LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hamburg-mannheimer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
joepie!!!!

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door joepie!!!! »

Zelf mn autoschade wordt op en top geregeld!!!! en dat zekerheidsplan wil ik ook hebben! wie kan me eraan helpen???

http://www.carrosserie-cardinaels.com/verzeker1.htm

top jongens ga zo door!!!


Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

site met alle nederlandse verzekeraars: dus ook nederlandse:

http://www.fx.nl/verzekeraars.asp?partnerId=-1


Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Official Suppliers of the
2006 FIFA World Cup Germany™
The Official Partners of the 2006 FIFA World Cup™

The Official Partners of the 2006 FIFA World Cup™ are adidas, Avaya, Budweiser, Coca-Cola, Continental, Deutsche Telekom, Emirates, Fujifilm, Gillette, Hyundai, MasterCard, McDonald's, Philips, Toshiba and Yahoo!. The Official Suppliers are EnBW, Hamburg- Mannheimer, OBI and Posbank.
These corporations are the only commercial entities allowed to claim any direct association with the 2006 FIFA World Cup™ and to use the trademarks on products, for promotions, advertising and marketing. Accordingly, FIFA has established a closely controlled marketing programme for the protection of the exclusivity of the commercial affiliates who give their financial and value-in-kind support to the event.

In return for their financial investment, they are offered a standard marketing package (the right to associate themselves with the event, get exposure, the use of the trademarks, involvement in various activities around the 2006 FIFA World Cup™ etc.) but also tailor made solutions according to their individual marketing strategy. In order to protect their exclusive rights, FIFA has established a closely controlled Right Protection Programme for the benefit of the Official Partners, Official Suppliers and Licensees to ensure delivery of the rights, and to make sure that they, along with the event itself, are not undermined.

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Bedankt voor de links, Gast.
Ik zie Simon en echt meisje er niet bij staan, zouden ze dat vergeten zijn te regelen ?

Verder moeten ze als ze dan toch de suggestie doen om Google te gebruiken, even verder kijken.
Er zijn ongeveer 2500 sites waar HM op vermeld wordt, die allemaal positieve berichten over HM berichten.

Drie ervan zijn negatief, toevallig de Nederlandse sites van LJJN, Radar en VB.
Op de eerste 2 zitten welgeteld 3 negatieve personen, die geen feiten voor de dag kunnen halen.
VB wordt zwaar gesponsord door Kluwer en een aantal kleine verzekeringsmaatschappijtjes, die bang zijn om hun klanten te verliezen.

In 1984 toen HM in Belgie op de markt kwam, gebeurde precies hetzelfde als deze 3 personen proberen te doen.
Nu 20 jaar later is HM nr 3 op de Belgische markt, en een zeer gerespecteerde zakenpartner.

Vraag ik me even af ???

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Zelf mn autoschade wordt op en top geregeld!!!! en dat zekerheidsplan wil ik ook hebben! wie kan me eraan helpen???
Ik stel voor dat je contact opneemt met de tussenpersoon van HM in jouw regio.
Deze kun je vinden op de HM site.
Deze hebben ook het alleenrecht op dit paradepaardje van HM, en is door NIEMAND anders te leveren.

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Echte Meisje heeft gelijk, Zjeflegrande is inderdaad een grote leugenaar!

Op laatjenietnaaien is de topic gestart door iemand die geen polis kreeg en ook haar geld niet terugkreeg van HM. Pas nadat er maandenlangover ge-emmerd is, waarvan 6 weken op dat forum, kreeg ze - mede dankzij de publiciteit ongetwijfeld, want ook daar was het een poos vergeven van de fanatieke HM-secteleden - haar geld eindelijk terug.

En ik heb ook op Google gekeken! Ik heb het tot op dit moment niet willen gebruiken, maar Zjeflegrande begint zelf over de Belgische Markt. Eén van de negatieve (veel meer dan hij er noemt hoor!) berichten die op Google te vinden is, is nieuws van een paar jaar geleden, toen daar ene Tony 300.000 euro in zijn eigen zak had gestopt. Geld van klanten.

Ja, HM heeft toegezegd de gedupeerden schadeloos te zullen stellen, voordat Zjeflegrande daarmee komt, dat wel.
Maar het is weer een voorbeeld dat er veel lieden tussen de HM-ers zitten die niet deugen. Overigens heeft Zjeflegrande dat niet alleen toegegeven, hij heeft er zelfs zijn excuses voor aangeboden. Wat ik toch sportief vind.

Op die opmerking van mij dat Ben Hanssen, Karelbanaan, Maarten80, Niels de Klerk en die 'GAST' die op 16 Mar 2004 19:22 die leuke post heeft geplaatst, dus allemaal door door 'uitgebreide selectieprocedure' zijn heengekomen, krijg ik dus ook geen antwoord!

