LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] xxx
Re: xxx
het vragen vd medewerkster of de laptop niet op een andere verzekering verzekerd is, is een zeer juiste en belangrijke vraag.
De aansprakelijkheidsverzekering keert altijd op basis van dagwaarde uit, nooit op basis van nieuwwaarde.
Een laptopverzekering of inboedelverzekering met all-risk (of soortgelijke naam) dekking dekt deze schade-oorzaak ook en keert, mits laptop niet te oud, op basis van nieuw/reparatie uit. Laptop gaat wel snel, maar afschrijving normaal langzamer dan dagwaarde.
Een schroeischade door uw sigaret op bank van broer kan ook altijd het beste op de inboedelverzekering geclaimd worden.
Het opsturen gaat wel ver, weet CB al dat het reparatiebedrag zo laag is? Heeft u een offerte van de reparateur die u kunt opsturen/mailen naar CB.
De aansprakelijkheidsverzekering keert altijd op basis van dagwaarde uit, nooit op basis van nieuwwaarde.
Een laptopverzekering of inboedelverzekering met all-risk (of soortgelijke naam) dekking dekt deze schade-oorzaak ook en keert, mits laptop niet te oud, op basis van nieuw/reparatie uit. Laptop gaat wel snel, maar afschrijving normaal langzamer dan dagwaarde.
Een schroeischade door uw sigaret op bank van broer kan ook altijd het beste op de inboedelverzekering geclaimd worden.
Het opsturen gaat wel ver, weet CB al dat het reparatiebedrag zo laag is? Heeft u een offerte van de reparateur die u kunt opsturen/mailen naar CB.
-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 feb 2011 12:02
- Locatie: Nederland
Re: xxx
Goedemiddag Sennina,
Bedankt Martijn, voor je heldere uitleg. Ik heb daar niets op aan te merken.
Wellicht is het handig om een foto te maken van de schade en daarbij de offerte van de reperateur of het reperatiebedrag op te sturen met vermelding van het dossiernummer. Zo kan er een juiste schadebedrag worden berekend.
Als er nog meer vragen zijn, kun je altijd 'Even Apeldoorn bellen' of mailen naar webcare [@] centraalbeheer.nl
Groet,
Majda van Webcare Centraal Beheer Achmea
www.centraalbeheer.nl
055-5798000
Bedankt Martijn, voor je heldere uitleg. Ik heb daar niets op aan te merken.
Wellicht is het handig om een foto te maken van de schade en daarbij de offerte van de reperateur of het reperatiebedrag op te sturen met vermelding van het dossiernummer. Zo kan er een juiste schadebedrag worden berekend.
Als er nog meer vragen zijn, kun je altijd 'Even Apeldoorn bellen' of mailen naar webcare [@] centraalbeheer.nl
Groet,
Majda van Webcare Centraal Beheer Achmea
www.centraalbeheer.nl
055-5798000
-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 feb 2011 12:02
- Locatie: Nederland
Re: xxx
Goedemiddag Sennina,
Ik kan niet in je schadedossier kijken, omdat ik je klantgegevens niet heb. Het gebeurt wel is dat een laptop moet worden opgestuurd om de schade te bekijken. Het kan zo zijn dat de schade groter is, dan in eerste instantie gedacht is. De schade wordt door de schade-experts geanalyseerd. Nu is het even afwachten totdat je een reactie krijgt. Mocht dit te lang duren, dan kun je contact opnemen met de schadebehandelaar.
Succes!
Met vriendelijke groet,
Majda Webcare Centraal Beheer
055-5798000
www.centraalbeheer.nl
Ik kan niet in je schadedossier kijken, omdat ik je klantgegevens niet heb. Het gebeurt wel is dat een laptop moet worden opgestuurd om de schade te bekijken. Het kan zo zijn dat de schade groter is, dan in eerste instantie gedacht is. De schade wordt door de schade-experts geanalyseerd. Nu is het even afwachten totdat je een reactie krijgt. Mocht dit te lang duren, dan kun je contact opnemen met de schadebehandelaar.
Succes!
Met vriendelijke groet,
Majda Webcare Centraal Beheer
055-5798000
www.centraalbeheer.nl