Ik heb een vraag gekregen van premio autoverzekering waar ik 2,5 jaar al bij verzekerd geweest dat ze de royements verklaring niet hebben ontvangen.
Ik moest in maart 2007 het origineel opsturen en had vorigjaar de kopie nog, maar heb die toen weggegooid, want ik zat al bijna 2 jaar bij premio.
Mijn vraag is kunnen ze mij nu weigeren en dat betekend dat ik geen schadevrije jaren meer heb, ik rij al 24 jaar zonder schade.
Wat moet ik doen, ze willen dat ik er achterheen ga, maar weet niet meer mijn kenteken, en vind eigenlijk dat ze er wel laat achterkomen, en mij al 2,5 jaar accepteren en ook overgenomen hebben wat ik toen 21 jaar schade vrij was.
Nooit hebben ze mij gezegt dat het niet is ontvangen.
In afwachting van een advies,
groeten wim van wijnen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] royementsverklaring na 2,5 jaar verzekerd te zijn
Re: royementsverklaring na 2,5 jaar verzekerd te zijn
Na 2,5 jaar nog vragen om een bm verklaring lijkt mij wel wat te veel van het goede. Als u de vorige verzekeraar nog weet, kunt u dat mededelen aan premio zodat zij zelf contact kunnen opnemen. Mogelijk kan e.e.a. ook bekend zijn in Roy-data hoewel 2007 net te vroeg kan zijn daarvoor.
Hoe dan ook, 2,5 jaar is te lang en dat zou ik ze maar zeggen.
Hoe dan ook, 2,5 jaar is te lang en dat zou ik ze maar zeggen.