LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hamburg-mannheimer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Het is duidelijk dat je totaal niet weet waar je het over hebt Dizzieke.
Ten eerste kun je bij HM geen enkele lijfrente afsluiten.
HM levert alleen een gemengde kapitaal verzekering en die kan a la
minuut gestopt worden en dan wordt het spaartegoed direkt overgemaakt naar de klant.

En we kennen momenteel het FIN Net, het Europese overkoepelende orgaan van alle klachteninstituten.
Bij klachten kun je dus gewoon naar het Nederlandse klachteninstituut,
die de klacht gewoon afhandelt zonder naar een buitelandse rechtbank te hoeven gaan.

Dus in het vervolg even op de hoogte laten stellen van de feiten, voordat je onzin op een forum zet.

tomke

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door tomke »

Dizzieke,

En wat die verplichting van het storten van premies in België betreft, waar haal je die onzin? Pensioensparen is vrijblijvend in België, dus ook de premiestorting is vrijblijvend en kan ten allen tijde door de klant, op eender welk tijdstip, zelfs zonder aangetekend schrijven, gestopt worden. Dus inderdaad, informeer eerst eer je iets dergelijks op het forum schrijft. En by the way, jannieheetik en echt meisje, die zo begaan zijn met schrijffouten en het taalinstituut, is het check ipv sjeck?


Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Simon »

leuk. maar volgens jou is HM aangesloten bij het klachteninstituut in Nederland. Of kom je daar opeens op terug?

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Op 2 april heb ik een quote geplaatst:
Geplaatst op 01 Mar 2004 01:44 door maarten80


--------------------------------------------------------------------------------

jannie ga lekker verder met je onzinnige discussie, suc-6 ik duim voor je!

ik wens je het allerbeste, ga bij je zelf is na of je je eigenlijk niet voor gek moet laten verklaren waar je deze discusie eigenlijk voor doet!!

mijn advies en ik ben dan wel geen adviseur :

GA LEKKER NAAR HET GEKKENHUIS EN LAAT JE NAKIJKEN, mischien dat zij er achter komen wat je bezielt, want in mijn ogen ben je niet goedwijs!!

en je schrijft maar lekker verder met die vriendjes van je, ze praten je toch allemaal na, mischien tijd om zelf een secte te beginnen!

tot ziens mij zie je hier niet terug , ik ga me niet verlagen tot jouw niveau Jannie !
Later heb ik mij uit deze onzinnige discussie teruggetrokken omdat mij gebleken is dat de MLM-ers net zo vatbaar zijn voor rede en argumenten als jehova getuigen.
(waar is trouwens sandra 6 gebleven?)

Zo heel af en toe kom ik nog wel eens kijken en verbaas mij over de energie van EM; Simon; Student26 en de anderen die blijven proberen om met argumenten door te dringen tot de gespoelde hersens van Zjeflegrande en zijn companen.

En wie zag ik daar: Maarten80!

Durf je weer, jongen?

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

leuk. maar volgens jou is HM aangesloten bij het klachteninstituut in Nederland. Of kom je daar opeens op terug?
Ten eerste zijn ze dat ook.
Ten tweede zou dat niet nodig zijn, omdat evt klachten gewoon via het Nederlandse Klachteninstituut middels het overkoepelende orgaan FINnet afgehandeld worden, maar daar kom jij nog wel eens achter op het moment dat je hebt leren lezen.

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Ik zie dat HM weer een nieuw argument heeft gevonden....

Maar waar blijft die offerte nou van dat geweldige product van je?

Dat geouweneel van je begin ik goed zat te worden en je geloofwaardig is tot een absoluut minimum gezakt.


Waar is die offerte Zjef? Het lijkt alsof jij persoonlijk de kenmerken van T-50 hebt overgenomen. Loze beloftes...

