LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft u vragen over de Ziekenfondshulp?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
paienne

Re: Heeft u vragen over de Ziekenfondshulp?

Ongelezen bericht door paienne »

In het forum heeft iemand het erover dat als je ouder als 40 jaar bent en wil overstappen op een andere ziektenkostenverzekeraar (particulier) dat je dan 100 % toeslag krijgt op de nieuwe premie.
Is dit waar en zo ja, is deze toeslag al verwerkt in de premie opgave?
Met vriendelijke groet,
Eric.

cammi

Ongelezen bericht door cammi »

Beste Erik,

Bekijk mijn reactie op het forum "kartel..."

groeten, cammi

Edmundo17

Ongelezen bericht door Edmundo17 »

Graag wilde ik het volgende vragen.

Als kleine zelfstandiger ben ik sinds een paar jaar ziekenfonds verzekerd. Dit is verplicht.
Nu vertelde mijn moeder me dat ze in uw programma had gezien dat die verplichting veranderd, en dat het weer mogelijk wordt om particulier verzekerd te zijn. Kunt u mij aub vertellen waar ik hier informatie over kan vinden.

Bij voorbaat dank.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Dit overstappen van ziekenfonds naar ziekenfonds is voor chronisch zieken en gehandicapten en echte ramp.
Ik ben zelf vrij zwaar gehandicapt en heb allerhande voorzieningen van het ziekenfonds in bruikleen.

Overstappen zou voor mij inhouden bij opzegging alle voorzieningen inleveren, iclusief hoog/laag bed(waar slaap ik ondertussen?) en deze bij het nieuwe ziekenonds weer aanvragen.

Resultaat: ongeveer 1 jaar ergernis beoordelingen, keuringen en andere perikelen om weer in het bezit te komen van mijn voorzieningen.

Hoezo de zwaksten zijn altijd de pisang en trekken aan het korste eindje

Paars heeft ons opgescheept met een verdubbeling van de premie en Bak ellende maakt het verhaal wel verder af en die man durft zich in een interview op tv vandaag "Christelijk" te noemen. Chaotische domme a-sociale partij dat is het CDA vandaag de dag

michel007

Ongelezen bericht door michel007 »

Goedemiddag
ik heb een ziekenfonds verzekering bij cz (aanv met basis tandarts)
ik wil graag mijn aanvullende verzekering verder uitbreiden,
maar bij de cz met aanvullingen zit eigenlijk mijn keuze niet.
kraamzorg en mijn sperma in laten vriezen heb ik niet nodig bijvoorbeeld.
maar ik betaal er wel voor terwijl ik misschien andere dingen wel belangrijk vindt en dan een lagere vergoeding krijg dan dat je wil.
is er misschien een aanvullende verzekering waar je zelf mag bepalen wat je belanrijk vindt?[quote][/quote]

Gesloten