LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Univé maakt er een bende van!
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 20 okt 2010 13:06
Univé maakt er een bende van!
Goedendag,
Nou, waar zal ik beginnen. Volgens mij begon het al met de aanmelding vóór 1 januari 2011.. dat ik en mijn gezin bij Univé zijn gebleven is mij nog altijd een raadsel.
1 januari 2011, mijn vriend zou inmiddels verzekerd moeten zijn bij Univé. Op aanraden van mij nota bene. Pas 3,5 maand later was ie dan eindelijk verzekerd. Er was wat misgegaan met de aanmelding (kan gebeuren) dus moesten wij met terugwerkende kracht 4 maanden zorgverzekering ad. E 130,- per maand betalen. Nee, was geen fout van Univé. Of we even E 520,- zsm naar hen over konden maken, want we liepen achter met de premie?!
Vervolgens ligt er wel een fout bij mijn vriend. Hij is in de veronderstelling dat Univé maandelijks van zijn rekening incasseert. Niet het geval blijkt. Na 3 maanden en wat uitzoekwerk, belt hij met de klantenservice van Univé. De persoon die hij die dag aan de telefoon heeft zegt hem in 5 termijnen de achterstand te voldoen, en neem er ook even voor het gemak deze maand bij, zegt hij. Ofwel een achterstand van E 444.67 zullen wij in 5 termijnen aan hen overmaken. Zo'n slordige E 87,- per maand, naast de normale termijnen.
Mijn vriend bevestigd dit nog even voor de zekerheid per mail aan [email protected]. Hierin geeft hij ook aan per direct zijn rekeningnummer te willen wijzigen en dat hij wil dat Univé automatisch incasseert van zijn rekening.
Hij krijgt een dag later een mail terug met daarin de bevestiging van 't nieuwe rekeningnummer en dat er per augustus automatisch geincasseerd zal worden.
Een poos later krijgen wij allerlei onoverzichtelijke rekeningen binnen van Univé. Een telefoontje aan de klantenservice leert ons dat de medewerker die wij eerder dat jaar aan de telefoon hebben gehad, ons verkeerd heeft geinformeerd en dat wij het bedrag van E 311,- in 3 termijnen hadden moeten voldoen. Dit terwijl onze regeling nog vanuit onze kant per mail bevestigd was?!
Goed, deze medewerker zegt dat het nu het handigst is, om de betalingen te voldoen zoals we al deden, ofwel E 87,- per maand.. dan zou het vanzelf goed komen. Mooi niet dus!
Inmiddels komt Graydon met incassokosten en zegt Univé dat wij ons niet aan onze betalingsverplichting hebben voldaan. Zo staat mijn vriend bij het CVZ geregistreerd omdat Univé vindt/denkt, dat wij onze betaling niet hebben voldaan.
Er staat inderdaad, na lang zoekwerk, een termijnbedrag open. Ook als je het mij vraagt, Univé's nalatigheid. In de mail van 19 juli bevestigen zij ons dat het termijnbedrag per augustus automatisch wordt geincasseerd van onze rekening. Dit blijkt nu dit niet het geval. Omdat Univé hun zaken niet op orde heeft, moeten wij daarvoor boeten?! Wie beboet Univé voor hun stupide fouten? Als particulier sta je nergens en het enige wat je kunt doen is er tijd en energie in steken. Wij zijn het helemaal zat! Gisteren heb ik wederom met een medewerker van Univé aan de telefoon gezeten en het enige wat hij me kon vertellen was: "u kunt een brief sturen naar klachtenmanagement". SERIEUS?!
Naast alle telefoontjes die we al hebben gevoerd met Univé, heb ik elke keer alles zwart op wit bevestigd aan hen. Heb ik energie, tijd en moeite gestoken in het volledig uitzoeken van de betalingen en het enige waar zij, via Graydon nota bene, mee terugkomen is onderstaande mail:
Debiteur heeft een betalingsregeling gehad bij ons en ontving hier
maandelijks een acceptgiro voor. Deze is debiteur niet nagekomen en
uiteindelijk is de betalingsregeling beëindigd per 04-11-2011.
Vervolgens is deze overgedragen aan het incassobureau. Debiteur betaalde
elke keer na de vervaldatum. We kunnen helaas niks meer doen voor debiteur
de vordering loopt inmiddels gerechtelijk. Voor vragen en een eventuele
specificatie dient debiteur contact op te nemen met het incassobureau.
