LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huisdierenverzekering Nationaal Spaarfonds

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Lieze
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 sep 2010 09:28

Huisdierenverzekering Nationaal Spaarfonds

Ongelezen bericht door Lieze »

Heeft iemand ervaring met de huisdierenverzekering van Nationaal Spaarfonds? Ik ben daar nu ruim 1,5 verzekerd en heb ruim een maand geleden voor het eerst een declaratie ingediend. Maar ik hoor maar niets, laat staan dat het betaald wordt. Ik heb gebeld, en ze hebben een grote achterstand, vertelde een medewerker mij. Verder kon ze niets zeggen (ook geen excuus overigens, want 'zij kon er ook niets aan doen'). Hoe lang moet je normaal gesproken wachten op uitbetaling? En is Nationaal Spaarfonds wel bonafide? Graag hoor ik hier meer over.

lostlovey
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2009 10:46

Re: Huisdierenverzekering Nationaal Spaarfonds

Ongelezen bericht door lostlovey »

Hmmm of iets bonafide is, zou toch beter op voorhand onderzocht moeten worden. Maar enfin. HNS is onderdeel van de Delta Lloyd Groep, dus geen onbekende naam.
Verder kan het inderdaad best lang duren voor declaraties worden afgehandeld. Zolang je zeker weet dat ze je declaratie hebben ontvangen, zou ik het gewoon nog even afwachten.
Mijn katten zijn bij Proteq verzekerd, voordeel daar is dat de dierenarts (mits aangesloten) de rekening direct naar Proteq stuurt en ik vervolgens van Proteq een rekening ontvang van wat niet gedekt is. Hoef dus niets voor te schieten, niets te declareren en niet op mijn geld te wachten.

ariannevanwingerden
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2010 18:50

Re: Huisdierenverzekering Nationaal Spaarfonds

Ongelezen bericht door ariannevanwingerden »

goededag,

nationaal spaarfonds is geen bonafide zaak.
ik heb al meerdere malen het 1 en ander gedeclareerd alleen het duurt wel een maandje voordat het gestort wordt.

let wel op: sommige dingen (zoals bepaalde operaties ) moeten van te voren zijn aangevraagd en goedgekeurd anders vergoeden ze het niet

Groet Arianne

Gesloten