LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hamburg-mannheimer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Adieu,

een half jaar geleden ben ik op dit forum terechtgekomen, nadat een medewerker van Hamburg Mannheimer, een MLM-er dus, mijn naw-gegevens openbaar had gemaakt op een site waar ik toen veel kwam, en hier.

Ik stortte me in de discussie. Al snel bleek dat mijn tegenstanders, de MLM-ers, heel vreemde dingen deden wanneer ze het niet op argumenten konden winnen:
jannie ga lekker verder met je onzinnige discussie, suc-6 ik duim voor je! ik wens je het allerbeste, ga bij je zelf is na of je je eigenlijk niet voor gek moet laten verklaren waar je deze discusie eigenlijk voor doet!! mijn advies en ik ben dan wel geen adviseur : GA LEKKER NAAR HET GEKKENHUIS EN LAAT JE NAKIJKEN, mischien dat zij er achter komen wat je bezielt, want in mijn ogen ben je niet goedwijs!!
en
jannie volgens mij ben je beter achter de rode lampen om jouw gore zwijnenlichaam te prostitueren

goedkope teringhoer !
Dit is lang niet alles maar ik had geen zin om nog verder te gaan zoeken in al die topics en pagina’s, naar al die onsmakelijke opmerkingen die mij naar het hoofd zijn gegooid.

De laatste twee dagen loopt het de spuigaten uit:
Jannie, wat ben jij eigenlijk een zielig wezen!Een arme stumperd. Alles bekijk jij met negatieve ogen,zonder dat je ook maar enige kennis van iets heb.Volgens mij ben jij zo'n mislukte mlm-er, die dr huisje vol heb staan met onverkoopbare zooi.Jij bent zoiemand die mlm op dr eigen manier heeft geprobeert.Jij bent zo iemand die bijna geen vrienden heb en dus op dit forum vriendjes probeert te kweken.Eindelijk heb je een beetje aandacht, waar je jaren op hebt gewacht. Oja, voordat je begint te mekkeren: IK BEN GEEN MLM-ER.NOOIT GEDAAN OOK! Desondanks weet ik wel hoe het in elkaar steekt.Ik doe er niets mee, omdat het niet bij mij past.Net zoals jouw 'wijze'geleuter niet bij jou past.
schreef PAUL, en Yves zei:
jannieheetik, je verwijt vers van de pers dat hij lange betogen houdt, maar blijkbaar heb je ook veel tijd over, aangezien je hier al maanden ellenlange teksten typt. Werk ze, dat je baas niet hoeft te klagen over je, en zodanig dat je wat meer verdient, door wat meer te werken (of maakt het niet uit of je meer werkt of minder? Blijft je loon toch gelijk? In dat geval, stop met profiteren van je baas, hou je niet meer bezig met dit forum en doe wat je moet doen! Want dit is toch wat je wil?)
Gast schreef
kheb wellus gehoord dat die Jannie mannen verwent enzo..... ja, dan hoef je niet te werken en heb je alle tijd om hier de hielen te likken van dr studentje,slimpie etc. Miss. probeert ze die ok als klant te werven...?
(op het moment dat ik dit type, staat deze post al bijna een etmaal eenzaam als laatste bij HM onder de kop ‘verzekeringen’)

GAST schreef:
mlm bedrijven groeien. Sommige bedrijven maken miljarden,
maak je niet zo druk om zo'n wijf met geiten wollen sokken
Verder is ene GUN van mening dat:
mlm bedrijven groeien. Sommige bedrijven maken miljarden,
maak je niet zo druk om zo'n wijf met geiten wollen sokken

en op mijn vraag:
‘geef één voorbeeld.........’
komt géén antwoord.

Ik acht mijzelf te hoog om nog verder aan een discussie op dit peil deel te nemen.

Simon, Echte Meisje, Student 26, Slim, econometrist: het ga jullie goed.

De hoogst-enkele MLM-er mét fatsoen die ik hier ben tegengekomen wens ik veel sterkte.

De vele anderen: Jullie kunnen nu dus over me schrijven wat je wil, dit forum wordt alleen door elektronica gemodereerd en ik zal niet terugkomen om te kijken.

Met mensen van jullie kaliber zijn tégenstanders van MLM overbodig.........

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Rectificatie:

Er is een storende fout geslopen in mijn betoog.

