LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wachttijd rechtsbijstand; geen dienst, wel betalen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
pattieke
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2011 00:07

Re: Wachttijd rechtsbijstand; geen dienst, wel betalen

Ongelezen bericht door pattieke »

hoi, bedankt voor je reactie. Volgens mij klopt dat, 1x die juriste aan de lijn gekregen, klonk zo zwakjes allemaal en ze gaf 2x een niet bestaand telefoonnummer door aan mij. ( via antwoordapparaat)

Martijn T
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:24

Re: Wachttijd rechtsbijstand; geen dienst, wel betalen

Ongelezen bericht door Martijn T »

ter info:
Nationale-Nederlanden (via SRK) heeft geen wachttijd meer.
Wel zijn uiteraard lopende conflicten uitgesloten.

pattieke
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2011 00:07

Re: Wachttijd rechtsbijstand; geen dienst, wel betalen

Ongelezen bericht door pattieke »

Dank U voor de reactie. Ik was ooit verzekerd bij nationale Nederlanden. Nooit problemen, maar die verzekering ging toen i.v.m. beroepsverandering over.
Inmiddels contact met de teamleider van de contactpersoon bij DAS gezocht. Die mijnheer doet al meer. Na enige wachttijd krijg ik te horen dat ik zelf met Proteq ( waar mijn polis loopt) contact moet opnemen hoe ik verzekerd ben want volgens hem heb ik geen recht op rechtsbijstand. Proteq gebeld. Daar is men niet te spreken over deze handelswijze : DAS moet zelf die info inwinnen bij Proteq en via mijn basisdekking ( ik heb ook nog aanvullingen geregeld) heb ik wel rechten. Lijkt mij dat DAS dat wel weet, ik zie het als touwtrekkerij. Weer naar DAS gebeld waar ik na diverse pogingen en volhouden de teamleider weer te spreken krijg.
Inmiddels wacht ik al zowat 3 mnd. op de mededeling of ik rechtsbijstand krijg. Volgende week , zo belooft men mij, krijg ik weer iets te horen.
Er gebeurt tenminste íets nu.

Gesloten