London stuurt naar eigen zeggen nieuwe polis en factuur op in mei 2012. Dat wordt niet ontvangen. In de vakantie komt een aanmaning, zeer kort daarop een herinnering, en dan een brief van een deurwaarder.
Contact opgenomen. commentaar is simpel. Wij hebben het verzonden. Dat u het niet heeft ontvangen interesseert ons niet. Einde gesprek.
Om de hoogte van het bedrag gaat het niet, maar wel om de ronduit onbeschofte afhandeling. Wij zeggen alle verzekeringen bij London op.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] London verzekeringen: onbeschofte behandeling
Re: London verzekeringen: onbeschofte behandeling
Ze zullen nu sidderen hoor.....
U heeft echt zelf fouten gemakt, de smoes:" heb ik niet ontvangen" staat met STIP! op nummer 1 bij de wanbetalers.....
Daarbij heeft u met een royement wegens wanbetaling een VEEEELLLL goter probleem, u kan wel opzeggen maar niemand wil u meer als klant hebben.....
U heeft echt zelf fouten gemakt, de smoes:" heb ik niet ontvangen" staat met STIP! op nummer 1 bij de wanbetalers.....
Daarbij heeft u met een royement wegens wanbetaling een VEEEELLLL goter probleem, u kan wel opzeggen maar niemand wil u meer als klant hebben.....
Re: London verzekeringen: onbeschofte behandeling
je zou kunnen besluiten bedrijven als gas, stroom en water te machtigen om geld af te schrijven007JWK schreef:London stuurt naar eigen zeggen nieuwe polis en factuur op in mei 2012. Dat wordt niet ontvangen. In de vakantie komt een aanmaning, zeer kort daarop een herinnering, en dan een brief van een deurwaarder.
Contact opgenomen. commentaar is simpel. Wij hebben het verzonden. Dat u het niet heeft ontvangen interesseert ons niet. Einde gesprek.
Om de hoogte van het bedrag gaat het niet, maar wel om de ronduit onbeschofte afhandeling. Wij zeggen alle verzekeringen bij London op.
dat voorkomt dit soort problemen
Re: London verzekeringen: onbeschofte behandeling
Hallo,
Ik heb hetzelfde meegemaakt, London zegt altijd "we hebben niets ontvangen van u " onze verzekering is al opgezegd vanaf maart 2011 en toch rekeningen sturen , ik heb ook een vrijwaring van het RDW opgestuurd , je mag raden "helaas we hebben niets ontvangen".Als je dan weer naar London gaat bellen dan word je indedaad onbeschoft behandeld , met : het is u probleem , kan mij niet zoveel schelen , kan er niets mee ,ik vind je maar knap lastig en ga zo maar door . Inderdaad erg onbeschoft , je krijgt met te veel verschillende mensen te maken , er hoeft er maar een bij te zitten die zijn werk niet goed doet en de client is de dupe van de tekortkomingen van London . Inderdaad om het bedrag gaat het niet is inmiddels wel betaald tot juli 2012 om erger te voorkomen , en nu maar hopen op restitutie. Zwaar hoofd in .
Ik heb hetzelfde meegemaakt, London zegt altijd "we hebben niets ontvangen van u " onze verzekering is al opgezegd vanaf maart 2011 en toch rekeningen sturen , ik heb ook een vrijwaring van het RDW opgestuurd , je mag raden "helaas we hebben niets ontvangen".Als je dan weer naar London gaat bellen dan word je indedaad onbeschoft behandeld , met : het is u probleem , kan mij niet zoveel schelen , kan er niets mee ,ik vind je maar knap lastig en ga zo maar door . Inderdaad erg onbeschoft , je krijgt met te veel verschillende mensen te maken , er hoeft er maar een bij te zitten die zijn werk niet goed doet en de client is de dupe van de tekortkomingen van London . Inderdaad om het bedrag gaat het niet is inmiddels wel betaald tot juli 2012 om erger te voorkomen , en nu maar hopen op restitutie. Zwaar hoofd in .