LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hamburg-mannheimer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
SharpRazor

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door SharpRazor »

Wat lullen jullie toch allemaal, stomme idioten!!!!

ik las net ook nog een stukje dat het eindbedrag belastbaar is.
dit is zware onzin (als je de t70 hebt, over de t50 weet ik het niet), het eindbedrag is helemaal belastingvrij....

I rest my case

Zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Ja, die Dizzy is duidelijk het toppunt van iemand die totaal niet weet waar hij het over heeft.
De T50 en de T70 worden gewoon belast volgens box 3.

Jannie, als je Sandra aanvalt dat ze al maanden niet heeft gereageerd,
dan kijk je toch even je eigen postings terug en kijk dan naar de datum !

Trouwens het is HAMBURG MANNHEIMER en niet HAMBUGH MANNHEIM

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Goh, wat áárdig, majesteit Sandra, dat ik van U op dit forum mag blijven. Veel dank!

Mijn naam wordt overigens gespeld zonder de letter E op de tweede positie.

De bijdragen van EM zijn ontegenzeggelijk heel waardevol.
Als jij denkt dat alleen echte meisje met feiten komt, blijkt hieruit dat je niet eens deze draad hebt gelezen!
DizzyNL, Simon en op de andere draden met dit onderwerp Student26 komen óók met heel goed onderbouwde punten. En echte meisje schijnt te vinden dat ook mijn bijdragen niet onverdienstelijk geweest zijn.

Meedoen aan een forumdiscussie zónder daarbij over het onderwerp, waar de draad over gaat, te schrijven lijkt mij een zinloze bezigheid.

Aan wiens kant jij staat is zo niet duidelijk. Zjeflegrande heeft jou al aan zijn kant ingelijfd. :twisted:

Jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Jannieheetik »

Goh, meneer Legrande, maak ik typefouten?
Zou ik dan toch menselijk zijn???

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Nou , jij hebt er dus een behoorlijk punt van gemaakt in het verleden dat ik en andere niet zonder schrijffouten konden reageren.
Dus je geeft toe dat wij dan ook menselijk zijn !!

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Over welke onderbouwde punten heb je het ???
Ik heb nog niets anders dan onzin van deze mensen gezien !!

En wat student26 op één of ander forum doet, wat heeft dat met deze "discussie" te maken ???

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

zjef, ik zal het even uitleggen.

Ik ben niet maanden afwezig geweest op deze draad, ik was ermee stopt, begin april. Ik had dat ook duidelijk aangekondigd. Zoek het maar terug.
Ik las nog wel af en toe wat jullie hier schreven.
En toen ik zag, dat Maarten80 weer terug was, terwijl hij nog zo had gezegd dat hij nooooit meer terug zou komen, voelde ik me even geroepen om daar even wat van te zeggen.
Ach, en van het één kwam het ander en voor ik het me realiseerde zat ik weer mee te doen aan deze zinloze poging om MLM-ers vatbaar te maken voor argumenten.

Mevrouw Sandra had tot voor kort slechts 1 keer op deze draad gepost, net na mijn 'slotbetoog', met kritiek op mijn persoonlijk functioneren.

In mijn post naar aanleiding van de herrijzenis van Maarten80 noemde ik ook háár naam, en: Piep, daar was ze ineens weer. Weer met alleen kritiek op hen die dit forum vullen, dit keer op iedereen.
Helemaal met je eens Falco. Het draait alleen maar om macht en intimidatie. Wat een wereld.

Sandra
Daarmee geeft zij blijk dat zij dit forum op de voet volgt.
(En dan wil ik daarmee niet gelijk beweren dat zij iemand anders alter ego is.) Waarom zij dit forum leest en wat haar mening is over dit onderwerp, dat weet ik niet. Waarom zij dan wel vindt dat zij mensen moet aanvallen op hun gedag, begrijp ik niet.

Maar, van nou af aan zal ik me weer afzijdig houden. Ik heb destijds al gezegd dat ik niets meer toe te voegen had aan deze discussie.

Een discussie overigens, die ik nooit zou zijn aangegaan ware het niet dat die meneer BH mij had uitgekozen bij laatjenietnaaien, om mijn NAW-gegevens publiekelijk te maken. Op het moment dat dit gebeurde, had ik nog amper van Hamburg Mannheim gehoord.

Daarin ben ik me pas na dat gebeuren gaan verdiepen.

En daar ga ik nu dus, weer, en dit keer voorgoed, mee stoppen.

