LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jubilee Europe schadeverzekeringen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Mans33
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2012 11:53

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door Mans33 »

Hallo,

De laatste betaling is eindelijk gewoon overgemaakt...ook ik heb het KIFID ingeschakeld..na advies van consumentenbond die gaan het onderling ook nog behandelen..raar dat radar niks doet....


Het is echt een organisatie die alles maar kunnen doen en denken dat ze macht over je hebben en je voelt je zo klein en machteloos.

Maar we houden vol en het zijn nog steeds gelden waar je voor betaald hebt en dus moeten ze het gewoon aan je uitbetalen. We hebben meer rechten dan dat we soms denken...houd moed en houd vol...

wachten en wachten
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 feb 2012 16:35

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door wachten en wachten »

Dank je wel. Het zou super zijn als er eindelijk eens een eind aan deze toestand komt.
Als chronisch zieke alleenstaande moeder van 2 kinderen en 1 gehandicapt zit je hier echt allemaal niet op te wachten.

Ik wacht nu al vanaf oktober...........

lolliepop40
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2011 12:12

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door lolliepop40 »

Hallo medelotgenoten van jubilee

Wij hebben onlangs eindelijk de kredietprotector uitbetaald gekregen
dit bijna na een jaar van het overlijden van mijn moeder
Wij hebben de tussenpersoon ingeschakeld,die heeft de contacten overgenomen
zelf begin je niks bij dit bedrijf
Maar houd vol,de aanhouder wint
Veel sterkte allemaal

wachten en wachten
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 feb 2012 16:35

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door wachten en wachten »

Dat geeft de burger weer moed :) Maar wat verdrietig dat het zolang voor jullie heeft geduurd. Sterkte!

clipper
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 okt 2005 08:32

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door clipper »

Als je nog wat aardige informatie zoekt over de werkwijze van de kredietverzekeraars, en waar het door jou betaalde premiegeld voor wordt gebruikt:

http://financieel.infonu.nl/verzekering ... issen.html

Ook Jubilee staat daar in het rijtje

jjeijke
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mei 2012 22:04

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door jjeijke »

Hallo Radar,wanneer grijpen jullie nu eens in, aan deze praktijken moet toch einde komen.
Ik denk dat alleen jullie iets kunnen doen.
Zet ze maar eens een keer goed in het zonnetje !!!
Met vriendelijke groet, Over 2 weken wordt u schade behandeld.

kmartens
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2012 14:17

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door kmartens »

Praat me niet van Jubilee.6.5 maand geleden is mijn man plotseling overleden. We hebben een hypotheek lopen bij de Hollandsche Discont Voorschotbank met een overlijdensrisicoverzekering. Ze zijn al 6,5 maand bezig om de boel te traineren. Je krijgt ze niet telefonisch te pakken, reageren niet op emails, maar ik heb ons huis moeten verkopen en kan nu niet overdragen doordat er niet is uitgekeerd. De HDV weet zelf niet dat Jubilee hun schades behandeld !! Ik heb nu 6 maanden eigenlijk teveel rente en aflossing betaald aan HDV en zie daar dus geen cent van terug. Ik wil iedereen ten strengste adviseren om NOOIT met de HDV en Jubilee in zee tegaan : ik ga door totdat ik het geld heb, zonodig vecht ik het aan in de rechtbank !!

joyce bos
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011 09:41

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door joyce bos »

En weer problemen met Jubilee. Nadat er maanden uitgekeerd is blijkt dat jubilee vergeten is loonheffing te berekenen. Netjes hun vragen beantwoord anders gaan ze standaart uit van 52% met dreigende toon in hun schrijven.
Nu dus vanaf juni geen uitkering meer ontvangen omdat Jubilee aan het berekenen is wat de loonheffing moet zijn. Daar is Jubilee nu 3 maanden mee bezig maar de verantwoordelijke die daar overgaat zit in engeland en de schademedewerker kon niet zeggen wanneer dit word afgehandelt. Ze keren niet meer uit om mijn schuld niet te ver op te laten lopen. Wel fijn dat Jubille zo beschermend is naar zijn clienten, geen schuld maar ook geen geld om van te leven.

Ik heb ook nog de maanden september en oktober 2011 van Jubilee te goed die ze niet wilde uit betalen door inmengen van mijn rechtsbijstandverzekering bij Het Klaverblad heeft Jubilee deze mening herzien. Net 1 dag voordat dit bij het Kidif gemeld zou worden.

En nu?? Het Klaverblad maar weer gebeld en die gaan aan de slag om jubilee hun verplichten na te laten komen.

