Enkele weken geleden schrokken wij van een nagenoeg verdubbeling van de premie van onze autoverzekering. Na een zoektocht werd duidelijk dat simultaan aan een door ons gereden schade een volledig wildvreemd persoon een schade gemeld heeft op "ogenschijnlijk" ons kenteken.
Echter, op het kenteken na was er geen enkele overeenkomst met onze polisgegevens. Sterker nog, het europees schadeformulier vermeldde 2 totaal andere verzekeraars. Geen AllSecur. Hoe de behandelaar van deze schade dit niet gezien kan hebben is raadselachtig en ronduit slordig.
Een dikke week geleden hebben mijn vrouw en ik meermaals mail en telefonisch contact gehad met deze "verzekeraar". De behandelaar van deze schade zou voor vrijdag j. l.
contact met ons opnemen en degene die ik aan de lijn had zou alle gemaakte afspraken direct per e-mail opsommen en bevestigen. Ik wacht nog op de mail en het telefoontje.
Ondertussen hebben wij ons nieuwe auto ondanks de onterrechte -5 schadevrije jaren tegen een premie van maarliefst 114 euro verzekerd bij CBAchmea en onze rechtsbijstand ingeschakeld om uit te zoeken hoe we een passende oplossing bij AllSecur voor elkaar kunnen krijgen. Wij willen niet het onderste uit de kan, maar gaan ook zeker geen cent betalen voor slordigheden van een zeer matig functionerend bedrijf.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schade gemeld op ons kenteken?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 jul 2019 22:26
Schade gemeld op ons kenteken?
Laatst gewijzigd door Radar op 03 jul 2019 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking
Re: Schade gemeld op ons kenteken?
Waarschijnlijk niet, want dit lijkt me een vrij speciefieke fout.
Simpelweg sturen dat allsecur 14 dagen de tijd heeft om de fout terug te draaien én dit met achmea te communiceren en dat zij tevens het momenteel te veel betaalde zullen vergoeden.
Simpelweg sturen dat allsecur 14 dagen de tijd heeft om de fout terug te draaien én dit met achmea te communiceren en dat zij tevens het momenteel te veel betaalde zullen vergoeden.
Re: Schade gemeld op ons kenteken?
Passende oplossing? All secur moet gewoon de gegevens in Roydata herstellen en dan berekent CB het juiste bedrag.
Re: Schade gemeld op ons kenteken?
wat is de gedachte achter het 2x plaatsen van dezelfde casus/vraag?
Re: Schade gemeld op ons kenteken?
Wat was de aard van de eerste schade, en kan het zijn dat je zonder dat je het zelf weet schade hebt gereden aan meer dan 1 voertuig tegelijk?