ciske schreef: Teun , frenchy is gestopt met champix , denk dat die een woordje vergeten is.
Niet vergeten dus maar andere klemtoon.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
ciske schreef: Teun , frenchy is gestopt met champix , denk dat die een woordje vergeten is.
frenchy schreef:Verslavend?? Wie zegt dat? Natuurlijk is het middel niet perfect, vooral veel bijwerkingen. Maar voor mij werkte het en ik ben er gewoon mee gestopt, nergens last van gehad.Ken het product niet maar komt dan nogal als een verslavend product over......van de regen in de drup.
Minnie Mouse 1978 schreef:Ik vraag werkelijk hoe iedereen erbij komt dat stoppen met roken vergoed wordt door de verzekering. Mijn man heeft zich in mei 2011 aangemeld via de site van onze ziektekostenverzekering, binnen 6 week zou hij bericht ontvangen. Het jaar is nou al bijna om, rara mijn heeft NOOIT iets gehoord van de verzekering, maar we mogen wel elk meer betalen, er komt minder in de pakketten. Het enige wat er vergoed werd door de verzekering waren kauwgom, en andere hulpmiddelen die je eerst zelf moest betalen, dan kon je declareren en dan maar hopen dat je iets vergoed kreeg.
Ja je hebt gelijk. Jij schreef die zin omdat je dacht dat ik het anders bedoelde. Nu begrijp ik hoe jij die zin bedoeld.Teunbosseman schreef:frenchy schreef:Verslavend?? Wie zegt dat? Natuurlijk is het middel niet perfect, vooral veel bijwerkingen. Maar voor mij werkte het en ik ben er gewoon mee gestopt, nergens last van gehad.Ken het product niet maar komt dan nogal als een verslavend product over......van de regen in de drup.
Moet je wel mn hele reactie quoten en niet alleen deze zin. Ik las het anders dan jij bedoelde.
Ik heb geen cent hoeven te betalen. Bij onze praktijk was een psycholoog die even voor "stoppen met roken" coach speelde. Er moest een medicatieformulier ingevuld worden en de belofte dat ik enkele bezoeken bracht. Zij faxte het formulier naar de apotheek en ik kreeg de medicijnen. De nota werd rechtstreeks bij zorgverzekeraar gedeclareerd.Minnie Mouse 1978 schreef:Ik vraag werkelijk hoe iedereen erbij komt dat stoppen met roken vergoed wordt door de verzekering. Mijn man heeft zich in mei 2011 aangemeld via de site van onze ziektekostenverzekering, binnen 6 week zou hij bericht ontvangen. Het jaar is nou al bijna om, rara mijn heeft NOOIT iets gehoord van de verzekering, maar we mogen wel elk meer betalen, er komt minder in de pakketten. Het enige wat er vergoed werd door de verzekering waren kauwgom, en andere hulpmiddelen die je eerst zelf moest betalen, dan kon je declareren en dan maar hopen dat je iets vergoed kreeg.
frenchy schreef:Ja je hebt gelijk. Jij schreef die zin omdat je dacht dat ik het anders bedoelde. Nu begrijp ik hoe jij die zin bedoeld.
Huh ? Volgens mij mekkert niet ciske maar duiner dat de premie zo hoog is omdat stoppen met roken vergoed wordt.snepke schreef:Ze betalen net zoveel premie als jij,dus wat is jouw probleem
ik rook al 30 jaar niet meer , in mijn tijd deed je dat zonder premie, of hulpmiddelensnepke schreef:Nou moet je niet zeuren,toen jij rookte hebben de niet rokers ook voor jou betaald.Dan hoor je jou niet klagen over hoge premies.
Nou ben je gestopt en dan zijn /gaan de premies te hoog.
En ik heb net zo veel last van de hoge premies als iedereen,maar ik schuif het niet af op de rokers,het ligt echt niet alleen aan de stoppers met roken dat de premie zo hoog is.
Toen jij zelf rookte zat je toen ook zo te mekkeren dat de premies te hoog waren.
Nee tuurlijk niet,nou jij gestopt bent,nou zijn ze te hoog.
En ik rook vanaf januari niet meer,ook zonder hulpmiddelen ,maar ik ga niet zitten zeuren over anderen die wel de hulpmiddelen gebruiken.
Ze betalen net zoveel premie als jij,dus wat is jouw probleem
Is ook niet voor ciske bedoelt,die was me net iets voor met plaatsenEmmy75 schreef:Huh ? Volgens mij mekkert niet ciske maar duiner dat de premie zo hoog is omdat stoppen met roken vergoed wordt.snepke schreef:Ze betalen net zoveel premie als jij,dus wat is jouw probleem
Van een hoge premie hebben we allemaal last, maar ik vind het echt onzin om dat op het stoppen met roken te schuiven. Een vergoeding om de stoppen met roken is hooguit een paar honderd euri, medische behandelingen als gevolg van roken zijn echt een stukkie duurder.
Ah oké, dan begreep ik het even niet goed... sorry.snepke schreef:Is ook niet voor ciske bedoelt,die was me net iets voor met plaatsen
Emmy75 schreef:Weet u wat. Betaalt u lekker de extra premie om de gevolgen van roken aan te pakken, dan betaal ik graag de extra premie voor de mensen die vergoeding krijgen om te stoppen met roken.
Geweldig knap hoor.Wat een discipline.duiner schreef: ik rook al 30 jaar niet meer , in mijn tijd deed je dat zonder premie, of hulpmiddelen
je deed het gewoon zelf .
gewoon discipline tonen !
.
schandalig dat " ik stop met roken " vergoed wordt !
Anders hadden wij hier dit topic niet.Chocomelk schreef:Vraag me nog steeds af waarom ze nog steeds tabak/sigaretten verkopen
in Nederland.
das een feitnevermind schreef:Anders hadden wij hier dit topic niet.Chocomelk schreef:Vraag me nog steeds af waarom ze nog steeds tabak/sigaretten verkopen
in Nederland.
Moeten mensen die sporten ook uit de zorgverzekering gezet worden ?piet jagers schreef:iiedereen die rookt moeten uit het cz zetten
en alles zelf laten betalen
en op straat zetten kunnen ze daar gaan staan te stinken