Ik heb bij reaal drie uitvaart verzekeringen, waarvan een polis premievrij.
Toen ik mijn polissen ging controleren voor eventueele verhoging, ondekte ik dat er van een oude polis geen premie van mijn rekening wordt afgeschreven.
Bij navraag bij reaal blijkt het van een rekeningnummer van mijn dochter wordt afgeschreven.
Mijn dochter die al sinds 1998 uit huis is betaald de premie van mijn uitvaart verzekering.
De premie is 2,16 per maand, maar dat is evengoed opgelopen tot zo'n 170 euro.
Reaal verzekering ( inmiddels proteq ) zegt dit regel je maaar onderling.
Ik hoop dat er iemand is met de zelfde ervaring die mij advies kan geven.
Dank u.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitvaart verzekering
Re: Uitvaart verzekering
Klopt. Dit is volgens mij gekomen toen Reaal overging naar SNS. Nu heet het weer Reaal. Hoop geld gekost en niets mee opgeschoten.
Maar goed, mijn dochter ging zelfstandig wonen (ander adres) en de premie moest dus van haar bankrekening. Gebeld premie moesten we inderdaad zelf regelen en nu na tallzoze adreswijzigingen tot op de dag van vandaag ontvangen wij als ouders haar post. Het is niet te geloven dat dit nog niet geregeld is. Ik begrijp ook niet waarom bedrijven zo'n telefoondienst KLANTENSERVICE laat noemen want ze geven helemaal geen service. Verkapte studentenbanen die er geen enkel besef van blijken te hebben waar ze mee bezig zijn behalve met geld verdienen.
Maar goed, mijn dochter ging zelfstandig wonen (ander adres) en de premie moest dus van haar bankrekening. Gebeld premie moesten we inderdaad zelf regelen en nu na tallzoze adreswijzigingen tot op de dag van vandaag ontvangen wij als ouders haar post. Het is niet te geloven dat dit nog niet geregeld is. Ik begrijp ook niet waarom bedrijven zo'n telefoondienst KLANTENSERVICE laat noemen want ze geven helemaal geen service. Verkapte studentenbanen die er geen enkel besef van blijken te hebben waar ze mee bezig zijn behalve met geld verdienen.
Re: Uitvaart verzekering
online pharmacy - http://www.bestrxpills.com