Ik heb een woongarant verzekering met all risk dekking bij centraalbeheer: opstal, glas, inboedel en tuin verzekering.
Nu hebben we schade aan de carport door enorme hagelstenen en dat is niet gedekt volgens hun.
Ik kan nergens in de polis terug vinden dat hagel niet gedekt is; in de tuin is hagelschade zelfs gewoon verzekerd. Volgens mevrouw van centraal beheer omdat de tuin 'meer risico op hagel' loopt.
Weet iemand hier meer over toevallig want er is toch voor een paar hondert euro schade en ik begin me af te vragen waar een all risk dekking dan voor dient.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hagelschade niet gedekt bij centraal beheer
-
Re: hagelschade niet gedekt bij centraal beheer
Ik zit momenteel bij Reaal, maar heb de carport apart moeten verzekeren voor glasschade. Hoe mooi het pakket ook klinkt, informeer altijd on carports ed. meeverzekerd zijn.
-
Re: hagelschade niet gedekt bij centraal beheer
Dat is ook zo!
op pagina 1 van hun verhaal over opstalverzekering op internet staat de carport wel degelijk vermeld. Nooit meer onderverzekerd is hun motto.
op pagina 1 van hun verhaal over opstalverzekering op internet staat de carport wel degelijk vermeld. Nooit meer onderverzekerd is hun motto.