LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verzekering opzeggen.

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
GezondVerstand10

Re: Verzekering opzeggen.

Ongelezen bericht door GezondVerstand10 »

Rusland is op alle groene kaarten doorgestreept bij mijn weten. Dit komt doordat Rusland weigert om het europese schade akkoord te tekenen. Je kunt idd aan de grens een wa verzekering sluiten. Dat is zelfs verplicht anders kom je er niet in. Ik hoop dat "ti gavariete pa Ruski" anders wens ik je veel succes, want reken er niet op dat de Russische douane buitenlandse talen beheerst. Zeker niet als je over de weg gaat, want er komt bijna niemand uit West-Europa naar Rusland over de weg. Daarbij Rusland is zeer gevaarlijk voor buitenlanders met een voertuig met buitenlands kenteken. Reken erop om op iedere straathoek aangehouden te worden door agenten voor geld. En dan heb je nog de roversbenden die je voor 100 roebel koudmaken.
Als je motor gestolen wordt krijg je niks terug want all risk zal geen enkele nederlandse maatschappij voor Rusland op zich nemen

Cyberus

Re: Verzekering opzeggen.

Ongelezen bericht door Cyberus »

Kwam toevallig op deze forum terecht en kon niet weerstaan om op laatste geplaatste bericht niet reageren.

@"On"GezondVerstaand 10 je vergeet nog te zeggen dat die russen hakken je hoofd eraf en eten je hersens op. Duidelijk te zien dat je bent nooit verder is geweest in de wereld dan je eigen tuin. :lol: Ga eens naar buiten en de wereld gaat voor je open. Je loopt in Nederland net zo veel risico om vermoord te worden voor een tientje die je niet geeft aan een junk. En ...... ach laat maar.

Back on topic. Ik had informatie gekregen dat ook Reaal doet nu ook Rusland verzekeren voor voertuigen als iemand nog opzoek ben.

Gesloten