Beste Forumleden,
Mijn vorige autoverzekeraar Ineas is "vergeten" mijn 9 schadevrije jaren in het roy-data systeem te zetten. Helaas kan Ineas nu zelf niets meer aanpassen in roy-data vanwege een faillissement 2010. Ik heb wel een mail waarin Ineas aangeeft dat zij vergeten zijn het roy-data systeem in te vullen. Voor mijn huidige verzekeraar is dit niet voldoende en zij zullen deze jaren dus ook niet in roy-data zetten. Wat dus betekent dat bij het afsluiten van een nieuwe autoverzekering ik dus 2 schadevrije jaren heb ipv 11. Heeft iemand een idee /suggestie hoe ik dit verder moet aanpakken?
Met vriendelijke groet,
Dennis
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ineas, autoverzekering schadevrije jaren
Re: Ineas, autoverzekering schadevrije jaren
Ik heb bij een andere verzekeraar mijn autoverzekering afgesloten en die heeft vanuit coulance het kortingspercentage overgenomen. Maar helaas staan mijn schadevrije jaren dus niet geregistreerd in het juiste systeem.
-
Mijn auto was bij hema verzekert en ben nu naar een andere verzekeraar gegaan , maar de hema wil of heeft mijn schadevrije jaren niet in de databank gezet.
Mijn huidige verzekeraar gaat na 2 weken uit van 0 jaren noclaim .
Dus de volle premie betalen terwijl ik al 20 schadevrije jaren heb.
Wie weet raad?
Mijn huidige verzekeraar gaat na 2 weken uit van 0 jaren noclaim .
Dus de volle premie betalen terwijl ik al 20 schadevrije jaren heb.
Wie weet raad?
het had nu ook niet meer uitgemaakt, deze verklaring van schadevrije jaren is maar 1 jaar geldig.
@Gerrit1960
Ga met de polis van de HEMA naar uw tussenpersoon en vraag hem e.e.a. na te gaan en voor u op te lossen. Hij moet e.e.a. uit kunnen leggen aan de nieuwe verzekeraar zodat u alsnog de juiste premie zal gaan betalen.
Ga met de polis van de HEMA naar uw tussenpersoon en vraag hem e.e.a. na te gaan en voor u op te lossen. Hij moet e.e.a. uit kunnen leggen aan de nieuwe verzekeraar zodat u alsnog de juiste premie zal gaan betalen.