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Simon »

Sjef,

Nu beroep je je WEER op een internetsite! Eerder mochten andere forumbezoekers zich van jou NIET op een internetsite beroepen (want wie zegt dat het waar is) en nu doe je het zelf...
Er staan geen mogelijkheden om te onderzoeken of je gelijk hebt. Stel nou dat we bij het klachteninstituut navragen of het echt zo werkt als op die site staat. En het klachtenintituut (o sorry, ik bedoel het klachteninsituut in Nederland en niet die in Nepal) zegt dat het niet waar is. Dan zeg jij doodleuk dat de desbetreffende medewerker ofwel onwetend is, ofwel liegt. Dat heb je tenslotte al eerder gedaan.

maarten80

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door maarten80 »

heeft niks met durf te maken hoor JANNIE!!!


je hebt terrouwens wel een leuke woning aan de Voorburgwal, met mooie verlichting.

heb je die gekocht van je zuurverdiende centjes bij je werkgever??

of ben je zo n nutteloze huisvrouw die de hele dag achter de pc zit??


groeten maarten :lol: :lol: :lol: :lol:

maarten80

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door maarten80 »

we hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht!!
EN JANNIE HOORT ERBIJ :P :P :P :P :P

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Waarmee het niveau, de verstandelijke vermogens en het incasseringsvermogen van de HM-er voorlopig weer voldoende is geëtaleerd. Dank U.

Ik ga me verder weer afwezig houden. Zoals ik al eerder zei:
Ik praat nog liever een hele zondag met 4 getuigen van Jehova.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Goed gedaan Jannie! Laat je niet kennen.

Trouwens, dat melodietje met die tekst van Maarten, zoek ik nog. Stuur ff op, als je wil?
Tweetybird

DizzyNL
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mei 2004 14:55

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door DizzyNL »

Trouwens mag je wel meneer zeggen hoor

de wijsheid komt uit:
Fiscale wetgeving artikel 3:120 t/m 3:126 Wet IB
Uitspraak EG hof 28 april 1998 c-118/96 (gemengde kapitaalverzekering zijn per defintie met clausule, het is geen spaarkasconstructie naar NL recht)
persbericht Min Fin 16-08-2001 nummer 221

in het kort
Premies betaald in het buitenland door een NL-belastingplichtige voor een kapitaalverzekering met clausule (en dat is de T50) wordt gelijkgesteld met een kapitaallevensverzekering in NL.
Kapitaallevensverzekeringen in NL te samen met lijfrentepolissen kennen een premieaftrek voor inkomstenvoorzieningen mits je voldoet aan de jaarruimte toets.


1. premies zijn niet aftrekbaar omdat de verzekeraar niet erkend gecertificeerd is als levensverzekeraar voor NL recht/
2. geen premieaftrek is niet zo erg, het moment van uitbetaling door het plan is heftiger. Doordat het een kapitaalsverzekering met clausule is naar zowel NL recht alswel BE recht, valt de uitbetaling voor NL onder inkomsten uit woning en werk (overige lijfrenten en levensverzekingenuitkeringen)
DEZE WORDEN TEN ALLE TIJDEN NAAR schijventarieven belast. dus tot 52% van het OPGEBOUWD kapitaal .
Nu is daar een escape voor mogelijk, te weten de conserverende aanslag.
Dit vermogen moet voordat het vrijkomt (net zoals pensioenen van buitelandse pensioenmaatschappijen) aangegeven worden voor een aanslag bij de belastingen.
Dan moet het 10 jaar onaangeroerd blijven staan voordat je er naar box 3 tarieven van kunt genieten. Haal je er ook maar 1 euro uit, dan is de conserverende aanslag te niet gegaan en moet de dus 52% voldoen


TOP CONSTRUCTIE
in het kort, kan je het na uitkeringsdatum 10 jaar missen dan WEL doen, anders niet
Laatst gewijzigd door DizzyNL op 21 mei 2004 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.

DizzyNL
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mei 2004 14:55

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door DizzyNL »

Het is duidelijk dat je totaal niet weet waar je het over hebt Dizzieke.
Ten eerste kun je bij HM geen enkele lijfrente afsluiten.
HM levert alleen een gemengde kapitaal verzekering en die kan a la
minuut gestopt worden en dan wordt het spaartegoed direkt overgemaakt naar de klant.

En we kennen momenteel het FIN Net, het Europese overkoepelende orgaan van alle klachteninstituten.
Bij klachten kun je dus gewoon naar het Nederlandse klachteninstituut,
die de klacht gewoon afhandelt zonder naar een buitelandse rechtbank te hoeven gaan.

