LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nog steeds geen aanbod gekregen en ook niet
-
nog steeds geen aanbod gekregen en ook niet
Helaas hebben wij tot op de dag van vandaag nog geen aanbod gekregen van onze huidig verzekeraar Zilveren Kruis Achmea, en zijn wij ook niet overspoeld met post van de verschillende andere verzekeraars, de websites zijn volledig van slag en de consumentenbond die hun site promoot laat alleen leden toe om een vergelijking te maken.
Ik weet van andere dat Zilveren Kruis wel een aanbod heeft gedaan en dat b.v. Ohra pas deze week de brieven uit heeft gedaan, maar vind dit wel erg laat, Zilveren Kruis heeft alle getalletjes op de site staan zag ik vandaag maar in ons geval dus nog niets op de mat gevonden
Ik weet van andere dat Zilveren Kruis wel een aanbod heeft gedaan en dat b.v. Ohra pas deze week de brieven uit heeft gedaan, maar vind dit wel erg laat, Zilveren Kruis heeft alle getalletjes op de site staan zag ik vandaag maar in ons geval dus nog niets op de mat gevonden
Re: nog steeds geen aanbod gekregen en ook niet
Wij zijn al bij de OHRA en hebben vorige week het nieuwe aanbod reeds ontvangen.
-
Wij hebben via trosradar en independer een vergelijk gemaakt. Dat werkt goed hoor.
Het hoeft natuurlijk niet altijd aan de Zorgverzekeraar te liggen. Kan zijn dat de post laat is doordat het nu extra druk is. Kan zijn dat de postbode het in de verkeerde brievenbus heeft gestopt en die mensen hebben het nog niet doorgestuurd naar jou of hebben het misschien weggegooid.
Ik zou vandaag nog even afwachten (het moet tenslotte voor de 16e binnen zijn) en als je vandaag niks ontvangen hebt zou ik Zilveren Kruis Achmea even bellen.
Ik zou vandaag nog even afwachten (het moet tenslotte voor de 16e binnen zijn) en als je vandaag niks ontvangen hebt zou ik Zilveren Kruis Achmea even bellen.
Kan zijn dat de postbode het in de verkeerde brievenbus heeft gestopt en die mensen hebben het nog niet doorgestuurd naar jou of hebben het misschien weggegooid.
Mijn verzekeraar stuurde zo n soort brief dat de post zoek geraakt of verkeerd bezorgd zou zijn, ze hebben wel de het premieblad toegestuurd en dat ik verder verzekerd ben.
Nu toch de polis gevraagd met hoe en waar de premie op gebaseerd is
viel toch tegen, hebben niet gevraagd of ik nog een risco wilde dragen die had ik wel en nu ook weer gekregen, wel is waar is premie dan iets lager, basis 93,25 euro zonder risico, aanvullende 29 euro die is behoorlijk verhoogd, verleden jaar nog ong.12 euro dacht ik.
Ga toch maar shoppen heb al een offerte aangevraagd bij een andere zorgverzekeraar.
Mijn verzekeraar stuurde zo n soort brief dat de post zoek geraakt of verkeerd bezorgd zou zijn, ze hebben wel de het premieblad toegestuurd en dat ik verder verzekerd ben.
Nu toch de polis gevraagd met hoe en waar de premie op gebaseerd is
viel toch tegen, hebben niet gevraagd of ik nog een risco wilde dragen die had ik wel en nu ook weer gekregen, wel is waar is premie dan iets lager, basis 93,25 euro zonder risico, aanvullende 29 euro die is behoorlijk verhoogd, verleden jaar nog ong.12 euro dacht ik.
Ga toch maar shoppen heb al een offerte aangevraagd bij een andere zorgverzekeraar.
-
Geen brief van verzekeraar Agis ontvangen en ook geen nieuw polisblad.
(Blijf er toch niet, omdat ik een restitutiepolis wil en dan geen mixpolis; helaas zijn er niet echt veel verzekeraars die een echte restitutiepolis aanbieden)
Voor (nog meer) nuttige info: www.omroepmax.nl
(Blijf er toch niet, omdat ik een restitutiepolis wil en dan geen mixpolis; helaas zijn er niet echt veel verzekeraars die een echte restitutiepolis aanbieden)
Voor (nog meer) nuttige info: www.omroepmax.nl
vandaag de polis ontvangen van Agis
nu schertst mijn verbazing dat wij voor de basispolis 94,58 euro moeten betalen.daar gaan nog 5% agis korting af en een collectieve korting van de werkgever van mijn man af.
Overal lees ik dat de Basispolis bij Agis 89,90 is
ik heb net contact gehad met de Agis na ruim een kwartier in de wacht te hebben gestaan en mijn vraag gesteld:
Hoe kan het dat wij 94,58 euro basispolis kosten betalen i.pv.
89,90 euro?