Een telefoontje aan Graydon leerde ons dat we een verweerschrift moesten schrijven. Alsof we er niet al genoeg werk aan hebben gehad?? En nu kan mijn vriend niet eens aanvullend verzekerd zijn omdat die prutsers bij Univé fout op fout op fout maken?!
Nou klachtenmanagement, maak je borst maar nat, want jullie kunnen een fikse brief van ons verwachten.
Ik ben zo ongelofelijk teleurgesteld in Univé. Voor mij een reden om mijn hele gezin daar weg te trekken. Wat een ongelofelijk slecht verhaal!
Gegroet!
Nou, waar zal ik beginnen. Volgens mij begon het al met de aanmelding vóór 1 januari 2011.. dat ik en mijn gezin bij Univé zijn gebleven is mij nog altijd een raadsel.
1 januari 2011, mijn vriend zou inmiddels verzekerd moeten zijn bij Univé. Op aanraden van mij nota bene. Pas 3,5 maand later was ie dan eindelijk verzekerd. Er was wat misgegaan met de aanmelding (kan gebeuren) dus moesten wij met terugwerkende kracht 4 maanden zorgverzekering ad. E 130,- per maand betalen. Nee, was geen fout van Univé. Of we even E 520,- zsm naar hen over konden maken, want we liepen achter met de premie?!
Vervolgens ligt er wel een fout bij mijn vriend. Hij is in de veronderstelling dat Univé maandelijks van zijn rekening incasseert. Niet het geval blijkt. Na 3 maanden en wat uitzoekwerk, belt hij met de klantenservice van Univé. De persoon die hij die dag aan de telefoon heeft zegt hem in 5 termijnen de achterstand te voldoen, en neem er ook even voor het gemak deze maand bij, zegt hij. Ofwel een achterstand van E 444.67 zullen wij in 5 termijnen aan hen overmaken. Zo'n slordige E 87,- per maand, naast de normale termijnen.
Mijn vriend bevestigd dit nog even voor de zekerheid per mail aan [email protected]. Hierin geeft hij ook aan per direct zijn rekeningnummer te willen wijzigen en dat hij wil dat Univé automatisch incasseert van zijn rekening.
Hij krijgt een dag later een mail terug met daarin de bevestiging van 't nieuwe rekeningnummer en dat er per augustus automatisch geincasseerd zal worden.
Een poos later krijgen wij allerlei onoverzichtelijke rekeningen binnen van Univé. Een telefoontje aan de klantenservice leert ons dat de medewerker die wij eerder dat jaar aan de telefoon hebben gehad, ons verkeerd heeft geinformeerd en dat wij het bedrag van E 311,- in 3 termijnen hadden moeten voldoen. Dit terwijl onze regeling nog vanuit onze kant per mail bevestigd was?!
Goed, deze medewerker zegt dat het nu het handigst is, om de betalingen te voldoen zoals we al deden, ofwel E 87,- per maand.. dan zou het vanzelf goed komen. Mooi niet dus!
Inmiddels komt Graydon met incassokosten en zegt Univé dat wij ons niet aan onze betalingsverplichting hebben voldaan. Zo staat mijn vriend bij het CVZ geregistreerd omdat Univé vindt/denkt, dat wij onze betaling niet hebben voldaan.
Er staat inderdaad, na lang zoekwerk, een termijnbedrag open. Ook als je het mij vraagt, Univé's nalatigheid. In de mail van 19 juli bevestigen zij ons dat het termijnbedrag per augustus automatisch wordt geincasseerd van onze rekening. Dit blijkt nu dit niet het geval. Omdat Univé hun zaken niet op orde heeft, moeten wij daarvoor boeten?! Wie beboet Univé voor hun stupide fouten? Als particulier sta je nergens en het enige wat je kunt doen is er tijd en energie in steken. Wij zijn het helemaal zat! Gisteren heb ik wederom met een medewerker van Univé aan de telefoon gezeten en het enige wat hij me kon vertellen was: "u kunt een brief sturen naar klachtenmanagement". SERIEUS?!
Naast alle telefoontjes die we al hebben gevoerd met Univé, heb ik elke keer alles zwart op wit bevestigd aan hen. Heb ik energie, tijd en moeite gestoken in het volledig uitzoeken van de betalingen en het enige waar zij, via Graydon nota bene, mee terugkomen is onderstaande mail:
Debiteur heeft een betalingsregeling gehad bij ons en ontving hier
maandelijks een acceptgiro voor. Deze is debiteur niet nagekomen en
uiteindelijk is de betalingsregeling beëindigd per 04-11-2011.