PS: af en toe één typefout is nog wel wat anders dan, zoals veel HM-ers, jij niet, geen enkel werkwoord kunnen vervoegen, persoonlijke en bezittelijke voornaamwoorden met elkaar verwarren en dergelijke.

maarten80

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door maarten80 »

Maar, van nou af aan zal ik me weer afzijdig houden. Ik heb destijds al gezegd dat ik niets meer toe te voegen had aan deze discussie
daar moet op gedronken worden hi ha hooow !!


En daar ga ik nu dus, weer, en dit keer voorgoed, mee stoppen.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
gelukkig maar, nu kan ze tenminste weer het huishouden gaan doen!!

biertje???? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Safetyfirst

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Safetyfirst »

Mijn hemel....ik heb in tijden niet zo gelachen als na het lezen van deze thread !

Eigenlijk is het simpel : 1 januari 2005 --> Wet Financiële Dienstverlening. Eerst diploma's, dan adviseren.

Succes met je MLM lulpraat, zelfs de basiskennis van een financieel adviseur ontbreekt bij de meesten. Leuk om een wet-tekst te citeren maar probeer het daarna niet uit te leggen als je niet begrijpt wat er staat.......

Groet,
Een gediplomeerd financieel adviserende verkoper, dus geen verkopende 'adviseur' . :lol:

de bananna ramma

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door de bananna ramma »

ik vind het verbazingwekkend dat mensen puur voor de lol ervan een dicussie in het leven kunnen roepen, het zal wel de natuurlijke aard van de mens zelf zijn. ik ga mij daar niet over uit laten. :shock:

maar wie kan me nou met 100% zekerheid verzekeren dat dat gene wat H M verzekert ook dat doel beoogt wat ik wil verzekeren? dus hoe zeker kunnen we zijn over de zekerheid dat deze verzekeraar zegt dat ze verzekeren? snap je wat ik zeg? ...

ramma

Zjeflegrande
Berichten: 172
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Het is zeker heel simpel meneer leaseplanfirst,
HM voldoet volledig aan de WFD en ook vanaf 01-01-2005 voldoet deze nog steeds daaraan, en zullen de concurrentieloze produkten van HM op de markt blijven.

Een sociaal adviseur dus geen gediplomeerd financieel adviserende verkoper

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

een SOCIAAL adviseur?

:lol:
hihihihihihhi

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Simon »

Sjef,

Waarom denk je altijd dat iemand die niet bij HM werkt Leaseplannen verkoopt? Geleerd op de brainwashavonden?

WFD

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door WFD »

ik neem aan dat alle HM-ers al druk bezig zijn met leren?

Verzekeringen Leven

Opleidingsadvies: B-MKB + B-Particulieren (+ supplement Beleggen*)
Of
A-Algemeen + A-Leven (+ supplement Beleggen*)
Of
Als u al delen (certificaten) uit het branchediploma Leven hebt behaald kunt u er ook voor kiezen het gehele diploma te behalen door de ontbrekende delen af te ronden. Ook dan verkrijgt u vrijstelling voor de module Verzekeringen Leven als u het supplement Beleggen* behaalt. De opleidingen Branche Leven zijn:
Branche leven: Fiscale aspecten en kapitaalverzekering
Branche leven: Juridische en fiscale aspecten van pensioen
Branche leven: Juridische structuur en basisvormen
Branche leven: Lijfrenteverzekering
Branche leven: Natuurlijke personen en rechtspersonen
Branche leven: Pensioenvoorzieningen

* Supplement Beleggen.
U hebt vrijstelling voor het supplement beleggen als u vrijstelling hebt voor de module Beleggen of als u één van de volgende diploma’s na 1 januari 2002 behaald hebt:
Vermogensplanning
Financiële planning


--------------------------------------------------------------------------------

Verzekeringen Schade

Opleidingsadvies: B-MKB + B-Particulieren
Of
A-Algemeen + A-Brand + A-Transport + A-Varia
Of
Als u al delen (certificaten) uit de diverse branchediploma’s hebt behaald kunt er ook voor kiezen de ontbrekende certificaten te behalen om vrijstelling voor de module Verzekeringen Schade te verkrijgen. De Branchediploma’s die u dan in uw bezit moet hebben zijn:
Branche Brand, bestaande uit:
Branche brand: Bedrijfsschadeverzekering
Branche brand: Brandverzekeringstechniek
Branche brand: Risicobeoordeling en preventie
Branche brand: Schaderegeling bij brandverzekering
Branche Transport, bestaande uit:
Branche transport: Binnenvaartcasco
Branche transport: Goederenverzekering
Branche transport: Transportverzekeringstechniek
Branche transport: Vervoersrecht
Branche transport: Zeecasco
Branche Varia, bestaande uit:
Branche varia/M&S: Aanprakelijkheidsrecht
Branche varia/M&S: Motorrijtuigenverzekering en aanverwante verzekeringsvormen
Branche varia/M&S: Wet aansprakelijkheidsverzekering motorrijtuigen
Branche varia: Algemene aansprakelijkheidsverzekeringen
Branche varia: Medische variaverzekeringen
Branche varia: Overige variaverzekeringen
Branche M&S, bestaande uit:
Branche M&S: Burgerlijk proces- en bewijsrecht
Branche M&S: Internationale aspecten motorrijtuigenverzekering en schadebehandeling
Branche M&S: Materiële schade
Branche M&S: Personenschade
Branche M&S: Verkeersrecht en OVS
Branche varia/M&S: Aanprakelijkheidsrecht
Branche varia/M&S: Motorrijtuigenverzekering en aanverwante verzekeringsvormen
Branche varia/M&S: Wet aansprakelijkheidsverzekering motorrijtuigen


