LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is dit verzekerd?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
jschijvens
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:47

Is dit verzekerd?

Ongelezen bericht door jschijvens »

Ik mocht de Wii spelcomputer van mijn nichtje lenen. Ik wilde graag ervaren of het iets voor mijn gezin zou zijn. Helaas is de Wii op de grond gevallen. De Wii is niet beschadigd, maar spelen doet hij ook niet meer. Hoe kan ik dit verzekeringtechnisch oplossen? Ik heb het apparaat tijdens het aansluiten laten vallen.
Onder welke verzekering valt dit van mij? Ik heb alle soorten verzekeringen in mijn portefeuille, behalve vaartuigen ;)

Het is nu zondag dus ik kan mijn tussenpersoon niet bellen. Morgen wel, maar heeft dit nut?

Alvast bedankt voor het antwoord!!

p.s. mijn nichtje weet nog van niets, wil het graag z.s.m. oplossen!!

vladja
Berichten: 537
Lid geworden op: 10 okt 2004 10:39

Re: Is dit verzekerd?

Ongelezen bericht door vladja »

Dit kan vallen onder uw AVP (Aansprakelijkheidsverzekering Voor Particulieren = een soort WA-verzekering voor personen, vergelijkbaar met een WA-verzekering voor motorvoertuigen), als u die heeft.

stofzuigertje

Re: Is dit verzekerd?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Na het laten vallen kan ook de binnenkant stuk zijn zonder dat het van buiten zichtbaar is.

Het apparaat is duur, maar die controller kun je vaak los kopen als die defect zou zijn.

Dus wat is er gevallen?

jschijvens
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:47

Re: Is dit verzekerd?

Ongelezen bericht door jschijvens »

Wii = de spelcomputer!

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Is dit verzekerd?

Ongelezen bericht door mar42 »

Zoals vladja al schreef dit valt onder de AVP verzekering wa.

jschijvens
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:47

Re: Is dit verzekerd?

Ongelezen bericht door jschijvens »

bedankt, dat dacht ik al. Morgen maar even bellen

Gesloten