Het was GAST die zei
mlm bedrijven groeien. Sommige bedrijven maken miljarden,
maak je niet zo druk om zo'n wijf met geiten wollen sokken
en de opmerking van GUN was
Je maakt het er zelf naar.Wat wij doen is ons gedrag aan jouw gedrag aanpassen.
en dat was voor mij de reden om om één voorbeeld te vragen, waarop dus geen antwoord volgde.

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Jannie,

Heel erg jammer dat Trosradar hier zo ontzettend faalt in haar moderatiebeleid waardoor sommige forumgebruikers dergelijke berichten kunnen plaatsen.

Vooral dat laatste bericht is inderdaad de spreekwoordelijke druppel. Ik kan mij voorstellen dat je je hierom terugtrekt en ik geef je volkomen gelijk. Het ga je goed Jannie. Misschien zien we je nog eens terug.

Madeleine

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Madeleine »

Beste Jannie,

Ik ben ook al een tijd niet meer op her forum piramide geweest, en sinds gisteren volg ik de discussies weer en ben ook van plan mij hier eens stevig in te gaan mengen.

De reacties van de zgn HM-ers zegt voldoende over het kaliber van de medewerkers HM; als multinational zou ik mij dood moeten schamen. Ik stel mij voor dat ik namens mijn werkgever dit soort reacties zou geven!

Het zijn typisch reacties van verliezers die geen weerwoord meer kunnen geven en reageren met schelden etc.

Ik hoop je nog vaak hier te zien!

Met vriendelijke groet,


Madeleine

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Ik hoop je nog vaak hier te zien!
Ooohohh, jullie gebruiken een webcam?? Vandaar!

Madeleine

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Madeleine »

Ja, leuk hè, maar alleen voor mensen die wij aardig vinden en de meest basale fatsoensnormen hanteren.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Oooh meid, ik ben zoooo basaal.

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Had je ook maar fatsoensnormen..

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Hahahaaaaa, leuk is ie, echte meisje

Madeleine

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Madeleine »

Ja, ja, daar gaan wij weer. Vrouwenhaters? Natuurlijk. Tegen Student26, Slim ed worden nooit dit soort stompzinnige opmerkingen gemaakt. Bang voor slimme vrouwen? Nooit iets inhoudelijks zeggen. Ik moet trouwens terug naar de kassa van C1000. Dom hoor, als je niets meer te vertellen hebt dan dit.

En inderdaad, fatsoensnormen heb ik in mijn opvoeding meegekregen.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

welke opvoeding?

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Wel grappig om te zien dat de vrouwen hier duidelijk thuis niets te vertellen hebben.Kunnen ze eindelijk eens een woordje meepraten.Niet dat ze ergens verstand van hebben, maar het feit dat ze anoniem mee kunnen brabbelen is voor deze meisjes al heel wat.

Nou, mijn zege hebben jullie.Ik heb er nu al lol van.
Ga zo door, ik lach me een scheur in mn broek.

Oja, met mlm heb ik nix hoor, enne oja, dan gaan jullie zeggen: nou, dat lijkt er wel op , je praat net zo als die rare mlm-mensen......ja, he?

Sterkte met jullie doelloze missie! Je moet toch wat, als je vent alleen maar moet óverwerken'. Haha, en maar geloven dat het overwerk is.Nou, ik weet wel beter,wat worden jullie aan alle kanten g-e-n-a-a-i-d!
Heerlijk..

Madeleine

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Madeleine »

Wat denk jij wel niet. Typisch de sociale onderklasse. Mij niet inhoudelijk aanspreken, maar op mijn geslacht. Ik dacht dat wij die tijd al lang achter ons hebben gelaten, helaas op een bepaalde soort domme man na. Jij mept jouw vrouw natuurlijk als ze je tegenspreekt?

Spreek mij eens inhoudelijk aan op wat ik stel, maar daar heb jij de hersens en iq niet voor. DOM, DOM, DOM.

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Zeg Madeleine,

Ten eerste: die opmerking over fatsoensnormen was niet aan jou gericht

Ten tweede: wie denk jij wel dat je bent? Als je inhoudelijk over HM niets vertellen hebt, ga dan alsjeblieft op een ander forum aandacht trekken.

En als je wel wat te vertellen hebt over HM doe dat dan met argumenten en niet van die rare berichten. Je haalt jezelf naar beneden.

Gesloten