| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stizzer?
Stizzer?
Laatst werd ik door een kennis geattendeerd op stizzer[punt]nl dit zou een nieuwe site zijn die echt onafhankelijk verzekeraars vergelijkt. Heeft er hier iemand ervaring mee? zijn ze echt onafhankelijk? Als in kloppen de beoordelingen die erop staan?
Re: Stizzer?
Geen ervaringen mee.
Op hetzelfde adres zit de firma Finion. Een financieel adviesbureau.
Iets zegt mij dat stizzer dan niet in het leven geroepen is om "onafhankelijk" en zonder bijbedoelingen verzekeraars te vergelijken
Op hetzelfde adres zit de firma Finion. Een financieel adviesbureau.
Iets zegt mij dat stizzer dan niet in het leven geroepen is om "onafhankelijk" en zonder bijbedoelingen verzekeraars te vergelijken
Beste Rednax en Martin B,
Ik ben de oprichter van Stizzer en ik kan je garanderen dat we volledig onafhankelijk zijn. We zijn op geen enkele manier verbonden aan een financiële instelling of tussenpersoon. We hebben geen banden op welke manier dan ook met Finion. We zitten in een volledig ander gedeelte van het pand en hebben nooit enig contact.
We zijn gestart met de intentie om de verzekeringsmarkt voor consumenten overzichtelijker en begrijpelijker te maken. Neem de site maar eens door, dan kan je zelf beoordelen of we dat doel bereiken.
Groeten,
Claudia Zurink
Ik ben de oprichter van Stizzer en ik kan je garanderen dat we volledig onafhankelijk zijn. We zijn op geen enkele manier verbonden aan een financiële instelling of tussenpersoon. We hebben geen banden op welke manier dan ook met Finion. We zitten in een volledig ander gedeelte van het pand en hebben nooit enig contact.
We zijn gestart met de intentie om de verzekeringsmarkt voor consumenten overzichtelijker en begrijpelijker te maken. Neem de site maar eens door, dan kan je zelf beoordelen of we dat doel bereiken.
Groeten,
Claudia Zurink
-
Tis weer bijzonder
Was Martin_B (07 jun 2010 14:13) het spam-voorzetje voor nog wat extra spam om 16:21?
Tis weer bijzonder.
Tis weer bijzonder.
Volgens mij hebben we ondertussen begrepen dat het niet de bedoeling is om actief url's op dit forum te zetten. Dat gaan we dus ook niet doen. Maar wanneer er ergens geschreven wordt dat Stizzer niet onafhankelijk is, terwijl dat wel het geval is, lijkt het me niet meer dan terecht dat hier op gereageerd mag worden.
Volgens mij geen spam dus.
Groeten,
Claudia Zurink
Groeten,
Claudia Zurink
-
Tis weer bijzonder
Dan hebben WE kennelijk over het webadres in het 1e bericht van dit topic heen gekeken.claudiaz schreef:Volgens mij hebben we ondertussen begrepen dat het niet de bedoeling is om actief url's op dit forum te zetten. Dat gaan we dus ook niet doen. Maar wanneer er ergens geschreven wordt dat Stizzer niet onafhankelijk is, terwijl dat wel het geval is, lijkt het me niet meer dan terecht dat hier op gereageerd mag worden.
Groeten,
Claudia Zurink
Mag ik u erop wijzen dat wij dat bericht niet geschreven hebben.
Met vriendelijke groet,
Claudia
Met vriendelijke groet,
Claudia
Wil je een aluminium hoedje of graag de ip's checken?Tis weer bijzonder schreef:Was Martin_B (07 jun 2010 14:13) het spam-voorzetje voor nog wat extra spam om 16:21?
Tis weer bijzonder.
Bij deze wil ik claudiaz bedanken voor de opheldering. Ik ga de site nog eens goed bekijken.