LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voogd en Voogd verzekeraars

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Elmo299
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 nov 2009 19:52

Voogd en Voogd verzekeraars

Ongelezen bericht door Elmo299 »

Bij Voogd en Voogd heb ik via een tussenpersoon al 4 jaar een verzekering lopen voor mijn mobiele telefoon.

In 2010 bij het afsluiten hadden zij deze ondergebracht bij Unigarant en waren schades in huis gewoon gedekt.

Nu blijkt na 4 jaar keurig trouw betalen, dat de polis nu ondergebracht is bij een andere verzekeraar die in huis schades niet dekt. keurig staat op elke nieuwe jaar polis dat de assurantie belasting omhoog gaat, of dat het eigen risico verhoogd wordt. Maar niks over de andere verschillen met de verzekeraar van het jaar daarvoor.

Er staat keurig een link in de mail elk jaar om de totale voorwaarden van de verzekeraar te zien, hiermee kom je in een nieuwe omgeving waar je een login voor nodig hebt. Welke je niet hebt gekregen en dus ook niet in kan loggen.

Nu heb ik toevallig een schade, welke dus afgekeurd wordt op het in huis gebeuren hiervan. IK heb gemeld dat ik niet tevreden ben met de afhandelingen en wegens de slechte of geen communicatie over de voor mij belangrijke wijziging, graag alle premie in het afgelopen jaar retour zou willen zien. Dit verzoek kon niet voldaan worden.

Ik was dus niet verzekerd, waar ik dus wel verzekerd voor dacht te zijn.

Nu wil het feit dat ze toen maar bedacht hebben mijn lopende verzekering stop te zetten per volgende maand en de premie die ik al vooraf voldaan heb voor de lopende maanden maar gewoon te houden..

Hoe moet ik hiermee omgaan? Dit is echt gewoon oplichting naar mijn mening

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Voogd en Voogd verzekeraars

Ongelezen bericht door harley68 »

Ik zou eerst uitzoeken of in de oude voorwaarden echt dit risico verzekerd was. Als dat echt zo is dan kun je de tussenpersoon vragen om uitleg.

Elmo299
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 nov 2009 19:52

Re: Voogd en Voogd verzekeraars

Ongelezen bericht door Elmo299 »

Ik kan nergens meer inloggen om het op te zoeken.

Echter is een eerdere schade in huis wel gewoon afgehandeld.

daveh00
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 apr 2012 17:20

Re: Voogd en Voogd verzekeraars

Ongelezen bericht door daveh00 »

Ook ik heb hele slechte ervaringen met Voogd en Voogd.
Men heeft op alle mogelijke manieren geprobeerd om de schade aan mijn caravan maar gedeeltelijk te vergoeden i.p.v. het volle schadebedrag waar ik volgens mijn polis recht op had en toen dat niet lukte werd er volledig onterecht een eigen risico ingehouden.
Bij een 2e schademelding wilde men helemaal niet meer betalen omdat men bij de eerste schade het volledige bedrag minus eigen risico had betaald.
Aan mijn tussenpersoon "verzekervoordelig.nl" heb ik helemaal niets gehad!!
Die kwaakte alleen maar na wat Voogd en Voogd hen dicteerde.
Bedenk je minstens 2 keer voordat je met Voogd en Voogd in zee gaat.
Bij schade proberen ze je met een fooi het bos in te sturen

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Voogd en Voogd verzekeraars

Ongelezen bericht door Frantic2 »

volgens mij geeft u maar de helft van het verhaal..... lijkt er sterk op dat u de eerste schade niet heeft laten repareren en daarom maar de helft van het schadebedrag kreeg aangeboden..... Dat klopt ook met het verhaal dat ze bij de 2e schade je het bos in sturen....

Rummster
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2013 09:54

Re: Voogd en Voogd verzekeraars

Ongelezen bericht door Rummster »

Als je de Unigarant mobiele apparatuur verzekering hebt/had, dan is er geen dekking in de eigen woning. Hiervoor zou een alle van buitenkomende onheilendekking op je inboedelverzekering voldoende moeten zijn.

Gesloten