Betonrot schreef: ↑08 feb 2023 14:22
En opnieuw herhaald het patroon zich.... En steeds weer met dezelfde mensen die commentaren geven maar die in het verleden hun polis al hadden afgekocht, of de indexatie al hadden laten vervallen of al premievrij hadden laten maken of helemaal nooit een polis hebben gehad. Mensen die nu natuurlijk geen klachten hebben over de extreme premieverhogingen van Ardanta/ASR voor 2023. Ardanta zal wel weer blij met u zijn. En nu maar hopen dat Radar inderdaad checkt.... want de belangen van de Ardanta/ASR-slachtoffers worden hiermee beslist niet gediend.
Inderdaad, het patroon herhaalt zich. Goede en zeer praktische adviezen, een heldere uitleg (al zeg ik het zelf
) en u herhaalt uw klaagzang nog maar eens.
Bij Meldpunt Max, een ander consumentenprogramma van de publieke omroep, is Ardanta al eens aan de tand gevoeld. Dat heeft niets opgeleverd. Wat verwacht u dan dat de redactie van Radar (die u overigens beter rechtstreeks kunt benaderen!) kan bereiken?
Wat verwacht u nu nog op dit forum te bereiken? Een menigte aan klagende polishouders heeft zich nog niet aangediend en het lijkt me kras dat dat alsnog gaat gebeuren.
U weet inmiddels hoe het zit met de premieverhoging. U weet wat u kunt doen om uw schade te beperken. Doe daar uw voordeel mee.
Of Ardanta zo blij met mij is, waag ik trouwens te betwijfelen. Dat ik spijt heb dat ik mijn polissen niet jaren eerder premievrij heb gemaakt, zal Ardanta niet als een aanprijzing zien.