LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.verzekeruzelf.nl en CED Bergweg afhandeling

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Gast

www.verzekeruzelf.nl en CED Bergweg afhandeling

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb een verzekering afgesloten bij www.verzekeruzelf.nl, nu heb ik schade aan de auto gekregen door schuld van een ander, dat kan gebeuren. Nu wordt de afhandeling uitbesteed/afgehandeld aan CED Bergweg. Na een paar keer al verkeerd te zijn ingelicht met betrekking tot het versturen van papieren welke op 27 oktober verstuurd zouden zijn maar op 5 november daar nog steeds lagen en op 11 november eindelijk aktie is ondernomen, wordt nu de schade erkend. Wat blijkt de betaling kan 4 werkweken duren, dat is bijna een maand. Is dit normaal en hebben meerdere hier last van?

jan-jaap

Re: www.verzekeruzelf.nl en CED Bergweg afhandeling

Ongelezen bericht door jan-jaap »

Heb ooit ook lang bij ze moeten wachten, maar kreeg het wel na een alnge tijd

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: www.verzekeruzelf.nl en CED Bergweg afhandeling

Ongelezen bericht door Simon »

Aangezien het hier verzekeruzelf betreft, verbaast het me niks.

Gast

Re: www.verzekeruzelf.nl en CED Bergweg afhandeling

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij is CED Bergweg een expertisebureau, dat de hoogte van de schade vaststelt. Ik heb nog nooit gehoord dat zij ook een schade verder afhandelen. Mogelijk is dat het opmaken van een schaderapport is blijven liggen bij CED Bergweg en het daarom lang geduurd heeft voordat de schadebehandelaar hierover de beschikking kreeg. Zonder schaderapport kan de schadebehandelaar geen schade betalen, omdat de hoogte daarvan nog niet vastligt.
Stond uw auto bij een erkend garagebedrijf om de schade te laten vaststellen of gebeurde dat "voor de deur"? Dat heeft ook invloed op de snelheid waarmee de zaak afgehandeld wordt.

FransK

Re: www.verzekeruzelf.nl en CED Bergweg afhandeling

Ongelezen bericht door FransK »

Volgens mij maak je een vergissing:

"nu heb ik schade aan de auto gekregen door schuld van een ander"

Als je schade hebt door de schuld van een ander, wacht je dus op uitbetaling door de verzekeraar van die ander. Je eigen verzekeraar is dan niet de schuld van trage betaling.

Gast

Re: www.verzekeruzelf.nl en CED Bergweg afhandeling

Ongelezen bericht door Gast »

Toch wel zij hebben het rapport 2 weken gewoon laten liggen terwijl mij is gezegd dat het weggestuurd was. Na 2 weken weer gevraagd toen kreeg ik een andere medewerker en toen bleek het rapport er nog te liggen. Dus toch een fout van de verzekeringsmaatschappij. Al met al is het rapport pas bij de tegenpartij na 7 weken gekomen nu na 9 weken nog steeds niets gezien

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: www.verzekeruzelf.nl en CED Bergweg afhandeling

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Geplaatst op 23 Nov 2004 16:37 door FransK


--------------------------------------------------------------------------------

Volgens mij maak je een vergissing:

"nu heb ik schade aan de auto gekregen door schuld van een ander"

Als je schade hebt door de schuld van een ander, wacht je dus op uitbetaling door de verzekeraar van die ander. Je eigen verzekeraar is dan niet de schuld van trage betaling.
Frans, niet de assurantie adviseur uithangen hoor!

Het kan heel goed zijn dat deze meneer of mevrouw zich Vol Casco heeft verzekerd. In dat geval wordt je door je eigen maatschappij uitbetaald en regelen zij het verhaal van de schade achter de schermen met de verzekeraar van de tegenpartij.

NatasjaB
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 aug 2010 18:49

Re: www.verzekeruzelf.nl en CED Bergweg afhandeling

Ongelezen bericht door NatasjaB »

Beste Mensen,

Ik ook ben aangereden door iemand die helaas verzekerd was bij dezelfde verzekeringsmaatschappij als mij.
CED bergweg (nu CED Automotive) heeft de expertise gedaan en daarbij een heel onderzoek met bandopname's e.d.
Omdat ik volledig casco verzekerd was en de tegenpartij bij dezelfde verzekering als mij (ASR VERZEKERINGEN) verzekerd was, hebben ze er alles voor gedaan om ervoor te zorgen dat ASR niet tot betaling over hoeft te gaan.
Ondertussen heb ik een brief gekregen waarin ik word beschuldigd van het vals indienen van een schadeclaim.
Ondertussen heb ik een advocaat op de zaak gezet en natuurlijk een contra-expertise aangevraagd omdat (bijna) alles wat in het uitgebrachte rapport op onwaarheden berust. :x
Dus beste mensen, pas op met CED BERGWEG, CED AUTOMOTIVE en CED FORENSIC, (allemaal 1 bedrijf) die gaan zelfs zover dat ze mensen vals beschuldigen om maar onder een claim uit te komen, ze werken dus alleen in het voordeel van de verzekeringsmaatschappijen, niet van de verzekeringsnemer. Gelijk weigeren die hap, scheelt je veel tijd, geld en hoofdpijn. Vandaag de contra expertise geregeld, kreeg ik iemand aan de telefoon die zelf bij CED heeft gewerkt en daar weg is gegaan omdat er wel vaker gesjoemeld schijnt te worden en hij al vaker mee heeft gemaakt dat mensen de dupe worden omdat ze van de verzekeringsmaatschappij net wat meer geld kunnen krijgen wanneer ze niet aan de klant hoeven uit te betalen!!! Dus LET OP!!

betsyhommel
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 aug 2011 14:35

Re: www.verzekeruzelf.nl en CED Bergweg afhandeling

Ongelezen bericht door betsyhommel »

Ook ik heb problemen met het CED, weet niet of dit hetzelfde bedrijf is, zou je mij een bericht kunnen sturen met het adres van dit bedrijf, omdat we zo maar niet alles kunnen beweren hierop denk ik en dan graag ook het bedrijf wat de problemen wel opgelost heeft?
[email protected]

Gesloten