LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verwijderd

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
tisaltijdlente
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 okt 2005 17:09

verwijderd

Ongelezen bericht door tisaltijdlente »

.
Laatst gewijzigd door tisaltijdlente op 11 jun 2011 11:54, 2 keer totaal gewijzigd.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door roro25 »

Hema doet toch in rookworsten en tompoezen.

Misschien daarom maar geen verzekeringen bij Hema (ik geloof overigens ondergebracht bij Nationale Nederlanden).

M@ikel
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:35

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door M@ikel »

inderdaad, schoenmaker blijf bij je leest.

oplettend
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 mei 2007 15:22

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door oplettend »

uiteindelijk betaal je hem toch zelf. Ik heb een vdo navigatie verkregen met 100 euro korting op budgetpolis.nl was een tijdelijke actie die door vdo in samenwerking was opgezet. Ik had hem zo thuis en de autoverzekering was ook nog het voordeligst van allemaal dus zo kan het ook !! Scherpste premie en een navigatiesysteem. Ik geloof niet zo in helemaal gratis, kijk een actie kan maar helemaal gratis ??? dan ben ik er zeker van dat ik hem toch betaal, voor niets gaat immers de zon op !

ze kunnen beter rookworsten weggeven bij hun polissen

tisaltijdlente
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 okt 2005 17:09

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door tisaltijdlente »

.
Laatst gewijzigd door tisaltijdlente op 11 jun 2011 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.

oplettend
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 mei 2007 15:22

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door oplettend »

op zich begrijp ik jouw wel waarom je ervoor gekozen hebt. Ik heb ook een vergelijk gedaan tussen de hema en budgetpolis.nl. Ik kwam bij budgetpolis.nl voordeliger uit zelfs nog met een bijbetaling van 250 euro !! en bijkomend voordeel is dat ik het navigatiesysteem al in huis heb. Tip volgendjaar als je je navigatie binnen hebt overstappen naar budgetpolis.nl dan heb je en de voordeligste premie en een navigatiesysteem. !! succes

tisaltijdlente
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 okt 2005 17:09

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door tisaltijdlente »

:D Inmiddels heb ik het navigatiesysteem binnen.
Ze waren waarschijnlijk toch gevoelig voor de pittige brief naar de directie.
De handtekeningcontrole heeft niets opgeleverd. Er is nooit voor de aflevering getekend.
Dus ze hebben bij TNTpost dat ding zelf in hun zak gestoken, denk ik.
Inmiddels is er een medewerkster van Hemaverzekeringen persoonlijk bij mij langs geweest en heeft het navigatiesysteem afgeleverd. Weliswaar een gebruikte, maar goed. Er zaten nog batterijen in, die leeg waren en hij was voorgeprogrammeerd :evil:
Maar hij doet het. Dus...opgelost.

Bekker
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jul 2007 20:24

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door Bekker »

Ik dacht ook een autoverzekering bij HEMA met gratis navigatiesysteem af te sluiten via hun site , maar mijn auto is 12 jaar oud en het systeem
'adviseert' een ieder die een auto heeft die 10 jaar of ouder is een WA-verzekering te nemen . In de voorwaarden staat dat wil je in aanmerking komen voor een gratis navigatiesysteem je jouw auto WA + dan wel ALL RISK moet verzekeren ? Geen navigatiesysteem dus voor mij, want ik kan de optie WA+ of ALL RISK niet aanvinken. Accepteert het systeem niet ! Morgen nog even bellen met hun speciale telefoonnummer, mischien dat het dan wel lukt ? :o :shock:

tisaltijdlente
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 okt 2005 17:09

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door tisaltijdlente »

.
Laatst gewijzigd door tisaltijdlente op 11 jun 2011 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Bekker
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jul 2007 20:24

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door Bekker »

Vandaag gebeld met de HEMA. Definitief geen gratis navigatiesysteem voor auto's van 10 jaar oud en ouder. Wat een onzin. :x

lizzz
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jun 2008 01:04

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door lizzz »

En ik ga nog liever voor een rookworst verzekering dan voor een Bovag (polis direct) verzekering.
Het klopt dat ze best goedkoop zijn. Het klopt dat ze heel secuur zijn. Met geld innen. Maar oh gut als je dan na 10 jaar trouw betalen aangereden wordt en ze moeten uitbetalen.......
Ik ben 2 maanden geleden aangereden, hij reed door rood en had gedronken, en gaf op het schade formulier aan wat er volgens hem gebeurd was. Dit kwam echter totaal niet overeen met de schade, en de waarheid. Hele simpele zaak. Hij rijdt mijn en zijn eigen auto totall loss en we zijn toevallig allebei verzekerd bij polis direct. De dag na de aanreiding begon het bellen met polis direct. Toen nog alle vertrouwen hebbend in een snelle afwikkeling. Nu bijna 2 maanden verder nog steeds geen cent ontvangen. Al bijna 6 weken lang hangen we minimaal 3 keer per week aan de telefoon. En worden ons allerlei toezeggingen gedaan door Polis direct. Tot nog toe hebben ze 1 van de 10 toezeggingen waargemaakt.
Ze verdienen wel een prijs voor origineel mensen aan het lijntje houden, elke keer hebben ze iets nieuws en als je denkt, de volgende smoes wordt dit en dit, dan verbazen ze je met een smoes waar je zelf nooit op was gekomen.
Met spoed behandelen beloven ze maar als je zelf niet blijft zeuren, dan doen ze helemaal niets.
Ik heb ook direct mijn verzekering bij hen beeindigd en betaal nu iets meer maar wel voor een club die er WEL is voor zijn klanten.
Polis direct is een SCHANDE voor de naam Bovag en de hele verzekeringswereld.
Dan dus liever een rookworst verzekering

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door kweenie »

je schrijft dat de andere bestuurder op het schade formulier aangaf wat er volgens hem gebeurd was en dat dit totaal niet overeen kwam met de schade, en de waarheid. En vervolgens dat het een hele simpele zaak is. Maar dan is het toch juist géén simpele zaak?

Ik neem aan dat je zijn schadeformulier niet hebt ondertekend, omdat het niet klopte? Ben je dan zomaar weer weggegaan? Er moet toch wel 'iets' door beide partijen zijn ondertekend. Of heeft de politie proces verbaal opgemaakt? Als ik al met zoveel vragen zit, dan zal de verzekeraar helemaal veel vragen hebben. Dan is het logisch dat ze nog niet uitkeren.

lizzz
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jun 2008 01:04

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door lizzz »

Er is een politierapport van het gebeuren. En ik heb inderdaad zijn schadeformulier niet ondertekend.
Maar de manier waarop ze met klanten omgaan is ronduit schofterig.

DJ van Reede
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 jul 2008 09:50

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door DJ van Reede »

Bij de Consumentenbond hadden ze de Hema autoverzekering als goedkoopste aangemerkt, dit blijkt- voor de particulier- echter de kilomterverzekering op internet te zijn.

Gesloten