Verder wordt er door zjeflegrande steeds naar mij toe gedaan alsof deze topic erover gaat of HM legaal bezig is of niet, maar wie beter kan lezen ziet, dat er door een Annemieke wordt gestart, met de vraag of het verstandig zou zijn als haar vriend voor HM zou gaan werken.

Verder zou ik, als ik Zjeflegrande heette, niet teveel reclame maken om zelf te gaan surfen......
stel je voor dat ze op http://beta.prikpagina.nl/search.php?f= ... &fldbody=1terecht zouden komen....

jannie is nep

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannie is nep »

jannie, ik vind je maar nep en ziekelijk!!! een verdwaalde surfer...

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

ja

met dat soort opmerkingen komen alle HM-ers,

als ze erachter komen dat

ze ongelijk hebben.

Weer eentje die door de uitgebreide selectieprocedure is heengekomen.

banon

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door banon »

Jannie, Sjef,

De uitgebreide selectieprocedure: als ex - medewerker kan ik inderdaad zeggen dat die niet zeer uitgebreid is. Het gaat wel wat ver om te zeggen dat er enkel onbeleefde opdringerige mensen rondlopen, want daar rekende ik mijzef nou ook weer niet toe.

Feit is wel dat je met mavo mee mag doen. Mits je wat ambities hebt: ze draaien de woorden in je mond om en hetgeen jij wilt, is mogelijk. Dat heb ik dus zelf ook meegemaakt en helemaal toen kennissen van mij werden gerecruteerd. Verdraaiing van woorden, niet liegen, maar wel veel feiten achterwege laten, dat soort praktijken. Na overleg met de maatschappij kon er een 2e selectie gesprek plaatsvinden als er toestemming was verleend. Wat een flauwekul, dit was gewoon een psychologisch trucje om mensen meer hoop te geven en te denken dat niet jan en alleman zomaar mee kon doen. Gevoel voor humor hebben ze wel.

Maar als de persoon in kwestie geen interesse had, werd getracht hem het product aan te smeren. Toen begon ik ook te merken dat mijn vrienden en kennissen weg begonnen te lopen en dat er iets niet klopte. Heeft mij veel moeite gekost om dit recht te trekken.

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Overigens ben ik even een poosje weg. Dus voordat er verkeerde conclusies worden getrokken uit mijn afwezigheid.

in plaats van nutteloze scheldpartijen kunnen misschien ook de HM-ers onder jullie eens die tijd besteden om:

http://beta.prikpagina.nl/search.php?f= ... &fldbody=1

te gaan bekijken..........

beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald.
Tot later!

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Banon, nog even met mijn jas aan en koffertje gepakt:

jij bent dus een goed voorbeeld van beter ten halve gekeerd!

en jij bent niet onbeschoft, sorry!

Zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Ja, HM heeft toegezegd de gedupeerden schadeloos te zullen stellen, voordat Zjeflegrande daarmee komt, dat wel.
Maar het is weer een voorbeeld dat er veel lieden tussen de HM-ers zitten die niet deugen.
Ja , dat is alleen bij HM zo !!
Elk bedrijf hoe goed de selectie ook is heeft deze lieden, dat is niet te voorkomen. Dus die zitten er bij ons ook.
Verder wordt er door zjeflegrande steeds naar mij toe gedaan alsof deze topic erover gaat of HM legaal bezig is of niet, maar wie beter kan lezen ziet, dat er door een Annemieke wordt gestart, met de vraag of het verstandig zou zijn als haar vriend voor HM zou gaan werken.
Lijkt mj wel zo belangrijk, als ze door iedereen wordt gewaarschuwd dat wij zogenaamd niet legaal zijn !!!

web surfer

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door web surfer »

Ik ben heel toevallig op deze site terecht gekomen in wil even mijn gal uitspuwen over ene jannie . Deze persoon is ziekelijk bezig op vele forums te bekennen is alleen maar negatief.

Jannie ik heb een tip voor je: www.riagg.nl





sappie

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door sappie »

Wat mij dwars zit in dit hele gebeuren is dat je met een LBO diploma op zak, na een weekend in een hotel, jezelf aspirant adviseur mag noemen. En na een aantal klanten adviseur. Mensen met totaal geen kennis van verzekeringen gaan verzekeringspakketten verkopen. Sorry hoor. Dan mag het product nog zooo goed zijn, maar als je van de persoon die bij je thuis komt een ander verhaal krijgt dan de persoon die op de bijeenkomst verteld, kom je absoluut niet geloofwaardig en betrouwbaar over.

Gesloten