Hallo,
Graag zou ik jullie opinie willen: Welke verzekeraar vinden jullie het beste?
Maak een zo goed mogelijke afweging tussen premie, service e.d. Dit mag van alle soort verzekeringen zijn, van zorg tot inboedel, van auto tot rechtsbijstand.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie is de beste verzekeraar??
Re: Wie is de beste verzekeraar??
Ik ben erg tevreden over Noordhollandsche van 1816. Goede dekking en niet al te duur. Evenals Winterthur, tegenwoordig volgens mij Reaal. Misschien niet altijd de goedkoopste maar wel goede dekkingen en dat vind ik erg belangrijk.
Re: Wie is de beste verzekeraar??
Er in niet één beste verzekeraar. Zoveel mensen, zoveel wensen.
De een wil alles volledig gedekt hebben of wil zo veel mogelijk service, en is bereid daarvoor diep in de buidel te tasten, de ander wil alleen het hoogst noodzakelijke en wil best van alles zelf regelen en uitzoeken, als daarbij de laagste premie hoort. Ook wil de een graag een tussenpersoon, terwijl de ander daarvan gruwelt.
Belangrijk vind ik dat wat je er zelf van verwacht ook uitkomt. Alleen hangt dat zeker bij verzekeringen die met tussenpersonen werken vooral af van wat de tussenpersoon erover zegt, en hoe die adviseert. Laar je alles aan de tussenpersoon over, dan is het oordeel over de verzekeraar (in het geval van een schade) volgens mij dus grotendeels afhankelijk van hoe die tussenpersoon handelt. En is het dus eigenlijk geen oordeel over de verzekeraar, maar over de tussenpersoon.
Overigens hangt het ook nog eens af van het soort verzekering.
De een wil alles volledig gedekt hebben of wil zo veel mogelijk service, en is bereid daarvoor diep in de buidel te tasten, de ander wil alleen het hoogst noodzakelijke en wil best van alles zelf regelen en uitzoeken, als daarbij de laagste premie hoort. Ook wil de een graag een tussenpersoon, terwijl de ander daarvan gruwelt.
Belangrijk vind ik dat wat je er zelf van verwacht ook uitkomt. Alleen hangt dat zeker bij verzekeringen die met tussenpersonen werken vooral af van wat de tussenpersoon erover zegt, en hoe die adviseert. Laar je alles aan de tussenpersoon over, dan is het oordeel over de verzekeraar (in het geval van een schade) volgens mij dus grotendeels afhankelijk van hoe die tussenpersoon handelt. En is het dus eigenlijk geen oordeel over de verzekeraar, maar over de tussenpersoon.
Overigens hangt het ook nog eens af van het soort verzekering.