Ook ik ben het totaal niet eens met de eenzijdige wijziging van de vroegere AVVL natura polis door Yarden. Na twee keer een half uur aan de telefoon gewacht te hebben, eindelijk iemand aan de lijn, die me probeerde af te poeieren met dood-doeners als: "We mogen dit doen", "We staan volledig in ons recht", "Er veranderd eigenlijk niets voor u". Na veel aandringen een andere persoon aan de lijn, die het ook niet meer wist, maar ik zou teruggebeld worden. Na tien dagen zelf maar weer gebeld, weer iemand aan de lijn die niets voor me kon betekenen en de zaak afschoof op de verzekeringsadviseur. Deze man deed eerst pogingen om mij te vertellen dat ik toch echt de enige was die hierover klaagde, maar die naderhand vertelde dat ook het merendeel van het personeel het helemaal niet eens is met de gang van zaken, maar dat de direktie niet voor rede vatbaar is en dat wij met z'n allen vooral moeten schrijven naar zo veel mogelijk instanties die iets voor ons kunnen doen. Het personeel denk ook dat als deze operatie is afgerond, ze massaal op straat komen te staan!!!
Ik ben helaas verhinderd naar de jaarvergadering te gaan, maar blijf via dit forum graag op de hoogte!
vr gr roco
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] yarden/avvl natura polis
-
Re: yarden/avvl natura polis
Beste Roco,
Je zit helaas op een zoveelste golflengte, maar kijk de andere posten
eens even na.
Ik kon mijn glimlach nauwelijks onderdrukken, want precies eenzelfde antwoord kreeg ik toen ik medio maart dezelfde brief met nieuw polissen kreeg.
Lees al de reacties maar na; dit wordt iaan edereen geschreven.
Aanvankelijk heb ik alle nieuwe reacties geteld en kwam al rap aan meer dan honderd verschillende personen en dat zijn er nu nog veel meer.
Heel jammer is het dat iedereen op zijn eigen manier tewerk gaat:
Mr. van Beilen, Kifid, rechtsbijstand etc.
Al deze individuele akties kan Yarden wel aan en straks zal het gemor wel eens ophouden en heeft Yarden zijn zin.
Ton Hesselman heeft al eens een poging gedaan om de gedupeerden bijeen te brengen, maar hij kreeg betrekkelijk weinig respons.
En zo gooit iedereen zijn eigen glazen in i.p.v gezamenlijk aktie te voeren en deze onzalige daden voor een breed publiek bekend te
maken en aan te pakken.
Graag zou ik iets meer willen weten over de jaarvergadering; hoe ben je dat te weten gekomen. Ik heb er nog bijna niets officieels van gehoord of gelezen.
E.J.
Je zit helaas op een zoveelste golflengte, maar kijk de andere posten
eens even na.
Ik kon mijn glimlach nauwelijks onderdrukken, want precies eenzelfde antwoord kreeg ik toen ik medio maart dezelfde brief met nieuw polissen kreeg.
Lees al de reacties maar na; dit wordt iaan edereen geschreven.
Aanvankelijk heb ik alle nieuwe reacties geteld en kwam al rap aan meer dan honderd verschillende personen en dat zijn er nu nog veel meer.
Heel jammer is het dat iedereen op zijn eigen manier tewerk gaat:
Mr. van Beilen, Kifid, rechtsbijstand etc.
Al deze individuele akties kan Yarden wel aan en straks zal het gemor wel eens ophouden en heeft Yarden zijn zin.
Ton Hesselman heeft al eens een poging gedaan om de gedupeerden bijeen te brengen, maar hij kreeg betrekkelijk weinig respons.
En zo gooit iedereen zijn eigen glazen in i.p.v gezamenlijk aktie te voeren en deze onzalige daden voor een breed publiek bekend te
maken en aan te pakken.
Graag zou ik iets meer willen weten over de jaarvergadering; hoe ben je dat te weten gekomen. Ik heb er nog bijna niets officieels van gehoord of gelezen.
E.J.
Re: yarden/avvl natura polis
Beste vandenburg,
De informatie over de jaarvergadering heb ik van het forum "Yarden uitvaartverzekering", daar staat ergens de datum en plaats/tijd waarop deze gehouden wordt.
Groeten, roco
De informatie over de jaarvergadering heb ik van het forum "Yarden uitvaartverzekering", daar staat ergens de datum en plaats/tijd waarop deze gehouden wordt.
Groeten, roco