LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ineas in de problemen , ING is ook niet best

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Bert928GT

Ineas in de problemen , ING is ook niet best

Ongelezen bericht door Bert928GT »

zoals iedereen op de site van independer kan lezen verkeert Ineas sinds 24-6 dusdanig in de problemen dat DNB heeft ingegrepen en er twee bewindvoerders heeft benoemd. Vooral mensen die, zoals ik nog in het eerste jaar met twee wa+casco verzekeringen bij hun zitten kunnen niet zomaar weg, ondanks het feit dat cascoschade niet meer wordt uitgekeerd. Je moet blijven doorbetalen terwijl er geen schade vergoed wordt . Independer adviseert iedereen dan maar een tweede verzekering af te sluiten, ik moet dat dan voor 2 auto's doen. Vandaag probeerde ik dit dan bij de ING, onder de voorwaarde dat ze allebei geaccepteerd moeten worden. De eerste auto was geen probleem , de tweede wel omdat het een cabrio is. Nou zei ik dus dan gaat het feest niet door en wordt er geen bij ING verzekerd. De eerste auto is ingevoerd en kan niet meteen verwijderd worden (dit alles in het zelfde telefoongesprek). Ik krijg daar nu weer een polis van die ik terug moet sturen en mogelijk wordt er al geld van mijn rekening afgeboekt. Ook de belofte om terug te bellen is niet nagekomen.
Ik zou graag goed verzekerd op vakantie willen. Voor alle duidelijkheid er is geen vangnetregeling voor autoverzekeringen, dus de klant is de klos.
IK HEB HET WE EVEN GEHAD NU. welk bedrijf voert er nog wel een goede administratie?

Groet Bert928GT

finadleo

Re: Ineas in de problemen , ING is ook niet best

Ongelezen bericht door finadleo »

Iedere lokaal kantoor kan u hierbij helpen. En nee, die zijn niet per defenitie duurder. Ik zou zeggen, laat internet eens voor wat het is en ga bij een lokaal verzekeringskantoor langs. In no-time geregeld. (ook die ING kwestie!)

henry1967

Ongelezen bericht door henry1967 »

ben sinds juni 2010 by ineas casco verzekerd met myn auto
nu heb ik wel mooi 360 euro premie betaald
maar volgens ineas is myn auto by schade niet verzekerd voor myn eigen schade
vind het gek dat ze n maand geleden nog verzekerd hebben terwyl ze wisten dat ze in de problemen zaten gevolg is nu 360 euro lichter wat zyn dat voor praktyken
vind dat ik ben opgelicht
wil gaarne myn geld retour maar dat zal jammer maar helaas zyn
van n kale kip kun je niet plukken
auto is inmiddels elders verzekerd :(

finadleo

Ongelezen bericht door finadleo »

Tja, dat zijn de internet nadelen. als u niet verder kijkt dan uw neus lang is moet u op de blaren zitten. Bij internet moet u alles zelf doen.

Gesloten