--------------------------------------------------------------------------------

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Jo, die zitten niet te LEREN, die zitten met zijn allen te verzinnen hoe ze zichzelf en hun wanprodukten zullen gaan noemen, zodat ze NIET onder die wet vallen!

SOCIAAL ADVISEUR

:cry:

hihihihihihihihi

Zjeflegrande
Berichten: 172
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Nogmaals, HM voldoet volledig aan de WFD en zal dat op 01-01-2005 nog steeds doen, en zullen de concurrentieloze produkten van HM nog steeds op de markt zijn.
Leuk om de eisen hier neer te zetten, maar een supergigant als HM kent de wettelijke eisen natuurlijk ook.

Misschien is het jouw dagtaak om iets te verzinnen gast, wij besteden onze tijd liever aan het geven van een goed sociaal advies.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

een a-sociaaladvies bedoel je zeker.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Opleiding oke maar niet bij de NTI hoop ik daar bakken ze ook weinig van. Als je toch begint en denkt het te halen ( de meesten hier halen het niet ) doe het op tijd al ben ik van mening dat je het gewoon nu moet hebben. Het is niet belangrijk als je wel of niet goed nederlands onderricht bent maar dat je geen flauwekul zit te verkopen. Als je niks verkeerd doet hoef je je niet met alle middellen te verdedigen maar gewoon met normale argumenten ( JH ). Maar goed kwallen als martin begrijpen dit toch niet. Deze maartin heeft zeker genoemde opleiding niet. En sjef dit is zeker je hobby geworden ( als je werkt bij zulke mensen heb je weinig tijd hiervoor). Zoveel weerstand moet je wel veel tijd hebben om wat te verkopen. In feite zijn hier geen echte cijvers te zien en geef daarom ook een 4 voor deze forum.

AEGON klant

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

snik snik hihihi snik :cry:

ik kom heel deze pagina niet meer bij van het huilen van het lachen.

SOCIAAL ADVISEUR!

:cry:
Misschien is het jouw dagtaak om iets te verzinnen gast, wij besteden onze tijd liever aan het geven van een goed sociaal advies.
hihi

het doet mij denken aan de contradictio internimus 'bijstandsmaatschappelijk werker'.

hihi snik

:cry:

Pierre64

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Pierre64 »

Vanochtend ben ik, via de TROSsite, in dit oeverloos gezwam gevallen en met stijgende verbazing alles in 1 keer gelezen.
Ik had nog nooit van hm gehoord of gezien. Als je naar hun website kijkt lijkt het om gewoon een verzekeringsmaatschappij te gaan.
Ook het begrip mlm kende ik eigenlijk alleen een beetje van Herbalife.
Het is duidelijk dat er felle tegenstanders en felle voorstanders zijn.
Mijn mening is, dat de tegenstanders met wel erg veel slijk gooien en niet echt met argumenten komen. Sjef (of Zjef?) doet dat wel, maar wordt steeds voor gek versleten. Hij lijkt mij een serieus en hardwerkend persoon.
Omdat ik uiteraard het produkt t50 (of t70? hoe zit dat?) niet ken, heb ik mijn assurantie adviseur gebeld. Hij kende hm maar al te goed, en zei er erg veel "last" van te hebben. Dit omdat hun produkten volgens hem gewoon erg goed zijn en er erg veel vraag naar is. Hij overweegt dan ook om met hen in zee te gaan.
Nu snap ik er helemaal niets meer van. Waarom zoveel tegenstand bij zo'n goed produkt?
Hoe dat het mlm-principe exact in elkaar zit weet ik nog niet, dat ga ik natuurlijk uitzoeken.
Overigens vind ik het ook vreemd dat Jannie erg gefrusteerd en onfatsoenlijk reageert op alles wat hm en mlm heet; ervaringen uit het verleden misschien?

Gesloten