LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PMA Menzis
PMA Menzis
Heeft iemand ervaring met PMA, een collectief bedrijf die hun klanten onderbrengt bij Menzis, op basis van de Menzis polissen,de kosten zijn 10,5 % lager dan rechtstreeks bij Menzis .
Hoe staat Menzis bekend ?
Hoe staat Menzis bekend ?
-
Re: PMA Menzis
gebruik de zoekfunctie maar eens op menzis...
ik stel een vraag over PMA, iemand met dat bedrijf ervaring. ???
Menzis ken ik wel
Menzis ken ik wel
-
tja u vraagt hoe Menzis bekend staat, dus daar verwijs ik naar... PMA ken ik niet. Maar doet er natuurlijk niet toe, want Menzis is de risicodrager.
PMA zal wel gevolmachtigde zijn, dwz dat ze namens Menzis alle administratie doen voor verzekerden die via hen werken.
PMA zal wel gevolmachtigde zijn, dwz dat ze namens Menzis alle administratie doen voor verzekerden die via hen werken.
Heeft iemand zelf ervaring met PMA >?????
Ik ben verzekerd bij Menzis via PMA Zorgcollectief.
Ik ben tevreden over PMA en de ziektekostenverzekering bij Menzis. Ik ga zelfs zover dat ik dit kan aanraden. De basisdekking is uiteraard gelijk aan die van de andere maatschappijen, maar ten aanzien van de aanvullende verzekeringen was het wel een behoorlijke puzzel. Ik heb vijf verschillende maatschappijen vergeleken en voor mij was Menzis degene die mij de beste dekking bood. Het was dus een aangenaam genoegen dat ik via PMA korting kon krijgen. Dit jaar heb ik besloten om de verzekering op dezelfde wijze te laten doorlopen.
Succes met je zoektocht.
Ik ben tevreden over PMA en de ziektekostenverzekering bij Menzis. Ik ga zelfs zover dat ik dit kan aanraden. De basisdekking is uiteraard gelijk aan die van de andere maatschappijen, maar ten aanzien van de aanvullende verzekeringen was het wel een behoorlijke puzzel. Ik heb vijf verschillende maatschappijen vergeleken en voor mij was Menzis degene die mij de beste dekking bood. Het was dus een aangenaam genoegen dat ik via PMA korting kon krijgen. Dit jaar heb ik besloten om de verzekering op dezelfde wijze te laten doorlopen.
Succes met je zoektocht.
Ik zou niet met PMA in zee gaan. Geen integere club.
PMA Is een tussenpersooon die ook in het onderwijs actief is.
In het verleden hebben ze onder de naam PMA Consultancy,
een aandelenleaseproduct Triple Effect van Labouchere aangeboden en verkocht onder de noemer : "speciaal voor het onderwijs".
De gevolgen van aandelenleaseproducten zijn bekend.
Voor meer info: In de zoekfunctie PMA intikken.
PMA Is een tussenpersooon die ook in het onderwijs actief is.
In het verleden hebben ze onder de naam PMA Consultancy,
een aandelenleaseproduct Triple Effect van Labouchere aangeboden en verkocht onder de noemer : "speciaal voor het onderwijs".
De gevolgen van aandelenleaseproducten zijn bekend.
Voor meer info: In de zoekfunctie PMA intikken.
-
Laurent,
Je krijgt gewoon een Menzis polis en je hebt wrsch. gewoon met Menzis te maken als je je via PMA bij Menzis verzekerd. Ik begrijp dat zowel PMA als Menzis een slechte naam hebben. Ik heb trouwens de folder van PMA ook in de brievenbus gehad (ik denk dat het huis-aan-huis bezorgd is). Het is een goede folder, die gelukkig niet zo geheimzinnig met de prijzen doet als de zorgverzekeraars zelf.