Het is echt schandalig hoe Jubilee Europe steeds weer met zijn clienten omgaat en dat dit ook zomaar kan.
Buiten de zeer beperkte telefonische bereikbaarheid kan je Jubilee ook niet per mail bereiken omdat de mailbox chronisch overloopt. Hoe zou dat nou komen? Misschien clienten die een schadeclaim hebben nadat ze hun premie hebben voldaan?????????????

cherill
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2012 11:37

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door cherill »

Ook ik heb problemen met jubilee ik ga niet opnoemen hoe ik me heb zitten ergeren over de bereikbaarheid en over het maken en niet nakomen van beloften.
Ik heb een werkloosheidsverzekering bij hun lopen en na het opsturen van de gevraagde info na tientallen telefoontjes (iedere keer werd er opnieuw om aanvullende info gevraagd) en verzekeringen dat ik in aanmerking kom voor uitkering! kreeg ik te horen dat de claim was afgewezen. Ik begrijp niet dat de overheid deze bedrijven niet aanpakt, die misbruik maken en zich verschuilen achter de kleine letters!!! Gadver!!

hakra
Berichten: 710
Lid geworden op: 07 feb 2011 14:38

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door hakra »

wat een uitgesproken waardeloze organisatie. het heeft de schijn van oplichterij maar dan met een legaal tintje.
premie berekenen en ontvangen is het doel. Uitkeren - kom nou, da's schade en daar zijn we niet voor. Zoek het
maar mooi zelf uit. En fouten? Neen hoor, wij maken geen fouten. Anderen maken fouten.

Hoe staat het ook al weer in de brochure? De menselijke maat is bij ons belangrijk. Hoezo?

Ruud S
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 okt 2012 10:52

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door Ruud S »

Ook wij hebben ons sinds een paar weken geleden gemeld i.v.m. werkeloosheid. Na alles netjes te hebben opgestuurd kregen wij ook het verzoek om aanvullenden informatie toe te zenden aan Jubilee Verzekeringen. Dit was al weer minimaal drie weken geleden. Probeerde vandaag per telefoon contact te leggen waarom dit zo lang moet duren. Helaas het telefoonnummer is buitengebruik.

Beste Tros Radar kunnen jullie bevestigen of Jubilee Verzekeringen in Amsterdam nog wel bestaan. De portefeuille overdracht van Cassidy en Lloyds ging ook met stille trom richting Jubilee. Er is niets zo erg dan verzekerden in het ongewis te laten als zij menen aanspraak te moeten maken op hun verzekering.

hakra
Berichten: 710
Lid geworden op: 07 feb 2011 14:38

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door hakra »

aanvullende informatie blijven ze om vragen. en om kopieën. en weer kopieën. en nog eens kopieën.
en dan weer aanvullende informatie. ook wanneer je alles al hebt opgestuurd. en natuurlijk vertragen.

mogelijke oplossing: wanneer je ervan overuigd bent te voldoen aan de voorwaarden om een uitbetaling te verkrijgen, dan schriftelijk - aangetekend én per gewone post én per e-mail 1) sommeren 2) in gebreke stellen 3) in verzuim stellen 4) schade melden 5)1 aansprakelijk stellen voor die schade 6) aanmelden bij je rechtsbijstandverzekering.

ze doen werkelijk álles om te vertragen en te ontmoedigen. walgelijke organisatie.

clipper
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 okt 2005 08:32

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door clipper »

Ruud,

Maak je borst maar nat. Ik moet Hakra gelijk geven, want Jubilee weet je de komende twee jaar op alle smoezen te tracteren die je maar kunt bedenken. Stuur dus gewoon het schadeformulier plus de beschikking van UWV per aangetekende post op, en ook per mail en per fax als het kan, geef daarbij een termijn van 30 dagen, en stap naar de (kanton-)rechter.

hakra
Berichten: 710
Lid geworden op: 07 feb 2011 14:38

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door hakra »

ze bestaan (nog steeds)

dit staat o.a. op hun web site

http://www.europe.jubilee-insurance.com ... on?lang=nl

================
In geval van een claim reageren wij en flexibel, met de minst mogelijke papieren rompslomp, want ook in de afhandeling van een schade staat de menselijke maat centraal. Hierdoor genieten wij een uitstekend imago bij onze klanten.
=================

Wat zouden ze daarmee nu toch bedoelen??

civilwatchdog
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 okt 2012 07:53

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door civilwatchdog »

Jubilee is inderdaad een maatschappij die zich nergens wat van aantrekt. Ik heb een klacht bij het Kifid neergelegd en de uitslag was dat mijn klacht gegrond was: 'Jubilee wordt aanbevolen om tot betaling over te gaan'. Dan zou je denken dat ze wel gaan betalen, maar niets daarvan. Ik heb ze (let wel: de direktie!) geschreven, daarna herinnerd, maar ze reageren niet eens. Zelfs in de uitspraak van het Kifid staat opvallend genoeg: Jubilee heeft niet op hun verzoek commentaar te geven gereageerd. Waarschijnlijk zitten er bij deze maatschappij criminelen in de directie, want voor gedupeerden die een legitiem beroep op hun verzekering doen hebben ze geen oog. Een ballentent dus, wees gewaarschuwd!