Dus in het vervolg even op de hoogte laten stellen van de feiten, voordat je onzin op een forum zet.
Uhm. is geen onzin, dit is keiharde waarheid.(even neuzen in de wetgeving c'est tout .

Internationale klachteninstituten hebben GEEN rechtsgrond in europese landen. Is simpel weg een farche.
Waar o waar in de wet staat anders ?? In onze NL wetgeving al helemaal niets laat staan in het EG verdrag......
Geen bindende uitspraken en geen bindende rechtsgrondslag.

Dus vooral lekker een t-50 nemen en op het moment van uitkeren over een simpele kapitaalverzekering 52% inkomstenbelasting betalen. (of 10 jaar wachten)
Hield je het in Nederland dan is het maar 1.2%

Kies zelf maar

nutteloze huisvrouw

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door nutteloze huisvrouw »

Omdat mn man en ik een maand geleden een T50 hadden gekocht bij een oude vriend van ons die eens langskwam en de buren en familie zeiden dat we dat beter niet gedaan hadden en hier maar eesn moesten gaan kijken lees ik dit nou.

Leuk hoor als je ziet dat verkopers van die verzekeringen over me denken als nutteloze huisvrouw. Ik ben wel huisvrouw en ik heb daarom tijd genoeg om achter de computer te zitten, IK BEN NIET NUTTELOOS!

En als die VRIEND van ons weer eens langskomt zal ik hem dit s laten lezen en dan kan die zelf zien hoe zijn colega's tekeergaan. Wij wilden hem alleen helpen want hij had een heel zielig verhaal dat zijn vrouw ontslagen was en nou had ie er een baantje bij en omdat we toch al langer iets wilden sparen voor later hebben we t hem gegund. Maar als ik dit allemaal lees ben ik bang dat me famillie en de buren gelijk hebben.

een NUTTELOZE huisvoruw

maarten80

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door maarten80 »

zo zo

de huismoedertjes en schoonmaakstertjes voelen zich gelijk aangesproken? ? ?

hadden ze van hm nog wel een t-50 ?? een maand geleden ??

volgens mij hebben ze een nieuw product de t-70, hoorde ik tenminste van me kennis die de t-50 aan me had uitgelegd.

wie heeft er info over de t-70 :?: :?: mocht het een goed product wezen dan heb ik er wel belang bij, en ik wil wel eens iemand anders horen dan me kennis.

:twisted: groeten maarten :twisted:

falco
Berichten: 111
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:58

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door falco »

Ik heb deze topic vanavond eens doorgenomen 8) Wat een oeverloos ge**** is dit. 1000.000 pagina's lang. WIe heeft hier nog wat aan behalve degene die zichzelf graag leest :roll:

sandra 6

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door sandra 6 »

Helemaal met je eens Falco. Het draait alleen maar om macht en intimidatie. Wat een wereld.

Jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Jannieheetik »

Verrek, Sandra6 weer! Ook toevallig! je post iets, we horen maanden niks van je, ik noem jouw naam en jahoor, daar zijn we weer!

Wat mij bevreemd is het volgende: Enige tijd geleden meende jij een opmerking te moeten maken over mijn, al dan niet vermeende, respectloosheid ten aanzien van mijn medemensen.

Dat Maarten80 de disccussie over MultiLevelMarketing meent te mogen illustreren (dat betekent letterlijk: verluchtigen) met ordinaire scheldpartijen is blijkbaar iets, waar jij je niet aan stoort.

Vreemd. :?:

Mogen MLM-voorstanders dat wel, Sandra? Wat een wereld!

sandra 6

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door sandra 6 »

Beste Jeannie,

Het gaat niet om wie wat plaatst. Het geheel is gewoon een aanfluiting, en streeft duidelijk zijn doel voorbij. Wat Maarten of Sjef doet zal mij een zorg zijn, ze vallen onder dezelfde noemer. Je voelt je blijkbaar snel aangevallen. Er zit dus wel degelijk een kern van waarheid in. Je mag rustig je mening uitdragen, maar hou het wel fatsoenlijk. De enige die voor mijn gevoel echt weet waar ze het het over heeft is echte meisje. Ze komt met feiten en daar kan je iets mee.
Van mij mag je dit forum blijven vervuilen samen met Maarten en de rest. Wees dan wel zo volwassen dat je kritiek verdraagt.

Gesloten