Eind juli had ik ruitschade aan mijn auto welke is gerepareerd door Carglass. De factuur hiervan netjes opgestuurd naar Centraal Beheer. Een aantal weken later ontving ik een herinnering van Carglass dat hun factuur nog niet was voldaan. Ik daarover contact gehad met Centraal Beheer en deze zouden de schadeafdeling hierover informeren. Twee weken later nog geen reactie ontvangen en wederom contact gezocht met CB. Wederom de toezegging dat men ermee aan de slag ging. Twee weken geleden ontving ik een aanmaning van Carglass daar CB nog steeds niet de factuur had betaald. Ook nu weer contact met hen gezocht en mijn klacht kenbaar gemaakt en weer de toezegging dat men ermee aan de slag ging. Eveneens een officiële klacht ingediend waar ook niet op wordt gereageerd.
Op de laatste aanmaning dreigt Carglass met de factuur uit handen te geven aan een incassobureau. Centraal Beheer reageert werkelijk nergens op. De vele brieven, e-mails etc. wordt niet op gereageerd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waardeloze afhandeling schade
Re: Waardeloze afhandeling schade
Het is werkelijk verschrikkelijk hoe de verzekeraars met de termijnen omgaan. En dat terwijl het Keurmerk voor verzekeraars toch echt kortere termijnen voorschrijven. Het moge duidelijk zijn dat CB hier fout zit.
Maar toch, u zit met de rekening en u hebt een overeenkomst met Carglas. Misschien toch maar gaan nadenken over zelf betalen.
Maar toch, u zit met de rekening en u hebt een overeenkomst met Carglas. Misschien toch maar gaan nadenken over zelf betalen.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 21 okt 2013 09:44
Re: Waardeloze afhandeling schade
Als zelf betalen een optie was dan had ik dat natuurlijk al lang gedaan. Echter dient een verzekering voor die schades die je zelf niet financieel kunt dragen. Ik heb slechts een WAO uitkering van amper 760 euro per maand en om daar dan een factuur van bijna 500 euro van te moeten voldoen is onmogelijk. Ik heb Carglass daarbij ook meerdere keren op de hoogte gesteld van de problemen met Centraal Beheer maar ook van hen krijg ik geen enkele reactie terug. De mentaliteit van bedrijven in deze tijd holt hard achteruit lijkt het wel...harley68 schreef:Het is werkelijk verschrikkelijk hoe de verzekeraars met de termijnen omgaan. En dat terwijl het Keurmerk voor verzekeraars toch echt kortere termijnen voorschrijven. Het moge duidelijk zijn dat CB hier fout zit.
Maar toch, u zit met de rekening en u hebt een overeenkomst met Carglas. Misschien toch maar gaan nadenken over zelf betalen.