LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Independer vergelijkt niet op de eerlijke manier

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
PJW9779
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2011 19:19

Re: Independer vergelijkt niet op de eerlijke manier

Ongelezen bericht door PJW9779 »

Na mijn overstap van zorgverzekeraar ook maar mijn autoverzekering eens tegen het licht gehouden. Me op allerlei sites - waaronder Independer - suf geklikt om erachter te komen wat de best passende verhouding tussen dekking en premie was voor een beperkt-casco (m.n. vanwege ruitschadedekking).

Rolt Allsecur er als beste uit, ook al omdat die geen eigen risico hanteren bij ruitschade. Ik kijk ook op nog wat andere vergelijkingssites en op de site van Allsecur.
Blijkt dat direct afsluiten bij Allsecur goedkoper is dan via Independer!
Wel kom ik er later achter dat Allsecur weliswaar geen eigen risico bij ruitschade hanteert, maar wel een no-claimjaar 'bevriest'.

Veel rondkijken en vergelijken en vooral GOED LEZEN is.
Het heeft mij al met al wel wat uurtjes gekost.

PJW9779
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2011 19:19

Re: Independer vergelijkt niet op de eerlijke manier

Ongelezen bericht door PJW9779 »

Overigens heeft Autoverzekeraar Allsecur sinds kort ook een premievergelijker, waarmee je de Allsecur-premie kunt vergelijken met andere verzekeraars met vergelijkbare dekking.

Allsecur claimt 100% onafhankelijke vergelijking, verzorgd door Premie.nl - http://www.premie.nldie weer een 100% onafhankelijke vergelijkingssite zou zijn.
De lijstjes van Allsecur, Independer en verzekeringssite.nl wijken op basis van identieke input in ieder geval stevig van elkaar af.
Je moet dus nog steeds stevig spitten.

Gesloten