LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teveel betaalde ziektekostenpremie

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Leijling

Teveel betaalde ziektekostenpremie

Ongelezen bericht door Leijling »

Mede door TROS radar kwam ik erachter dat ik al jaren gebruik had kunnen maken van de collectieviteit van mijn man. :D We zitten bij 1 verzekeringsmij, hoe of door wie de fout is gemaakt is niet duidelijk je zou denken kan gebeuren, ik had zelf beter moeten opletten kan ook natuurlijk.
Nu echter heb ik ze aangeschreven en krijg de mededeling dat mijn premie per 1 december (09) is omgezet maar dat ze niets doen met terugwerkende kracht.
LET WEL: we praten hier toch al snel over enkele honderden euro's.
Ik weet niet of ik hier de mij kan noemen maar wie o wie kan mij nog suggesties aan de hand doen om iets terug te krijgen :?: :?: of wat te doen.
Het betreft hier een ziektekostenverzekering.

dank en groet, Loes

Dyllanw

Re: Teveel betaalde ziektekostenpremie

Ongelezen bericht door Dyllanw »

Hier is niet veel aan te doen vrees ik.

Als ze met terugwerkende kracht u zouden terugbetalen zou een heel gevaarlijk precedent worden geschapen dat je met terugwerkende kracht een verzekering af kan sluiten die achteraf gezien beter bij je gemaakte kosten zou hebben gepast.

Gesloten