Ik heb een verzekering aangesloten via HoyHoy welke vervolgens is aangesloten bij nedasco. Volgens nedasco hebben ze factuur opgestuurd naar mij maar zag ik dat ze naar verkeerde adres hebben opgestuurd. Op 17 oktober heb ik email gekregen dat de openstaande bedrag moet ik meteen betalen met een termijn van 1 dag. Nu zijn we paar dagen verder ze hebben incassobureau ingeschakeld. Factuur welke heb ik van hun gekregen in mei per email, heb ik betaald.
Wat is gebeurt met die geld dan??
Nieuwe factuur welke heb ik, volgens hun per post ontvangen, is berekend vanaf 14 augustus met een bedrag van 89euro.
Hoe hebben jullie aan die bedrag gekomen??
Bij HoyHoy heb ik gecontroleerd alle gegevens ook adres en die zijn correct.
Nu willen ze van mij 120euro voor iets wat onterecht is.
Hebben jullie oplossing voor???
Nedasco wil niet praten en de communicatie met hun is slecht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onterecht een incassobureau ingeschakeld door HoyHoy
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 okt 2017 07:35
- Contacteer:
Onterecht een incassobureau ingeschakeld door HoyHoy
Laatst gewijzigd door Radar op 26 okt 2017 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast omwille van de duidelijkheid
Reden: Titel aangepast omwille van de duidelijkheid
Re: Onterecht een incassobureau ingeschakeld door HoyHoy
Om wat voor soort verzekering gaat het? Wanneer heb je de verzekering afgesloten? Hoe vaak moet je premie betalen, is het maandelijks of jaarlijks?
Re: Onterecht een incassobureau ingeschakeld door HoyHoy
Als je bij afsluiten alle gegevens foutloos invoerde en nu al extra kosten......
Laat deze firma eens via dit forum reageren!
Ze mogen hun kant van het verhaal doen want U heeft nog geen Hoy-Hoy in kop gezet....
Dat is anti reclame en dat mag wel als ze het niet netjes oplossen!
Deze jonge firma wil graag klanten en geen berichten zoals deze die juist iedereen laat weg lopen.
Laat deze firma eens via dit forum reageren!
Ze mogen hun kant van het verhaal doen want U heeft nog geen Hoy-Hoy in kop gezet....
Dat is anti reclame en dat mag wel als ze het niet netjes oplossen!
Deze jonge firma wil graag klanten en geen berichten zoals deze die juist iedereen laat weg lopen.
Re: Onterecht een incassobureau ingeschakeld door HoyHoy
Dat snap ik wel. De communicatie is hier ook niet al te best.patrycja.gras schreef: Nedasco wil niet praten en de communicatie met hun is slecht.
Is er iemand in uw omgeving die het hele verhaal snapt en dit in duidelijke zinnen kan opschrijven ?
Laat die persoon dan een mail schrijven naar Nedasco.
Re: Onterecht een incassobureau ingeschakeld door HoyHoy
Aaangezien het over een verzekering gaat, moet u wel goed opletten dat u echt geen onbetaalde verzekering factuur heeft. Wordt een verzekering opgezegd wegens wanbetaling, dan kunt u daar echt last van krijgen bij het afsluiten van nieuwe verzekeringen in de toekomst.patrycja.gras schreef:Ik heb een verzekering aangesloten via HoyHoy welke vervolgens is aangesloten bij nedasco. Volgens nedasco hebben ze factuur opgestuurd naar mij maar zag ik dat ze naar verkeerde adres hebben opgestuurd. Op 17 oktober heb ik email gekregen dat de openstaande bedrag moet ik meteen betalen met een termijn van 1 dag. Nu zijn we paar dagen verder ze hebben incassobureau ingeschakeld. Factuur welke heb ik van hun gekregen in mei per email, heb ik betaald.
Wat is gebeurt met die geld dan??
Nieuwe factuur welke heb ik, volgens hun per post ontvangen, is berekend vanaf 14 augustus met een bedrag van 89euro.
Hoe hebben jullie aan die bedrag gekomen??
Bij HoyHoy heb ik gecontroleerd alle gegevens ook adres en die zijn correct.
Nu willen ze van mij 120euro voor iets wat onterecht is.
Hebben jullie oplossing voor???
Nedasco wil niet praten en de communicatie met hun is slecht.
De stappen die u moet volgende zijn de volgende:
1. Controleer uw verzekering en de premie termijnen van uw verzekering.
2. Controleer uw betaling van mei zodat u zeker weet dat deze betaling is uitgevoerd door uw bank.
3. Controleer de factuur voor mei en kijk waar deze factuur precies voor is, dus wat u nu betaald heeft in mei.
4. Weet u zeker dat u geen onbetaalde rekening heeft, meldt dit dan schriftelijk of per email (dus niet telefonisch!) aan het incasso buro (stuur eventueel een betalingsbewijs mee of meldt dat u deze kunt sturen indien gewenst) en vraag aan hun om duidelijkheid welke factuur ze proberen te innen.
Daarna kunt u het antwoord afwachten van het incasso buro. Heeft u dan meer hulp nodig, dan kunt u het forum hier weer inschakelen.
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Onterecht een incassobureau ingeschakeld door HoyHoy
Waarom zou een bedrijf op dit forum reageren? Als ze zichzelf verdedigen (zelfs met argumenten) dan worden ze voor rotte vis uitgemaakt (want de consument maakt immers nooit fouten) en ze onterecht schuld bekennen alleen vanwege de PR zijn het oetlullen.stofzuigertje schreef:Als je bij afsluiten alle gegevens foutloos invoerde en nu al extra kosten......
Laat deze firma eens via dit forum reageren!
Ze mogen hun kant van het verhaal doen want U heeft nog geen Hoy-Hoy in kop gezet....
Dat is anti reclame en dat mag wel als ze het niet netjes oplossen!
Deze jonge firma wil graag klanten en geen berichten zoals deze die juist iedereen laat weg lopen.