Vervolgens is deze overgedragen aan het incassobureau. Debiteur betaalde
elke keer na de vervaldatum. We kunnen helaas niks meer doen voor debiteur
de vordering loopt inmiddels gerechtelijk. Voor vragen en een eventuele
specificatie dient debiteur contact op te nemen met het incassobureau.
Een telefoontje aan Graydon leerde ons dat we een verweerschrift moesten schrijven. Alsof we er niet al genoeg werk aan hebben gehad?? En nu kan mijn vriend niet eens aanvullend verzekerd zijn omdat die prutsers bij Univé fout op fout op fout maken?!
Nou klachtenmanagement, maak je borst maar nat, want jullie kunnen een fikse brief van ons verwachten.
Ik ben zo ongelofelijk teleurgesteld in Univé. Voor mij een reden om mijn hele gezin daar weg te trekken. Wat een ongelofelijk slecht verhaal!
Gegroet!
Re: Univé maakt er een bende van!
Hallo,
niet om het een of ander, maar als er meerdere maanden geen premie geincasseerd wordt dan houdt u dat geld toch over?
Of heeft u dat aan andere zaken uitgegeven? Kennelijk wel, anders was er geen betalingsregeling nodig.
Betreft het nakomen van de gemaakte afspraken. Indien u e.e.a. op papier/mail heeft dan heeft u een sterke zaak, en hoeft u de incassokosten niet te betalen.
Kortom... ga er mee naar een Univé kantoor (zit er altijd wel eentje in de buurt) en leg het verhaal uit aan een adviseur. Die moet dit in alle redelijkheid kunnen oplossen.
Verder is het natuurlijk wel van belang de betalingsafspraken na te komen, want ik begrijp dat u na de vervaldatum betaald... dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Bestuursgerechtelijke boetes van het CVZ moet Univé overigens voor u vergoeden als blijkt dat jij fouten hebben gemaakt.
Succes in ieder geval met deze vervelende kwestie!
niet om het een of ander, maar als er meerdere maanden geen premie geincasseerd wordt dan houdt u dat geld toch over?
Of heeft u dat aan andere zaken uitgegeven? Kennelijk wel, anders was er geen betalingsregeling nodig.
Betreft het nakomen van de gemaakte afspraken. Indien u e.e.a. op papier/mail heeft dan heeft u een sterke zaak, en hoeft u de incassokosten niet te betalen.
Kortom... ga er mee naar een Univé kantoor (zit er altijd wel eentje in de buurt) en leg het verhaal uit aan een adviseur. Die moet dit in alle redelijkheid kunnen oplossen.
Verder is het natuurlijk wel van belang de betalingsafspraken na te komen, want ik begrijp dat u na de vervaldatum betaald... dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Bestuursgerechtelijke boetes van het CVZ moet Univé overigens voor u vergoeden als blijkt dat jij fouten hebben gemaakt.
Succes in ieder geval met deze vervelende kwestie!
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 20 okt 2010 13:06
Re: Univé maakt er een bende van!
Hoi,
Nee, geen sprake geweest van 'na de vervaldatum betalen'. Sterker nog, ik heb de eerste twee termijnen (E 87,-) eerder betaald dan dat zij met een acceptgiro van E 103,- aankwamen zetten. Alleen omdat het hier om miscommunicatie gaat hebben alle betalingen elkaar gekruist en omdat ik geen betalingskenmerk heb gehanteerd, is het ergens blijven zweven bij Univé.
Het is inmiddels een dagtaak geworden.
Wellicht is het inderdaad een idee bij een Univé kantoor langs te gaan.
Groet
Nee, geen sprake geweest van 'na de vervaldatum betalen'. Sterker nog, ik heb de eerste twee termijnen (E 87,-) eerder betaald dan dat zij met een acceptgiro van E 103,- aankwamen zetten. Alleen omdat het hier om miscommunicatie gaat hebben alle betalingen elkaar gekruist en omdat ik geen betalingskenmerk heb gehanteerd, is het ergens blijven zweven bij Univé.
Het is inmiddels een dagtaak geworden.
Wellicht is het inderdaad een idee bij een Univé kantoor langs te gaan.
