LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verhoging service kosten Rabobank /Interpolis

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
madrilaine
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 apr 2016 12:47

verhoging service kosten Rabobank /Interpolis

Ongelezen bericht door madrilaine »

hallo

sinds 1 april zijn de 'servicekosten'bij de polis van interpolis van de rabobank gestegen naar 312 eu per jaar is dat niet een beetje hoog?
Interpolis is een prima verzekeraar maar wat de rabobank daar nou voor doet ? ik heb bij akkefietjes nooit iemand van de rabobank aan de lijn of via internet,
is dit omdat zij de enige zijn bij wie je nog deze verzekering kan afsluiten, wij zijn nog klant van toen het nog Sterpolis was maar de premie die al zoiezo gestegen is is nu helemaal gestegen
deze service kosten komen bovenop de assurantiebelasting en afsluitkosten ( pm?) totaal betaal je meer dan 50eu!! pm aan belasting en kosten boven op de premie, waar je dan weer wel 14 eu pakket korting op krijgt

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: verhoging service kosten Rabobank /Interpolis

Ongelezen bericht door tijger1 »

Ga naar een andere verzekeraar. Kijk op Independer.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: verhoging service kosten Rabobank /Interpolis

Ongelezen bericht door crazyme »

Independer is van Achmea. Dat is niet onafhankelijk.

Ik vraag mij ook af wat de toegevoegde waarde is van de rabobank. Afsluiten en onderhouden kun je gewoon via internet regelen en meer hulp dan het automatisch afschrijven van de premie doet men in de praktijk niet.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: verhoging service kosten Rabobank /Interpolis

Ongelezen bericht door tijger1 »

Op Independer kan men vergelijken. Men hoeft niet via Independer af te sluiten.

Die constructie van Interpolis en Rabo is belachelijk. Als er iets is, verwijst de Rabo door naar Interpolis. Het enige dat Rabo doet, is maandelijks de premie van je rekening incasseren. Dat kan elke verzekeraar ook zelf, en dan gratis, doen.

Gesloten