Monuta is overgestapt naar een nieuw klantensysteem , een ERP vermoed ik. Vanaf Januari krijg ik aanmaningen en incassokosten omdat men verzekeringen heeft omgezet van een kwartaalpremie naar een maandpremie (zonder bericht ) en een verkeerde bankrekening hebben gekoppeld. Heb gebeld (eerst wachten svp tot mei dan is het systeem operationeel) , heb gemaild (geen respons) heb een klacht ingediend(niet accuraat beantwoord en incorrect) en heb vervolgens geproberd te bellen (wachttijden >20 min) kom er niet door.
Ook krijg ik nu dubbele kosten van de premies geincasseerd.
Meer mensen met gedoe rondom Monuta?
Monuta
-
J. Deltoer
Re: Monuta
Met zulk soorten wijzigingen in klantadministratiesystemen is het doorgaans chaos bij bedrijven. Zie ook de liberalisatie van de energiemarkt en de zorgmarkt.
Ik zou even wachten, u hebt voldoende uw ongenoegen geuit. Zodra zij weer orde op zaken hebben gesteld, over een half jaar of zo, neemt u weer contact met ze op. In de tussentijd maar niet sterven.
Ik zou even wachten, u hebt voldoende uw ongenoegen geuit. Zodra zij weer orde op zaken hebben gesteld, over een half jaar of zo, neemt u weer contact met ze op. In de tussentijd maar niet sterven.
-
witte angora
Re: Monuta
En als je er nou een hartverzakking door krijgt?
Van Monuta weet ik eigenlijk weinig af. Maar als ik het verhaal van TS zo lees vraag ik me toch af waar het nu fout moet gaan. Is het een probleem dat alle klanten betreft? Of enkel een specifieke groep, en in geval van het laatste: waar gaat dát dan fout?