[/url]www.hamburg-mannheimer.nl
Nergens op de site is iets van informatie te vinden over de producten van Hamburg mannheimer.
Ik lees vel negatieve en sommige postitieve berichten en ik weet niet goed wat ik moet geloven en wat ik ermee kan doen.
Graag zou ik in contact komen met iemand die hier meer over weet en mij hier iets meer over zou kunnen vertellen.
Groetjes Dennis
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hamburg manheimer
-
bodejosm43
Re: Hamburg manheimer
Deze verzekeraar wordt hier op het forum in diverse topics flink door de mangel gehaald, en door mensen die in sprookjes geloven, flink de hemel in geprezen, dus de meningen zijn stevig verdeeld.
Oh, kijk eens hoe je de naam van de verzekeraar precies spelt, dat helpt bij het vinden van de topics.
Overigens heb ik die figuren een paar keer aan telefoon gehad, mijn persoonlijke mening: gladde praatjes.
Oh, kijk eens hoe je de naam van de verzekeraar precies spelt, dat helpt bij het vinden van de topics.
Overigens heb ik die figuren een paar keer aan telefoon gehad, mijn persoonlijke mening: gladde praatjes.
bedankt voor je reactie, heb je ook al eens met de tussenpersonen gesproken?daar krijg ik ook niks van te horen ik betaald nu al 3 jaar maar wil weten of ik weg kan en wat ik heb opgebouwd
-
bodejosm43
als ik aan HM denk, denk ik aan het T70-concept, of hoe dat ook heet.
Ik heb weleens een tussenpersoon aan de lijn gehad, die heel erg opdringerig was aan telefoon, en het produkt dat ie me wilde verkopen, aleen bij mij thuis uit de doeken wilde doen.
Over dat afkopen: aan het begin van een looptijd is dat niet verstandig, als je eenmaal aan het betalen bent, kom je er in het begin niet zomaar vanaf, of het zou om duidelijke misleiding moeten gaan.
De eerste jaren zijn er relatief veel kosten, en die worden van het opgebouwde kapitaal afgetrokken, later stabiliseert zich dat weer.
Klopt het nog steeds dat zij het over idioot lange looptijden hebben van wel 40 jaar of nog langer?
Ik heb weleens een tussenpersoon aan de lijn gehad, die heel erg opdringerig was aan telefoon, en het produkt dat ie me wilde verkopen, aleen bij mij thuis uit de doeken wilde doen.
Over dat afkopen: aan het begin van een looptijd is dat niet verstandig, als je eenmaal aan het betalen bent, kom je er in het begin niet zomaar vanaf, of het zou om duidelijke misleiding moeten gaan.
De eerste jaren zijn er relatief veel kosten, en die worden van het opgebouwde kapitaal afgetrokken, later stabiliseert zich dat weer.
Klopt het nog steeds dat zij het over idioot lange looptijden hebben van wel 40 jaar of nog langer?