Een beter alternatief is wrsch. Delta Lloyd via www.CAvanEijck.nl , een assurantiemakelaar. Die geeft direct 10% korting op de basispremie en heb je vlug een betere (restitutie) verzekering, waarbij je gewoon direct met DL te doen hebt.
Je krijgt gewoon een Menzis polis en je hebt wrsch. gewoon met Menzis te maken als je je via PMA bij Menzis verzekerd. Ik begrijp dat zowel PMA als Menzis een slechte naam hebben. Ik heb trouwens de folder van PMA ook in de brievenbus gehad (ik denk dat het huis-aan-huis bezorgd is). Het is een goede folder, die gelukkig niet zo geheimzinnig met de prijzen doet als de zorgverzekeraars zelf.
Een beter alternatief is wrsch. Delta Lloyd via www.CAvanEijck.nl , een assurantiemakelaar. Die geeft direct 10% korting op de basispremie en heb je vlug een betere (restitutie) verzekering, waarbij je gewoon direct met DL te doen hebt.
PMA stond toch redelijk bekend ?.
van Eijck is aangeschreven.
van Eijck is aangeschreven.
Laurent, laat je niet bang maken over Menzis. Wij hebben het nu een jaar via FNV, tot volle tevredenheid. Geen enkel probleem met ze gehad.
En over PMA zou ik zeggen, zoek nog eens met de zoekfunctie op dit forum. Vorig jaar om deze tijd, is er heel veel over geschreven en velen hadden er toen een positief oordeel over. Ik zelf ken het niet persoonlijk.
Succes ermee.
En over PMA zou ik zeggen, zoek nog eens met de zoekfunctie op dit forum. Vorig jaar om deze tijd, is er heel veel over geschreven en velen hadden er toen een positief oordeel over. Ik zelf ken het niet persoonlijk.
Succes ermee.
Ik leg een aantal offerten langs elkaar,
Via Interpolis zit ik het goedkoops vanwege de collectieve korting via de Rabobank.nog even dubben
Via Interpolis zit ik het goedkoops vanwege de collectieve korting via de Rabobank.nog even dubben
Goede ervaringen met Menzis en PMA. Ik zit dit jaar bij hun verzekerd. Alle kortingen netjes uitbetaald en uiteraad korting op basisverzekering.
AANRADER !!!
AANRADER !!!
Wil je toch graag bij Menzis, dan is het goedkoper via PMA, een (internet)collectief, een ieder kan er gebruik van maken.
Over Menzis hoor ik vrij veel negatieve geluiden binnen mijn kring.:, delen jullie die mening ?.
PMA stelt kortingen voor die ze pas in November 2007 terug storten, een kado uit eigen beurs heet dit.
PMA stelt kortingen voor die ze pas in November 2007 terug storten, een kado uit eigen beurs heet dit.
beetje log en traag, let goed op de dekking !
De verschillende vergoedingsnormen van PMA MENZIS zijn redelijk te ontleden.
Uiteindelijk heb ik de zorgverzekering via een collectief van NVSH bij Ohra afgesloten, via PMA en Menzis had ik er toch geen goed gevoel over.
PMA heeft 2 jaar geleden veel mensen geld gekost, dat Menzis zich aan PMA uitleent,vind ik merkwaardig.
Met een omweg de klanten een collectief aanbieden is vreemd, hun eigen vaste klanten profiteren er zo niet van .
Met een omweg de klanten een collectief aanbieden is vreemd, hun eigen vaste klanten profiteren er zo niet van .
Ik sluit me aan bij G7, wij hebben ook geen problemen met Menzis.
Nee, ik heb ook geen problemen met Menzis.
Ik sluit over door me af te melden bij Menzis en sluit me via PMA collectief weer aan bij Menzis: scheelt 10 % in de verzekeringskosten.
Ik sluit over door me af te melden bij Menzis en sluit me via PMA collectief weer aan bij Menzis: scheelt 10 % in de verzekeringskosten.