De site van www.geencentteveel.nl - een van de plekken waar je verzekeringen kunt vergelijken - is vernieuwd. Ik vind hem erg duidelijk.
Misschien heeft nog niet iedereen de kans gehad er te kijken. Vandaar dat ik het maar even doorgeef. Niet meer geld uitgeven dan nodig is doen we uiteindelijk allemaal graag.
Vriendelijke groeten en veel succes,
Herman
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuws waar jullie misschien iets aan hebben
-
Re: Nieuws waar jullie misschien iets aan hebben
Goed zo Herman,
Bespaar maar weer eens een paar euro op de premie om bij schade alles zelf te kunnen betalen omdat het niet gedekt is. BRAVO
Verzekeren is een combinatie van PREMIE EN VOORWAARDEN
Bespaar maar weer eens een paar euro op de premie om bij schade alles zelf te kunnen betalen omdat het niet gedekt is. BRAVO
Verzekeren is een combinatie van PREMIE EN VOORWAARDEN
Het zou wel zo handig zijn om je reaktie te motiveren flip.
-
De reactie lijkt mij vrij duidelijk.
Niet alleen de premie maakt een verzekering.
Niet alleen de premie maakt een verzekering.
-
Gelukkig vermeldt de site ook geen voorwaarden he . Effe verder kijken dan je neus lang is lijkt me Flipje van de Betuwe
Op de site kun je op de button INFO de voorwaarden van de betreffende verzekeraar opvragen. Dus, zowel premie EN voorwaarden.
Op de site kun je op de button INFO de voorwaarden van de betreffende verzekeraar opvragen. Dus, zowel premie EN voorwaarden.