Antwoord:
De werkelijke kosten voor de polis is die 94,58 euro
daar gaan nog de kortingen af en dan blijft er 89,90 over
Ik vind dit erg raar ze gaan dus niet uit van de basispoliskosten á 89,90 en dan die kortingen.
Is dit wel juist niet alleen in mijn geval maar ook voor andere mensen
en ik vroeg ook hoe ik mijn polis kan veranderen naar een goedkopere versie maar die moet je dus aanvragen en dan word er een wijzigingsformulier toegestuurd.
Ik vind het eigenlijk allemaal wel een gedoe
eigenlijk wilde ik overstappen maar tis zo'n gedoe ik kom er niet meer uit
nu schertst mijn verbazing dat wij voor de basispolis 94,58 euro moeten betalen.daar gaan nog 5% agis korting af en een collectieve korting van de werkgever van mijn man af.
Overal lees ik dat de Basispolis bij Agis 89,90 is
ik heb net contact gehad met de Agis na ruim een kwartier in de wacht te hebben gestaan en mijn vraag gesteld:
Hoe kan het dat wij 94,58 euro basispolis kosten betalen i.pv.
89,90 euro?
Antwoord:
De werkelijke kosten voor de polis is die 94,58 euro
daar gaan nog de kortingen af en dan blijft er 89,90 over
Ik vind dit erg raar ze gaan dus niet uit van de basispoliskosten á 89,90 en dan die kortingen.
Is dit wel juist niet alleen in mijn geval maar ook voor andere mensen
en ik vroeg ook hoe ik mijn polis kan veranderen naar een goedkopere versie maar die moet je dus aanvragen en dan word er een wijzigingsformulier toegestuurd.
Ik vind het eigenlijk allemaal wel een gedoe
eigenlijk wilde ik overstappen maar tis zo'n gedoe ik kom er niet meer uit
Helaas hebben wij tot op de dag van vandaag nog geen aanbod gekregen van onze huidig verzekeraar Zilveren Kruis Achmea, en zijn wij ook niet overspoeld met post van de verschillende andere verzekeraars,
Was het dan niet slimmer geweest om daar eens achteraan te gaan, in plaats van je tijd en aandacht in een topic te steken.
-
Het schema voor af- en aanmelding bij een Zorgverzekeraar is erg ruim, dus ik vind het heel terecht dat er juist op dit forum geklaagd wordt. Zo worden mede-consumenten op de hoogte gesteld van de slechte service van een verzekeraar. Overigens, Zilveren Kruis schijnt alleen Natura-polissen te verkopen. Dus misschien moet de initiatiefnemer voor dit onderwerp overwegen een polis bij een andere verzekeraar te kiezen?
Vreemd, want op 26 november kwam ik in een dagblad een paginategen waarop 25 maatschappijen vermeld staan compleet met hun aanbiedingen.
Daarnaast heeft de topic schrijfster toch ook internet, dus kan ze alle maatschappijen rustig nalezen en met elkaar vergelijken.
Maar ja, achterover liggen in je luie stoelen wachten tot je alles op een presenteerblaadje krijgt is ook een mogelikheid.
Daarnaast heeft de topic schrijfster toch ook internet, dus kan ze alle maatschappijen rustig nalezen en met elkaar vergelijken.
Maar ja, achterover liggen in je luie stoelen wachten tot je alles op een presenteerblaadje krijgt is ook een mogelikheid.
-
NAK, kun je niet wat vriendelijker doen? Het is toch logisch dat iemand zich beklaagt hierover? Volgens de wet? moest uiterlijk 16/12 de offerte in de bus zitten. Iederren wacht natuurlijk op zijn eigen offerte.
hoi Nak,
ik heb niet achterover geleund maar druk verschillende offertes aangevraagd, ik heb van de 'goedkoopste tot op heden niks ontvangen terwijl ik deze telefonisch , via internet en via de FNV heb aangevraagd.
MENZIS duurt wel heeell erg lang vóórdat ze tot deze actie overgaan, als dat ook met de rekeningen zo gaat krijgen ze legio klachten.
Van VGZ heb ik een aanbod maar daar wil ik niet mee verder ,ik wil een hogere dekking voor de tandarts. Zijn er meer mensen die nog wachten op de offerte van MENZIS??
ik heb niet achterover geleund maar druk verschillende offertes aangevraagd, ik heb van de 'goedkoopste tot op heden niks ontvangen terwijl ik deze telefonisch , via internet en via de FNV heb aangevraagd.
MENZIS duurt wel heeell erg lang vóórdat ze tot deze actie overgaan, als dat ook met de rekeningen zo gaat krijgen ze legio klachten.
Van VGZ heb ik een aanbod maar daar wil ik niet mee verder ,ik wil een hogere dekking voor de tandarts. Zijn er meer mensen die nog wachten op de offerte van MENZIS??