Groet
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Univé maakt er een bende van!
maar betekent dit dat uw vriend een achterstand heeft van meer dan 6 maanden?
anders kunnen/mogen ze je niet aanmelden bij CVZ.
indien er wel meer dan 6 maanden achterstand is krijg je niet alleen met CVZ te maken maar komt er ook nog eens het CJIB bij kijken als hij geen regelmatig inkomen heeft. die zullen je dan ook een boete per maand sturen.
ik zou in ieder geval alles uitzoeken en op papier met bewijzen van betalingen e.d komen en bewaren.
geloof me, je krijgt een zware dobber aan die prutsters, ik kan het weten, ik heb 2 jaar moeten vechten en heb gewonnen.
anders kunnen/mogen ze je niet aanmelden bij CVZ.
indien er wel meer dan 6 maanden achterstand is krijg je niet alleen met CVZ te maken maar komt er ook nog eens het CJIB bij kijken als hij geen regelmatig inkomen heeft. die zullen je dan ook een boete per maand sturen.
ik zou in ieder geval alles uitzoeken en op papier met bewijzen van betalingen e.d komen en bewaren.
geloof me, je krijgt een zware dobber aan die prutsters, ik kan het weten, ik heb 2 jaar moeten vechten en heb gewonnen.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 20 okt 2010 13:06
Re: Univé maakt er een bende van!
Ohwjeej, dat klinkt niet echt veelbelovend.
Ja zo lang de klok blijft tikken gaat het wel richting een half jaar.
Het enige wat nu nog openstaat is 133 euro van de maand augustus. Deze hebben zij verzaakt af te boeken van onze rekening. Echter Univé zegt dat ze twee maanden missen (waar ze dat vandaan halen, geen idee!).
Gelukkig bevestig ik alles per mail. Dus ik heb alles zwart op wit staan.
Ik wacht in ieder geval op reactie op mijn bezwaarschrift. Maar wil ook dat mijn vriend gewoon aanvullend verzekerd kan worden.
Hoop op snel handelen van Univé.
Dank voor je reactie.
Ja zo lang de klok blijft tikken gaat het wel richting een half jaar.
Het enige wat nu nog openstaat is 133 euro van de maand augustus. Deze hebben zij verzaakt af te boeken van onze rekening. Echter Univé zegt dat ze twee maanden missen (waar ze dat vandaan halen, geen idee!).
Gelukkig bevestig ik alles per mail. Dus ik heb alles zwart op wit staan.
Ik wacht in ieder geval op reactie op mijn bezwaarschrift. Maar wil ook dat mijn vriend gewoon aanvullend verzekerd kan worden.
Hoop op snel handelen van Univé.
Dank voor je reactie.
Re: Univé maakt er een bende van!
kikiwong84
Ik denk dat je in november/december 2011 de verkeerde keuze hebt gemaakt. Dat wordt dus eind dit jaar opnieuw shoppen.
Maxiem.
Ik denk dat je in november/december 2011 de verkeerde keuze hebt gemaakt. Dat wordt dus eind dit jaar opnieuw shoppen.
Maxiem.
-
- Berichten: 2158
- Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41
Re: Univé maakt er een bende van!
Ik leef met je mee! Ik heb dit ook meegemaakt. Unive leeft nog in de vorige eeuw, een bar slechte administratie.
Unive maakt de fouten maar kan niets anders doen dan de vermeende debiteur aan het CVZ door te geven.
Ik ben van mening dat er een betere bescherming van verzekerden moet komen! Ik denk aan een vorm van een hoge schadevergoeding en een publieke veroordeling van de zorgverzekeraar.
Unive maakt de fouten maar kan niets anders doen dan de vermeende debiteur aan het CVZ door te geven.
Ik ben van mening dat er een betere bescherming van verzekerden moet komen! Ik denk aan een vorm van een hoge schadevergoeding en een publieke veroordeling van de zorgverzekeraar.
-
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 13 feb 2012 14:59
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Re: Univé maakt er een bende van!
Hallo Kikiwong84,
Mijn naam is Melvin en ik werk voor het Webcareteam van Univé.
Graag komen wij in contact met u om te kijken of uw bezwaarschrift al in behandeling is genomen.
Stuurt u ons alstublieft uw klant en telefoonnummer naar [email protected].
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Melvin Boender
Webcare Coöperatie VGZ
Mijn naam is Melvin en ik werk voor het Webcareteam van Univé.
Graag komen wij in contact met u om te kijken of uw bezwaarschrift al in behandeling is genomen.
Stuurt u ons alstublieft uw klant en telefoonnummer naar [email protected].
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Melvin Boender
Webcare Coöperatie VGZ
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 12 jun 2011 14:42
Re: Univé maakt er een bende van!
