LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is provisie op schadeverzekeringen nog van deze tijd?
Re: Is provisie op schadeverzekeringen nog van deze tijd?
Emmy, dat laatste schreef ik al.
Klopt, alleen GJvdZ gebruikte een citaat van mij, vandaar dat ik ook even reageer..gtp schreef:Emmy, dat laatste schreef ik al.
Wat ts wilt bestaat al. U kunt bij menig (nog niet allemaal, maar dat is een kwestie van tijd) advieskantoor verzekeringen sluiten zonder enige provisie.
Wel sluit u dan een abonnementovereenkomst waarvan de prijs afhangt van hetgeen wettelijk moet (= minimumniveau) maar vooral wat u wilt. Geen service = lage prijs. Volledige tot extreme service = hoge prijs. Uw keus!
Wel sluit u dan een abonnementovereenkomst waarvan de prijs afhangt van hetgeen wettelijk moet (= minimumniveau) maar vooral wat u wilt. Geen service = lage prijs. Volledige tot extreme service = hoge prijs. Uw keus!
Wat een onzin, wettelijk niveau, de tussenpersoon bepaald zelf de hoogte van het abonnement, deze wordt bepaald door het aantal verzekeringen en de gevoelligheid van schade (b.v. auto-bromfiets-aov).