellen

Ongelezen bericht door Peter2508 »

Als je kiest voor Centraal Beheer kies je ervoor om zelf je zaken te regelen. Als je dat niet wilt kies dan een goede tussenpersoon. De dekking en premie zijn meestal ook nog aantrekkelijker.

Gesloten