He daar hebben we Melvin van van Uninee ook weer. Reken er niet op dat je nu snel antwoord zult krijgen. Een reactie op dit forum is snel gegeven. Jammer maar om antwoord van Uninee te krijgen moet je een lange adem moeten hebben. Zelfs op brieven van een advocaat wordt niet gereageerd
Re: Univé maakt er een bende van!
Webcare VGZ
Bij wie moet je nu zijn?????????????????????????????????????????????????????
[email protected]
Peter Trooster
Univé Webcare
of
[email protected]
Kyra van Horst
Webcare Univé
of
[email protected].
Melvin Boender
Webcare Coöperatie VGZ
Lekker rommelig hoor.
Dat zegt wel wat over de organisatie en de kwaliteit van de service!!!
Maxiem.
Bij wie moet je nu zijn?????????????????????????????????????????????????????
[email protected]
Peter Trooster
Univé Webcare
of
[email protected]
Kyra van Horst
Webcare Univé
of
[email protected].
Melvin Boender
Webcare Coöperatie VGZ
Lekker rommelig hoor.
Dat zegt wel wat over de organisatie en de kwaliteit van de service!!!
Maxiem.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 20 okt 2010 13:06
Re: Univé maakt er een bende van!
Hoi!
Nou, gisteren kregen we een brief van Graydon binnen. Met het verzoek of we binnen 5 dagen het bedrag willen betalen. Univé zegt nl. nog steeds dat wij ons niet aan onze betalingsverplichting hebben voldaan.
Inmiddels is mijn vriend wel aanvullend verzekerd.. terwijl, volgens medewerker Univé, CVZ geregistreerd, en hebben ze ook dit nog niet van onze rekening afgeschreven..
Dat we het even zwart op wit hebben.. want je gaat er toch vanuit dat wanneer je zorgverzekering wordt aangepast, ook meteen de premie wordt aangepast, en dat ZIJ daar zorg voor dragen?
Gisteren, naar aanleiding van de brief van Graydon, maar weer een keer gebeld met Univé. Moet vandaag weer terugbellen.
Het lijkt serieus waar alsof Univé ons niet serieus neemt.
Ik denk dat mocht dit het geval blijven, ik een serieuze mail naar Kassa ga sturen. Kijken of zij mij en andere gedupeerden van deze verzekeraar kunnen redden.
Wie is het er met me eens?
(Overigens ook nog niets gehoord van klachtenmanagement Univé.. geduld hier raakt behoorlijk op).
Groet!
Nou, gisteren kregen we een brief van Graydon binnen. Met het verzoek of we binnen 5 dagen het bedrag willen betalen. Univé zegt nl. nog steeds dat wij ons niet aan onze betalingsverplichting hebben voldaan.
Inmiddels is mijn vriend wel aanvullend verzekerd.. terwijl, volgens medewerker Univé, CVZ geregistreerd, en hebben ze ook dit nog niet van onze rekening afgeschreven..
Dat we het even zwart op wit hebben.. want je gaat er toch vanuit dat wanneer je zorgverzekering wordt aangepast, ook meteen de premie wordt aangepast, en dat ZIJ daar zorg voor dragen?
Gisteren, naar aanleiding van de brief van Graydon, maar weer een keer gebeld met Univé. Moet vandaag weer terugbellen.
Het lijkt serieus waar alsof Univé ons niet serieus neemt.
Ik denk dat mocht dit het geval blijven, ik een serieuze mail naar Kassa ga sturen. Kijken of zij mij en andere gedupeerden van deze verzekeraar kunnen redden.
Wie is het er met me eens?
(Overigens ook nog niets gehoord van klachtenmanagement Univé.. geduld hier raakt behoorlijk op).
Groet!
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Univé maakt er een bende van!
ik ben 2 jaar bezig geweest met univé tot de rechter aan toe.
ik heb mijn gelijk gehaald en heb dus gewonnen.
dacht je dat ze toen opgaven?
nee hoor ze verzonnen weer iets anders.
ook dit heb ik gewonnen, dit ging om een zorgverzekering.
het enige nu is dat ik door hun een belastingschuld van ruim 800 euro zorgtoeslag moet terugbetalen omdat ze mij met terugwerkende kracht uit de verzekering gooiden en vervolgens dus totaal niet meer verzekerd was en dus geen recht had op zorgtoeslag. en dacht je dat univé dit mij terugbetaald????
