LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EWP Sozeker verzekering GSM

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
arnorood
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jun 2014 17:25

EWP Sozeker verzekering GSM

Ongelezen bericht door arnorood »

Geachte heer /mevrouw

Hieronder ziet u de tekst van de laatste mail
welke ik aan So-zeker en EWP heb gestuurd
Ik hoop dat dit mij probleem duidelijk omschrijf

Geachte heer EWP ,

Naar aanleiding van uw mail van 3 en 10 juni inzake de afhandeling van de diefstalschade van mijn telefoon
met de melding om de schade verder af te handelen zou ik u willen vragen om de afhandeling verder per mail
te voeren mede gezien ik niet constant bereikbaar en in Nederland ben en ik niet de indruk heb dat gezien uw mail van 3 juni
dat er een bevredigende oplossing voorhanden is.
De schadezaak loopt nu al 6 maanden en er is nog steeds geen oplossing
Als ik een kleine resume van de gang van zaken geef.

Op 29-12-2013 krijg ik netjes een mail dat mijn toestel verzekerd is.

Op 18-01-2014 wordt mij telefoon gestolen

Op 20-01-2014 stuur ik met post de verzekeringspapieren met aangiften en aankoop nota

Op 28-01-2014 vraag EWPof ik het betalings bewijs van de premie wil sturen dat heb ik gedaan

Op 11-02-2014 kreeg ik van dezelfde dame de vraag waarom de telefoon in Ede is gekocht ook hier heb ik uitleg over gegeven

4 keer een mail gestuurd maar geen antwoord toen een mail naar de klantenservice gestuurd.
Op 17-3-2014 Eindelijk een mail van EWP met de vraag om mijn contract nummer ook deze heb ik weer gestuurd

Op 17-3-2014 Een mail van EWP dat de schade binnen 1 week uitbetaald wordt en de premie betaling stop gezet.

Op 28-3-2014 Een telefoontje van u met de bevestiging dat ik tevens 150 euro eigen risico moet betalen en dat de premie verhoogd wordt
Wat overigens niet in de polisvoorwaarde stond

Op 31-3-2014 Meld u mij dat de site waar de verzekering was afgesloten niet operatief was ik had overigens wel de bevestigings mail ontvangen
Maar u meld mij per mail dat EWP de zaak gaat uitbetalen en u sluit zich daar bij aan.

Op 10-4-2014 Mail gekregen van EWP dat er geen schade bij EWP bekend is

Op 11-4-2014 Mail gestuurd aan EWP met de bevestigings mail

Op 11-4-2014 mail van EWP of ik de verzekeringspapieren met aangiften en aankoop nota wil sturen deze waren nooit ontvangen
Hij bevestig wel 17-3 dat de schade wordt uitbetaald maar wist nergens meer van

Op 14-4-2014 mail van EWP dat het toestel niet bij EWP is verzekerd maar waarschijnlijk bij SO-zeker en daar doen ze geen zaken mee.
Op 15-4-2014 Krijg ik een CC van een mail waar So-zeker mijn stukken naar EWP gestuurd ik had hier niet om gevraagd.

OP 17-4-2014 Mail gekregen van EWP dat ze ineens wel zaken met So-zeker doen en dat het probleem na de paasdagen word opgelost

Op 28-4-2014 Mail van u gekregen met nogmaals de uitleg van de mail van 31-3 en dat u op 1-5 met de oplossing komt

Op 1-5-2014 EWP heeft mij getracht te bellen maar dit is niet gelukt

Op 2-5-2014 Telefonisch contact gehad met u door u vakantie zou u de zaak 1 week later afronden

OP 16-5-2014 EWP belt mij dat ze mijn van een nieuwe telefoon gaat voorzien als ik het eigenrisico van 150€ betaald

Op 17-5-2014 EWP een mail gestuurd met de vraag om het rekening nummer en een betaling referentie.

Op 2-6-2014 na een half jaar meld u mij dat er geen premie door u is ingehouden doordat er een module op de site niet was gekoppeld.

Ik hoop dat u het gehele relaas heeft gelezen en zal begrijpen dat ik geen enkel vertrouwen heb in een goede afhandeling van mijn schade
De enige vraag die ik u wil stellen is wat ik fout heb gedaan ik heb mij op 29-12-2013 online verzekerd en hier een bevestiging van gekregen
Naar mijn mening ben ik dan vanaf dat moment verzekerd

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: EWP Sozeker verzekering GSM

Ongelezen bericht door ruud_a »

en was de premie betaald?

Gesloten