atr33
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2012 13:37

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door atr33 »

hallo ik wilde ook even klagen over jubilee europe,ik had een woonlasten verzekering voor ww afgesloten in de hypotheek,ben al 4 maanden bezig om mijn eigen ingelegde geld te innen,maar ze vragen alle papieren dubbel op om tijd te trekken en telefonisch zeggen ze dat je niet zo moet zeuren,hebben niet in de gaten dat de hypotheek gewoon betaald moet worden,DUS MIJN VRAAG IS,RADAR DOE ER EENS IETS MEE,WANT HET KAN ZO NIET LANGER,JE HEBT GEOEG KLACHTEN VAN MENSEN
HIER dus aktie à.u.b m.v.g Roland.

ballinjos
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2012 09:54

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door ballinjos »

het is een mooie verz maatschapij
als het om geld gaat zijn ze meteen daar,,maar als de maatschapij moet uit betalen dan zijn ze niet thuis
de enige juiste aktie is om daar een rechts bijstand op te zetten of er een deur waarder er op af te stuurren
wat ook wel eens helpt bij je verz agent aan kloppen die dit mooie product verkocht heeft.
de mensen moeten alle verz maar eens op zeggen eens kijken of ze dan nog kunnen bestaan,,,dit is net zo erg als de woeker polissen,,plukken kunnen ze betalen ho maar

ivan33
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 dec 2012 23:08

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door ivan33 »

hoi allemaal ,,

ik heb bij het afsluiten van tweede hypotheek in 2005 een Arbeidsongeschiktheidsverzekering bij Jubilee. afgesloten Nu na meer dan ander half jaar mijn aanvraag is af gewezen . ik weet het niet in goeds naam
waaroom behandelen mensen op zo maneer. ik heb recht om mijn Arbeidsongeschiktheid claimen
maar dit krijg je niet bij jubilee ..ik ben in 2009 schade claim ingedened .
ik moeste zelf elke keer actie nemen bellen en vraagen enz enz.op 09 -oktober 2012 krijg ik en brief dat ik Arbeidsongeschikt was voor die datum dus voor 2005.. dus ik heb geen recht op schade claim . terwijel ,
ik was 2008 en ook einde van 2009 aan het werk was...hoe kan jubilee mijn Arbeidsongeschiktheids verklaren terwijel ik had nog mijn baan ,,,, ik weet het niet of zijn meer mensen die hebben zelfde
probleem mee gemaakt bij deze verzekering maatschapij . ik ga niet stil staan en ik ga vechten voor mijn rechten .. gr, ivan

ivan33
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 dec 2012 23:08

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door ivan33 »

ballinjos schreef:het is een mooie verz maatschapij
als het om geld gaat zijn ze meteen daar,,maar als de maatschapij moet uit betalen dan zijn ze niet thuis
de enige juiste aktie is om daar een rechts bijstand op te zetten of er een deur waarder er op af te stuurren
wat ook wel eens helpt bij je verz agent aan kloppen die dit mooie product verkocht heeft.
de mensen moeten alle verz maar eens op zeggen eens kijken of ze dan nog kunnen bestaan,,,dit is net zo erg als de woeker polissen,,plukken kunnen ze betalen ho maar

clipper
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 okt 2005 08:32

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door clipper »

Er is maar één manier om Jubilee in beweging te krijgen:

1. schade melden ;
2. de bewijzen die je volgens de polisvoorwaarden moet overleggen, kopiëren en opsturen;
3. een termijn stellen (14 dagen), de wettelijke rente en de kosten van een procedure aanzeggen;
4. dagvaarden bij de kantonrechter, of (bij aantoonbare spoed) in kort geding.

Trap niet in hun overbodige smoesjes, hun vragen om van alles en nog wat, en beweringen dat ze niets hebben ontvangen. Gewoon een kopie van je brieven en andere stukken bewaren, met het bewijs van aangetekende verzending. Machtigingen voor het inwinnen van medische gegevens moet je weigeren af te geven als er geen naam en BIG-registratienummer van de medisch adviseur of van de verzekeringsarts van Jubilee op is vermeld. Stel verder als eis dat het inwinnen en verstrekken van medische informatie alleen schriftelijk mag geschieden, onder verzending van een afschrift van de correspondentie aan jou. Pas op: Jubilee heeft geen eigen artsen als medisch adviseur werken. Iemand met een Mavo-opleiding bekijkt jouw medische gegevens en kan daar verder mee doen wat hij wil. Zonder die eisen te stellen heb je geen enkele invloed op hetgeen met je medische gegevens gebeurt.

Gesloten