tot nu toe heb ik nog geen verdere problemen ondervonden, maar het kan zelfs zijn dat die 800 nog hoger word vanwege een boete omdat ik niet verzekerd was, dit kan zelfs nog met terugwerkende kracht.
ik ben te moe om er weer tegen te vechten, maar geloof me, ze komen me nog eens tegen.
ik heb mijn gelijk gehaald en heb dus gewonnen.
dacht je dat ze toen opgaven?
nee hoor ze verzonnen weer iets anders.
ook dit heb ik gewonnen, dit ging om een zorgverzekering.
het enige nu is dat ik door hun een belastingschuld van ruim 800 euro zorgtoeslag moet terugbetalen omdat ze mij met terugwerkende kracht uit de verzekering gooiden en vervolgens dus totaal niet meer verzekerd was en dus geen recht had op zorgtoeslag. en dacht je dat univé dit mij terugbetaald????
tot nu toe heb ik nog geen verdere problemen ondervonden, maar het kan zelfs zijn dat die 800 nog hoger word vanwege een boete omdat ik niet verzekerd was, dit kan zelfs nog met terugwerkende kracht.
ik ben te moe om er weer tegen te vechten, maar geloof me, ze komen me nog eens tegen.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 20 okt 2010 13:06
Re: Univé maakt er een bende van!
@renegade666:
Jeetje, wat een ongelofelijk verhaal! Dat kunnen ze natuurlijk ook nog eens! Met terugwerkende kracht de boel terugdraaien!
Goed, ik heb toch een mail naar Kassa gestuurd.
Ook al ben je de strijd beu, wellicht is het handig als alle gedupeerden massaal een mail naar Kassa sturen. Wie weet komen ze dan wel over de brug!
Jeetje, wat een ongelofelijk verhaal! Dat kunnen ze natuurlijk ook nog eens! Met terugwerkende kracht de boel terugdraaien!
Goed, ik heb toch een mail naar Kassa gestuurd.
Ook al ben je de strijd beu, wellicht is het handig als alle gedupeerden massaal een mail naar Kassa sturen. Wie weet komen ze dan wel over de brug!
-
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 13 feb 2012 14:59
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Re: Univé maakt er een bende van!
Beste Maxiem,
Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is ontstaan over de contactpersonen en de e-mailadressen van de afdeling Webcare van de Coöperatie VGZ.
Wij hebben ervoor gekozen een nieuw e-mail adres aan te maken, namelijk [email protected]/vgz.nl/ enz enz. Dit is korter en daarom een stuk makkelijker voor ons om te gebruiken (bijvoorbeeld voor twitter). De oude e-mail adressen staan bij oude berichten. Ik raad u aan alleen een e-mail te sturen naar e-mail adressen die staan vermeld bij nieuwe berichten.
De medewerkers die u in uw post noemt zijn collega's van mij.
Kyra van der Horst is helaas niet meer werkzaam bij ons.
Ik hoop dat u zo wat meer duidelijkheid hebt gekregen.
Beste kikiwong84,
Ik ben bezig met het uitzoeken van uw klacht.
Ik hoop dat u mij de tijd geeft om dit dossier goed uit zoeken. Daarnaast kunt u, als u nog vragen hebt mij bereiken via het telefoonnummer: (020) 7511300 of via het e-mail adres [email protected].
Met vriendelijke groet,
Melvin Boender
Webcare Coöperatie VGZ
Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is ontstaan over de contactpersonen en de e-mailadressen van de afdeling Webcare van de Coöperatie VGZ.
Wij hebben ervoor gekozen een nieuw e-mail adres aan te maken, namelijk [email protected]/vgz.nl/ enz enz. Dit is korter en daarom een stuk makkelijker voor ons om te gebruiken (bijvoorbeeld voor twitter). De oude e-mail adressen staan bij oude berichten. Ik raad u aan alleen een e-mail te sturen naar e-mail adressen die staan vermeld bij nieuwe berichten.
De medewerkers die u in uw post noemt zijn collega's van mij.
Kyra van der Horst is helaas niet meer werkzaam bij ons.
Ik hoop dat u zo wat meer duidelijkheid hebt gekregen.
Beste kikiwong84,
Ik ben bezig met het uitzoeken van uw klacht.
Ik hoop dat u mij de tijd geeft om dit dossier goed uit zoeken. Daarnaast kunt u, als u nog vragen hebt mij bereiken via het telefoonnummer: (020) 7511300 of via het e-mail adres [email protected].
Met vriendelijke groet,
Melvin Boender
Webcare Coöperatie VGZ